• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDDestiny - May the light of awoken Traveler reach and guide you even in the Reef! For the Cayde! [PC|PS4|XO]
    Destiny 2

    Spoiler tag: <span class="spoiler"> Vas prispevek obsahujici spoiler </span>

    Destiny 2: Forsaken leveling guide

    Asist app: Ishtar Commander‏
    Links: Vital Information and Known Issues | Xûr's Twitter | Where is XÛR | CZ Komunitni clany
    Reddit: Destiny The Game | Destiny Lore 

    Destiny links: Bungie | Ghosts Locations | Seraphim Archive

    I'll be your light, your match, your burning sun,
    I'll be the bright, in black that's makin' you run.
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LENNYKRAVIC: 300 je jen zakladni cislo, ono VELMI zalezi na Impactu a range. Napr. pecky co dava handcanon s dmg "jen" 99, zato maximalnim impaktem, ti nedava ani SR s DMG 230.

    Ad AR - je to priznanej BUG, AR maji vysi range nez je zamyslena.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    _KOFILA_: To je fakt, mulťák je holt těsně propojen s hrou nebo minimálně s postupem. Pořád lze ale sbírat vanguard repku nebo když byla nedávno Queen Wrath, dal se celkem jednoduše sehnat aspoň legendary chest a helma :) Zkrátka si myslím, že spoléhat se na to, že mi vypadne přesně to co potřebuju a chci, není smysl té hry, a ani to tak nefunguje v MMO/online hrách obecně.

    LENNYKRAVIC: Asi nemůžou být tak rozlišný, protože by to pak nebyly ty dané kategorie zbraní. AR je hlavně o RoF a Hand Cannon od Impactu. Nedokážu si představit nějaké větší míchanice, než ladění statistik v upgradech. Bohatě stačí automatické Pulsy a Shotguny :D Hlavně u těch high-level věcí uvidíš. Ono by to pak dopadlo, že by se všichni soustředili na jednu osvědčenou zbraň, jako je teď AR. Kdyby pár zbraní mělo mít 305? Všichni by hráli jen je. V DLC přibudou zaručeně ještě větší a lepší věci. A bungie mluvilo o tom, že oslabí AR snížením účinného dosahu (range) a mělo by posílit Scout a Pulse Rifle.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: Ale dyť jo, ty vnitřní schopnosti jsou super věc. Ale je základních 6 statistik a tam v základu je variabilita na hodnotě 2 u legendárek a ovlivníš jí jen těmi schopnostmi uvnitř. To není, že hrajem jinou hru. Proč nemůžou být mnohem víc rozházený ty statistiky a padat o dost různé zbraně? Tady mi přijde, že si to Bungie hrozně zjednodušilo. Všechny legendárky jsou 248/300 a nic jiného, to jen jedna škatula, proč není lower RoF legendárka 255/305? Proč takovou vlastnost je až Exotic Suros? Neříkám, mít nekonečno generovaných variant jako v Borderlands, ale teď mi to tady přijde jako hrozně málo.

    btw: to ani nezmiňuju, že počty Bungie zapříčinili, že na primární zbrani nic jiného než AR nemá cenu mít, protože prostě jsi neefektivní. Ale to asi brzo nerfnou.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    MARLLONE: legendární gear pěti frakci? kdy na čtyři z nich potřebuješ crucible body které třeba někdo vůbec nechce sbírat resp. hrát?
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Je tam variabilita, i ve stejných modelech (všiml jsem si toho u brokovnice Suros konkrétně), přičemž čím větší rarita, tím větší možnosti customizace, takže si můžeš upravit další schopnosti ku svému stylu. Já kupříkladu mám radši AR se středním RoF a Impactem (který si dál upravuju) a s abnormální velikostí zásobníku). Což jde upravit jak u které zbraně. Jde o detaily, ale já to ve hře cejtím. A některé ty speciální schopnosti jsou hodně znát jak které, a liší se dokonce u legendárek (na exotic se musím ještě mrknout, druhé Monte Carlo jsem nezkoumal). Ale zase věc, kde každej hrajeme asi jinou hru :)
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    Jinak Destiny statistiky za první měsíc jsou velice slušné, na to jak potápějící byly všechny recenze:

    - Průměr 3,2 milionu hráčů denně
    - Průměrná doba u hry je i teď měsíc po launchi 3 hodiny, včetně pracovních dnů
    - Průměrný hráč hraje destiny 1.8x denně
    - Průměrný hráč hrál destny 20.9x
    - Za tři týdny měla hra více online hráčů než za stejnou dobu Halo 3 a Halo: Reach dohromady (no tady dost zkreslující, když Halo byly exkluzivní tituly a nebyly založené na nutné online komunikaci)
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    MARLLONE: Proto jsem behal ty bounty, crucible a striky. Ale jak rikam, system, kdy kolega hraje se mnou 2/3 casu (20 hodin) a padne mu 7 lege, proste nepotesi.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: Neřešim Crucible, tam je vše jinak (a bohužel i v Iron Banner je to o ničem). Ale když už mluvíš o ARkách, tak jsou ve fialový prakticky jen dva typy - velké RoF a malý impact, nebo nižší RoF a větší impact. Liší se pak jen dalšíma schopnostma, ale v základních parametrech je nulová variabilita v celé hře.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Spousta lidí hraje Crucible s modrou Shingen-E, protože v C. nezáleží na DPS, a Shingen je jedna z nejvyváženějších a nejrychlejších Auto-rifle
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Protože fialová je lepší než modrá, to je rarita itemů. Tak to funguje ve všech onlineovkách. Mám vše fialové, a teď jen brousím a zkouším různé druhy, které mi budou sedět víc, než mi padne raid gear.

    SHAAG: A proč grindit a házet kostkama, aby ti padl náhodný gear z encryptu? Není lepší si našetřit na legendarni gear, ktery nabízí 5(!) frakcí, a to ještě každá ve dvou verzích? Stejně tak zbraně? A když něco padne jiného, tak to brát jako vítaný bonus?
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    Me vadi ze za 30 hodin hrani na lvl 24 mi padla jedna lege (z modreho engramu) a to pro jinou classu.
    Ze striku nic, z crucibles nic, z cave farmy nic. Takze jsem locklej na lvl 24,5.

    Do toho je se mnou kolega, kteremu za tu dobu padlo lege 7.

    Chapu ze RNG clovek neporuci, ale vyvojari by mohli implementovat system, ze se s casem kdy nepadla lege zvysuje pravdepodobnost padnuti. Porad totiz delat ty same tasky v tech samych lokacich a jen koukat jak ostatnim padaj veci je ubijejici.

    VINCENT: Nahod na nastenku PSN ID. Rad se pripojim.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: No mě to přijde prostě k ničemu a myslím, že je to nulovou variabilitou těch věcí. Všechny by se dali rozškatlukovat do jednoduché excelové tabulky a hned víš, že prostě jak máš nějaké modré, máš to nej a už tě zajímají jen fialové. Proč nemůže padnout modrá, která bude dodatečnýma schopnostma horší, ale přitom v core damage bude lepší než legendárka? To by pak umožnilo mít dilema, jestli raději nejít s modrou a větším DPS a obětovat nějakou spešl vlastnost legendárky. To by pak člověk zkoumal vlastnosti té a té zbraně do detailu.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Fakt nerozumim tomu, ze vsem vadi, ze za sedm hodin grindu jim nepadne nutne 10 exotic a 20 legendary itemu presne na jejich postavu :)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Za sedm hodin jeden epic a dve legendy dava smysl...
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: Me to prislo k nasrani teda :)
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: A prej že nic nepada :)
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    SHAAG: Jsem lvl 27, kamos lvl 24 a parime denne. Raid jsme jeste nejeli a nejak si to nechci kazit tim, ze se podivam na navod, jedeme dost RP. Nyx klan je nejakej mrtvej na muj vkus, co se PS4 tyce...
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    Výsledek když někdo farmí Tiger Strike po 7 hodin

    Decryption of 50+ Engrams
    http://www.youtube.com/watch?v=mslElWvVXwc
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Včera jsem se do Raidu taky pustil. Šlo s námi několik veteránů, takže Templar s Relicem byla akce na pět minut, a přes Labyrint s Gorgonama jsem zkratkou proběhli všechny truhly za stejně dlouho. Atheas potřeboval trochu štěstí, ale za necelé dvě hodinky hotovo. Loot jsem žádný nečekal, ale padl mi Suros Regime a Monte Carlo (a dnes z engramu druhé) což mi teda zamotalo hlavu s čím hrát. No těším se zase na příští projití.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    Tak včera konečně zase nějaké vzrůšo ve hře. Jel jsem si sám Nightfall, protože jsem farmil Epic killy na Exotic bounty na Fusion rifle Pocket Infinity. Připojili se kluci a dojeli jsme ten Nightfall, už někdy po půlnoci. Najednou k nám skočí do party někdo koho neznám a prý "nedáte Raid?". My byly čtyři, oni dva, tak jsme kejvli a šli na to. Teda nedovedu si představit, jak by to vypadalo, kdybychom to jeli všichni poprvý, protože to je jedna velká hádanka přijít na to, co kde a jak (a to jsem nějaký malý detaily věděl). Takže většinu hry v týmech po dvou a poslouchali příkazy, komunikovali, když někdo ležel musel jiný pokrýt jeho část než mohl být zvednut atd. Finální boss je jízda, ne že by tam byly nějak tvrdá monstra, ale jsou jen zákeřný a lidé musí dělat přesně to co mají domluveno, jedna chyba (já jich udělal několik) a celý team wipe a odznova. Poslendího bosse jsme dělali asi 6x než to vyšlo, ale když to vyšlo, byl to supr pocit. Ta mise je prostě hodně silná a skvěle navržená. Dokonce jsem odpustil, že jsem dostal jen Raid shader a žádný gear, jen materiály.
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    Potrebovali bychom jednoho cloveka do fireteamu (PS4) na PVE pripadne i PVP (ted ale spise to PvE).
    Momentalne jsme 23 a 20 (dnes snad 22) a cilem je nagearovat na Raid level a u toho se bavit hrou.

    Kdyztak hodte friendrequest na PSN: Shaag7
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam