• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDDestiny - May the light of awoken Traveler reach and guide you even in the Reef! For the Cayde! [PC|PS4|XO]
    Destiny 2

    Spoiler tag: <span class="spoiler"> Vas prispevek obsahujici spoiler </span>

    Destiny 2: Forsaken leveling guide

    Asist app: Ishtar Commander‏
    Links: Vital Information and Known Issues | Xûr's Twitter | Where is XÛR | CZ Komunitni clany
    Reddit: Destiny The Game | Destiny Lore 

    Destiny links: Bungie | Ghosts Locations | Seraphim Archive

    I'll be your light, your match, your burning sun,
    I'll be the bright, in black that's makin' you run.
    rozbalit záhlaví
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    TRAGED: Nesouhlasim s tebou. Obe hry jsou zalozeny na lootu, je to hnaci motor kazde z her. Mechaniky hry jsou dlouhodobe podruzne, jedine co se u toho resi je zabavnost. Zkus se nad tim co jsi napsal jeste jednou zamyslet.

    Debatu na tema jestli je DIII o skillu nebo ne nebudu ani zminovat.

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VINCENT: Jenze blizzard neni vubec o skillu, tam se ti porovnavaji tabulky s hody kostkou. Porovnavas IMHO jabka a hrusky.
    EZEE
    EZEE --- ---
    je to doma!
    EZEE
    EZEE --- ---
    Tak jestli mi vyjde exchange za GTAV tak se vecer hlasim do squadu pratele!
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    Blizzard ma loot super. Co je sakra za problem, kdyz mi padne uncommon zbran, ktera ma 305 DMG a o dve vlastnosti min, nez moje legendarka? A o pul hodiny pozdeji common zbran, ktera nema zadnou vlastnost, ale 315 DMG? Jak by byl zivot krasny...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    MARLLONE: souhlasím s tímto: "Zkrátka si myslím, že spoléhat se na to, že mi vypadne přesně to co potřebuju a chci, není smysl té hry, a ani to tak nefunguje v MMO/online hrách obecně." Současní hráči jsou zblbnutý lootem od Blizzardu a z Bordeland-like her. Každopádně s Queen Wrath si narazil na hlavičku. Za mne taky malá výtka! Vem si, že nejsi aktivní hráč a nesedáš k tomu denně. Já třeba tento event propásnul. A proč tam není counter jako mají dema na Nintendu. Proč tam je časové omezení. Sakra, toto mi třeba vadí. Tak skvěle zpracované mají menu, můžeš dělat micromanagement přímo v loadingu. Můžeš během oživování mířit a střílet. Mají fakt skvělé a novátorské nápady. Ale někde jako by jen někdo řekl, nějak to udělejte. Ta hra je hodně rozporuplná.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    _KOFILA_: To je fakt, mulťák je holt těsně propojen s hrou nebo minimálně s postupem. Pořád lze ale sbírat vanguard repku nebo když byla nedávno Queen Wrath, dal se celkem jednoduše sehnat aspoň legendary chest a helma :) Zkrátka si myslím, že spoléhat se na to, že mi vypadne přesně to co potřebuju a chci, není smysl té hry, a ani to tak nefunguje v MMO/online hrách obecně.

    LENNYKRAVIC: Asi nemůžou být tak rozlišný, protože by to pak nebyly ty dané kategorie zbraní. AR je hlavně o RoF a Hand Cannon od Impactu. Nedokážu si představit nějaké větší míchanice, než ladění statistik v upgradech. Bohatě stačí automatické Pulsy a Shotguny :D Hlavně u těch high-level věcí uvidíš. Ono by to pak dopadlo, že by se všichni soustředili na jednu osvědčenou zbraň, jako je teď AR. Kdyby pár zbraní mělo mít 305? Všichni by hráli jen je. V DLC přibudou zaručeně ještě větší a lepší věci. A bungie mluvilo o tom, že oslabí AR snížením účinného dosahu (range) a mělo by posílit Scout a Pulse Rifle.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Zas to berte tak (nezastavam se - smeju se), ze to vydali tak jak vydali aby to ladili a nerozfofrovali cely rozpocet na hru. A kdyz to budou ladit (prezentuji ze jo - je to preci "onlinovka") budou to hraci co? Hrat;)

    Ja bych pockal se soudy na prvni DLC. Treba s nim upravi cely "framework"...
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    SHAAG: sem tam.

    Btw ... jsem celkem rad, ze mi dlouho nepadla lege. System je tak blbe udelanej, ze libovolna lege je lepsi nez libovolna rare atd. Takze zadny diablo, kdyz ti padne modrej predmet, kterej ma sice jenom 2 vlastnosti, ale vetsi vykon.

    Proste vsechno co ti padne ted automaticky disassembluju. A nevim ani proc, pac mam 25000 glimmeru coz je cap. CAP na prachy. WTF?!? Co si mam jako koupit? Dalsi lod? Mam jich 5.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: Ale dyť jo, ty vnitřní schopnosti jsou super věc. Ale je základních 6 statistik a tam v základu je variabilita na hodnotě 2 u legendárek a ovlivníš jí jen těmi schopnostmi uvnitř. To není, že hrajem jinou hru. Proč nemůžou být mnohem víc rozházený ty statistiky a padat o dost různé zbraně? Tady mi přijde, že si to Bungie hrozně zjednodušilo. Všechny legendárky jsou 248/300 a nic jiného, to jen jedna škatula, proč není lower RoF legendárka 255/305? Proč takovou vlastnost je až Exotic Suros? Neříkám, mít nekonečno generovaných variant jako v Borderlands, ale teď mi to tady přijde jako hrozně málo.

    btw: to ani nezmiňuju, že počty Bungie zapříčinili, že na primární zbrani nic jiného než AR nemá cenu mít, protože prostě jsi neefektivní. Ale to asi brzo nerfnou.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    MARLLONE: legendární gear pěti frakci? kdy na čtyři z nich potřebuješ crucible body které třeba někdo vůbec nechce sbírat resp. hrát?
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Je tam variabilita, i ve stejných modelech (všiml jsem si toho u brokovnice Suros konkrétně), přičemž čím větší rarita, tím větší možnosti customizace, takže si můžeš upravit další schopnosti ku svému stylu. Já kupříkladu mám radši AR se středním RoF a Impactem (který si dál upravuju) a s abnormální velikostí zásobníku). Což jde upravit jak u které zbraně. Jde o detaily, ale já to ve hře cejtím. A některé ty speciální schopnosti jsou hodně znát jak které, a liší se dokonce u legendárek (na exotic se musím ještě mrknout, druhé Monte Carlo jsem nezkoumal). Ale zase věc, kde každej hrajeme asi jinou hru :)
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    Jinak Destiny statistiky za první měsíc jsou velice slušné, na to jak potápějící byly všechny recenze:

    - Průměr 3,2 milionu hráčů denně
    - Průměrná doba u hry je i teď měsíc po launchi 3 hodiny, včetně pracovních dnů
    - Průměrný hráč hraje destiny 1.8x denně
    - Průměrný hráč hrál destny 20.9x
    - Za tři týdny měla hra více online hráčů než za stejnou dobu Halo 3 a Halo: Reach dohromady (no tady dost zkreslující, když Halo byly exkluzivní tituly a nebyly založené na nutné online komunikaci)
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    MARLLONE: Proto jsem behal ty bounty, crucible a striky. Ale jak rikam, system, kdy kolega hraje se mnou 2/3 casu (20 hodin) a padne mu 7 lege, proste nepotesi.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: Neřešim Crucible, tam je vše jinak (a bohužel i v Iron Banner je to o ničem). Ale když už mluvíš o ARkách, tak jsou ve fialový prakticky jen dva typy - velké RoF a malý impact, nebo nižší RoF a větší impact. Liší se pak jen dalšíma schopnostma, ale v základních parametrech je nulová variabilita v celé hře.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Spousta lidí hraje Crucible s modrou Shingen-E, protože v C. nezáleží na DPS, a Shingen je jedna z nejvyváženějších a nejrychlejších Auto-rifle
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Protože fialová je lepší než modrá, to je rarita itemů. Tak to funguje ve všech onlineovkách. Mám vše fialové, a teď jen brousím a zkouším různé druhy, které mi budou sedět víc, než mi padne raid gear.

    SHAAG: A proč grindit a házet kostkama, aby ti padl náhodný gear z encryptu? Není lepší si našetřit na legendarni gear, ktery nabízí 5(!) frakcí, a to ještě každá ve dvou verzích? Stejně tak zbraně? A když něco padne jiného, tak to brát jako vítaný bonus?
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    Me vadi ze za 30 hodin hrani na lvl 24 mi padla jedna lege (z modreho engramu) a to pro jinou classu.
    Ze striku nic, z crucibles nic, z cave farmy nic. Takze jsem locklej na lvl 24,5.

    Do toho je se mnou kolega, kteremu za tu dobu padlo lege 7.

    Chapu ze RNG clovek neporuci, ale vyvojari by mohli implementovat system, ze se s casem kdy nepadla lege zvysuje pravdepodobnost padnuti. Porad totiz delat ty same tasky v tech samych lokacich a jen koukat jak ostatnim padaj veci je ubijejici.

    VINCENT: Nahod na nastenku PSN ID. Rad se pripojim.
    LENNYKRAVIC
    LENNYKRAVIC --- ---
    MARLLONE: No mě to přijde prostě k ničemu a myslím, že je to nulovou variabilitou těch věcí. Všechny by se dali rozškatlukovat do jednoduché excelové tabulky a hned víš, že prostě jak máš nějaké modré, máš to nej a už tě zajímají jen fialové. Proč nemůže padnout modrá, která bude dodatečnýma schopnostma horší, ale přitom v core damage bude lepší než legendárka? To by pak umožnilo mít dilema, jestli raději nejít s modrou a větším DPS a obětovat nějakou spešl vlastnost legendárky. To by pak člověk zkoumal vlastnosti té a té zbraně do detailu.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    LENNYKRAVIC: Fakt nerozumim tomu, ze vsem vadi, ze za sedm hodin grindu jim nepadne nutne 10 exotic a 20 legendary itemu presne na jejich postavu :)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Za sedm hodin jeden epic a dve legendy dava smysl...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam