• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDDestiny - May the light of awoken Traveler reach and guide you even in the Reef! For the Cayde! [PC|PS4|XO]
    EPICFAIL
    EPICFAIL --- ---
    F0N: rozdelte si psy, ktereho kdo pujde zabijet. 2 lidi berou krystal, zbytek bere charge od kytek, ti dva s krystalem naviguji ostatni aby se psum vyhejbali a nici mobky ktere se spawnou po chargi. Podle light levelu staci 3-4 stacky na psa, kazdej se rozebehne ke svemu a zabije ho, konec :)
    F0N
    F0N --- ---
    Robili ste tu niekto Leviathan raid? Potreboval by som vysvetlit mechaniku u tych psov (Garden) ako na to.
    LION_DON
    LION_DON --- ---
    F0N: yop, Whisper of the Worm = Black Spindle (Destiny 1)

    vsak jasny, ale natrenovani je trosku tezsi, kdyz na ten kvest mas 20minut a hlavne na nej cekat v ramci toho public eventu. takze fajn vedet, ze se tam da dostat i takto.
    u toho time glitch videa me spis prislo zajimavy, ze se ten cas da zastavit, takze 2 ze 3 muzou v klidu projit tu prvni lokaci, jen ten postup je trosku vojeb ))
    F0N
    F0N --- ---
    LION_DON: Myslis ten whisper of the worm quest? Ja som to neskusal este ale urcite by som si po tu snajpu isiel. Videl som typka ako sa to da prebehnut aj solo takze je to skor o natrenovani nie o glitchoch.
    LION_DON
    LION_DON --- ---
    TRAGED: prave.. hlavne v tom finalnim boss roomu. ja to zkousel parkrat solo, ale vzdy ztratim hodne casu u toho skakani jak je tam schovanej ten taken sniper.

    nasel sem k tomu toto:))

    Destiny 2 | TIME FREEZE GLITCH FOR WHISPER QUEST! Easy Whisper Exotic, Catalyst, & Glitch
    https://www.youtube.com/watch?v=hKZdmScmfQY
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LION_DON: Hmm, hmm. To by stalo za pokus. S LL pres 500 by to mohl byt EZ job :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    CHEWBACCA: Znamena to, ze ma rnadom perky, takze se neda "koupit" z collections.