• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRISHNAMagirus-Deutz
    Už je nás na nyxu víc, co vlastní tenhle skvost a jelikož mě konkrétně teď čeká období servisu, tak bych rád vyměňoval zkušenosti, rady, tipy s ostatníma.

    Servisy
    http://promotor.cz/deutz/
    http://www.damcoservice.cz

    rozbalit záhlaví
    SYSTEMTERROR
    SYSTEMTERROR --- ---
    JENDAVB: dobrý odkaz;)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    KRISHNA: Jiank asi celkem dobra zkušenost co se motoru tejka tak je http://promotor.cz/deutz/ sic brnaci ale vetsinou vedej co se ma do jaky ho motoru lejt delaj i repase motoru tak asi na nastenku ja od nich kupoval nizkotlaky cerpadlo na naftu za 980 :) a tesneni pod parohy
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    KRISHNA: Našel sem si odpověď

    Cinol OT HP 3
    Doporučeno od prodejce hydraulickejch pump
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    SYSTEMTERROR: napis mu jestly ti k tomu ta normalni tecnicak pred par mesicema se to drazivalo na tom retrade coz prej del webu je nejakej primej prodejce dansky armady
    SYSTEMTERROR
    SYSTEMTERROR --- ---
    JENDAVB: Čau Jendo:) měl bych zájem o tohle http://autoline-eu.cz/...lo-MAGIRUS-MAGIRUSDEUTZ-168-M-11-FAL-4X4-EX-ARMY--14052710111228025900.html asi bez boxu, je mi malý, hlavně na vyšku:(


    TUKI: jak by jsi mi mohl pomoci? má tak dobré kontakty? :)

    zájem mám, chci prostě truck:) hlavně 4x4. No zatím sosám informace, vyžádal jsem si vice detailů a detailních fotek....
    TUKI
    TUKI --- ---
    SYSTEMTERROR: blbje, a pokud nemáš známí, ani bych se nepouštěl do nákupu auta s těchto zdroju...moc aut, ale jen málo dobrejch kousku, ty lepší putujou většinou přes ruzné specifické prodejce dál, kteří tomu dělaj papíry aby to mohlo na pozemní komunikace...znám pár lidí co by mohly pomoct....pokud máš opravdu o něco takového zájem, dej vědět pomužu ti s tím...když tak pošta..
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    SYSTEMTERROR
    SYSTEMTERROR --- ---
    Čaute chlapi, myslíte že půjde přihlásit Magirus deutz z dánské armády u nás? konkrétně 110-16 (168 M 11) ??
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    DRED: jaja
    DRED
    DRED --- ---
    KRISHNA: Si jel v patek ne? Sem vas videl nekde u sjezdu na branik sem zrovna jel taky pro velky :) a prehlidnout se to nedalo
    MASOO
    MASOO --- ---
    KRISHNA: piskalo to hrozne, dojalo me to k slzam, kdyz ste nastartovali:-))), ale dojem to dela mocny!
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Tak za sebou máme první cestu, asi 350km na jakejchsi převozních značkách. Po 50ti km cesty začlo něco kvičet v motoru, znělo to jako nějaký ložisko, nakonec jsme zjistili, že je to jen protáčející se klíňák na kompresoru. Ani se mu nedivim, protože tam ty klíňáky jsou dva a máme tam každej jinej, evidentně ani jeden, co by tam měl skutečně bejt. Ten napnutější z nich měl vypadanejch asi 20 zubů, tak to kvičelo vždycky v tom místě, naštěstí jsme s tim odjeli celej zbytek trasy. Jede to skvěle, naložený, kopec nekopec. Spotřebu jsem spočítal asi na 30 litrů, ale to je v tom asi hodinový stání na jižní spojce, půlhodinový couvání ze slepý ulice a další asi dvě hodiny stání všude možně jinde, protože nám pořádně nefunguje startér.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    :) Party Hard
    Party Bus, Bus, Autobus, Magirus Deutz 260L 117 - Praha 5, prodám
    http://auto.bazos.cz/inzerat/40034778/Party-Bus-Bus-Autobus-Magirus-Deutz-260L-117.php
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Neporadíte, jakej olej do hydrauliky zvedání kabiny? Nějakej obyčejnej hydraulickej?
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TUKI
    TUKI --- ---
    KRISHNA: jo a ten spínač na levo od sedadla, bude asi na vedlejší pohon, na naviák, nebo centrálu, nevím co tam měli puvodně....
    TUKI
    TUKI --- ---
    KRISHNA: uzávěrku zapínat vždy u stojícího auta, někdy musíš dokonce s autem trochu zacukat, dopředu a dozadu, aby to tam zapadlo....a zapínáš to než do toho bláta vjedeš, né když už se ti druhé kolo protáčí....co se týče topení, tak to nevím přesně, ale to ovládání na palubce je také od naftového topení....se žhavením si nedělej starosti..
    KROJC
    KROJC --- ---
    KRISHNA:
    DRED: Přesně na Variu není.
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    DRED: jojo, tak jasne, spis mi slo o to, ze na to, abys ji zapnul, tak by auto melo stat a ne ji zapnout s roztocenejma kolama, ale nevim, jak to funguje.
    DRED
    DRED --- ---
    KRISHNA: Hele k tomu zhaveni ti muzu rict jen ze ani mercedes 508 (3.8) ani 814ka Vario (4.2 turbo) ho nema takze bych se ani nedivil kdyby tohle ho nemelo taky ale Magirus sem nemel ale rikam si proc ne

    A uzaverku tam mas snad prave proto aby ses vyhrabal z bahna a vyjel z naledi neasi ,) k cemu jinymu zeo dit to prece funguje tak ze se obe kola toci stejne ne jakoze jedno se ti protaci a druhy stoji zeo
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    TUKI: Super díky :)

    K tomu mě napadaj další, vedle sedačky na levo mam stejnej otočnej, jako je ta uzávěrka, ale víc diferáků tam nemam, nějakej nápad, k čemu to je? A předpokládam, že bych jí neměl zapínat ani za jízdy v bahně, žene ;)

    A to naftový topení, podařilo se mi ho zapnout nějakym displayem na palubce tak, že foukalo, ale ne teplej vzduch, což sem předpokládal, že je kvuli tomu, že neni nafta v nádrži topení, máš nějaký instrukce k tomu, jak se to přesně celý zapne teda? On ten display tam je teda nabastlenej, tak je možný, že někdo bypassoval tenhle ovladač a jde to ovládat jen tim displayem.

    Jinak už máme první úspěch, vyměněnej prasklej klínovej řemen během hodiny (i s cestou do autodílů), změřenej podle provázku a pasoval tam .)

    Jinak ještě teda, nefunguje nám tam startér, údajně kvuli elektromagnetickýmu spínači, ale jak se koukam na schema, tak nechápu, co by na něm mohlo nefungovat tak, že by stále startoval (spojenim kontaktů na tom spínači, když se tam vrazí šroubovák). Takže moje reverzní inženýrství svedlo vinu na spínačku, kterou sem ale zase vyloučil tim, že když se otočí do startovací pozice, tak jde slyšet cvaknutí relátka. Na druhou stranu si ale vzpomínam na člověka, kterej taky svůj náklaďák startoval šroubovákem zespoda, a že by tolika lidem umíraly kabely mezi spínačkou a startérem? No, až bude čas, tak to změřim.

    No a ještě jedna věc, pro velkomotorový geeky. Na palubce neni kontrolka žhavení, což mě trochu zaujalo, trochu víc mě zaujalo, že to startuje na první otočení válce vždycky. Někde jsem se dočet o jakymsi zážehovym startování naftovejch motorů, který nepotřebuje žhavící svíčky, mohla by to bejt součást tohohle motoru? :))

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam