ohledně TWOM...začínám mít palčivej pocit, že ta hra se nedá dohrát s dobrým koncem, a domnívám se, že je to věc designu a že to tak má bejt. Spíš než "hra" je to upozornění na nějakej truchlivej život válečnejch uprchlíků formou "hry".
I když mám všechno dobře rozjetý, stejně dojdu do bodu, že se násilí nebo okrádání druhých nemůžu vyhnout, jenomže to hra samozřejmě vcelku silně penalizuje. Takže buď skončim na tom, že chcípnu hlady nebo zavražděnej banditama, páč moje postavy jsou tak zesláblý, že se nedokážou bránit, případně teda se sám stanu banditou, ale to má za následek to, že některé postavy znechuceně opustí komunitu (aby byli v zápětí armádou zastřeleni) a zbylé buď skapou na zranění, páč jsou inaktivní (broken), nebo si to rovnou hoděj.
Fakt by mě zajímalo, jestli se to někomu (jako vůbec někomu, na celým světě, ne jenom tady) podařilo prokousat jinak než jak jsem to popsal výše. Imho ne, i google mlčí.