• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SVOROSurvival games
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Venoval jsem ted relativne dost casu The Long Dark. Pecka hra, ktera je prima uz tak, jak je ted. Jsem zvedavej, jak to bude ve vysledku vypadat.
    Asi jsem to dohral. V sehnani jidla jsem sobestacnej a obleceni mam tak kvalitni, ze muzu venku klidne nocovat bez ohne :)

    Mapu mam prolezlou (hlavne teda mystery lake), ale je otazka, kolik jsme toho minul.

    ale jeste jsem neprolezl prehradu, tak doufam, ze tam najdu neco zajimaveho :)
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: Njn já jsem dokoupil jen ty DLC za 2 éčka
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SVORO: o vanocich jsem koukal ze to slevnili, tak si rikam olala, to musim mit, tak klikam na nakup a zjistupu ze uz ji mam pul roku v Library.
    SVORO
    SVORO --- ---
    Musím upozornit na Steam slevu 90% na How to survive ;)

    Save 90% on How to Survive on Steam
    http://store.steampowered.com/app/250400/
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    pokud se nemylim mela jednu dobu na steamu tag survival horror game i Barbie Adventure - tolik k vypovidaci hodnote tagu:)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: tohle neni o tom co by se tam dalo vylepsit ci ne, vylepsit by se tam dala tuna veci, o tom se nehadam. jen rikam, ze u vseho argumentovat "Ale v realu kdyby se..." je hloupe. Ja bych treba v realu vzal obchodnika trubkou po hlave a vsechno si nechal. Ve hre to nejde a nevadi mi to, nehlede na to jaky tagy to ma na steamu.
    ZACK
    ZACK --- ---
    LOST_DOG: Predpokladam, ze hit rating jednotlivych zbrani simuluje obtiznost s jakou se napriklad ucitelka, co ma sekeru poprve v ruce, dokaze trefit do lidske hlavy, ktera jaksi pasivne neceka, az bude rozstipnuta ve dvi.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    JULIAN: Už se opakuješ. Podívej se do steamu, co ta hra má za tagy. Najdeš tam survival/simulace a ne fantasy hra pro děti. Pro některé lidi jsou simulátory třeba o hodně zábavnější, než smyšlené pohádky (viz. úspěch army). A já jsem jenom napsal svůj názor, co bych tam vylepšil. Ale pokud si absolutně spokojený se vším, co ti život předhodí, tak to gratuluji, máš to hodně jednoduché. Tvůrci by pro tebe ani nemuseli opravovat bugy, protože to je přece jen hra.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: znova, hra != realita. to je ten nejhloupejsi argument, ze kdyz neco funguje v "realu", tak to tak musi fungovat i ve hre. odprosti se od toho a budes s hrama mnohem spokojenejsi :) nejsou to simulace reality, to by pak byla nuda docela
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    77WHITE: Předpokládám, že pár záseků sekyry do hlavy a borec furt stojí, je podle tebe taky valid :D

    SVORO: 2) Materiálu by se dalo ubrat, stejně je ho moc. 1) Ovládání postav u sebe v baráku ti přijde taky zmatené? Mě přijde, že multitasking jde dělat v pohodě. By se mi třeba líbilo, že jednu postavu bych schoval za rohem a s druhou bych tam nalákal nepřítele, aby ho ten schovaný překvapil.
    SVORO
    SVORO --- ---
    Imho to, že na Raid chodí jen jeden má 2 důvody: 1) Horší/zmatené ovládání vice osob a 2) Člověk by mě kvanta materiálu na všechno, což je podle mne hlavní důvod aby se nechodilo ve 2+, rozbilo by to herní mechaniku materiál managementu.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    LOST_DOG: sem si jistej že je to napadlo a jedná se o dobrý designový rozhodnutí že se chodí jen v jednom. Spolehlivě ukočírovat víc lidí v nebezpečnym prostředí bez pauzy by bylo nemožný a absence pauzy tě nutí k rychlejm rozhodnutím, žádný vypočítavý dlouhý rozhodování.
    To že tě pistole instantně nesundá je taky valid, o stopping efektech munice toho bylo napsáno už dost, případů kdy chlap na adrenalinu s kulkama v těle dokázal divy je spousta. Pokud střílet tak brokovnicí na blízko, i kalach v rukách Romana není nic jistýho.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: to si jenom myslis. te prace by tam bylo hodne a nemyslim si osobne, ze by to tu hru nejak vylepsilo.

    A sekera je mozna ucinejsi, ale narozdil od pacidla neotevre zamcene veci. A to bouchani nepratel je stejnak o nahode, stealth kill z vyklenku sunda typka i s pacidlem na jednu ranu, ja osobne jsem na scavenge vzdycky bral akorat pacidlo, aby bylo misto v inventari
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    BURKHAR: Jo, rádio jsem tak prvních 20 dnů docela poslouchal, ale taky jsem zaslechl jen zprávu o té kávě. Ostatní komodity nic. Tak jsem na to pak už kašlal.

    AVATAR: Ta sekyra je docela účinná, to je pravda. Na rozdíl od páčidla, které je pro boj docela naprd.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LOST_DOG: ja za celou hru nevystrelil, abych na to nedoplatil, takze nemam zkusenosti. Vse resila sekera :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    LOST_DOG: Musíš poslouchat rádio, já takhle zbohatl na kávě.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    JULIAN: No jednodušší to asi nebylo, když můžeš ovládat klidně 4 postavy u sebe v baráku. Takže by to nepředstavovalo žádnou podstatnou práci navíc, kdyby to umožnili.

    AVATAR: Nemá.

    S tím balancováním. Třeba jsem získal dojem, že se vůbec nevyplatí vyrábět chlast a cigára, protože stojí moc zdrojů a nedostanu za ně nic moc. Mimochodem, dá se vyrobit ten čistý líh?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LOST_DOG: asi ma vestu?

    duvod je asi slozitost balancingu, ktery je pro tento typ her esencialni. Treba se dockas ve dvojce, na kterou bude jiste vice zdroju.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: ano, to je presne ten duvod. lidi co tu hru delali, se rozhodli, ze to tak bude - je to pro ne jednodussi, mas proste jednu postavu a hotovo, strelne zbrane nejsou jedna rana = smrt, atd.. to, ze je to "nerealisticke" je dano prave tim ,ze je to hra :)
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    AVATAR: No a co? To má jako být důvod, proč nemůžeš jít v noci ve více lidech? Když je můžeš všechny ovládat ve vlastním baráku, proč by jsi nemohl i mimo něj. Nebo proč někoho střelíš 4 krát pistolí a on k tobě doběhne jako nic a sejme tě nožem? :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam