• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SVOROSurvival games


    Hry o přežití na mnoho způsobů.

    Téma: This War of Mine, takže rady, tipy a příběhy! :)



    Kluby věnované konkrétním hrám:
    [ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ] - zřejmě nejvýraznější současná survival hra
    [ The Long Dark ] - relativní novinka, počkáme, co vývoj, zatím slibná záležitost

    [ Minecraft ] - nelze opomenout dnes již klasiku žánru

    Survival (tag) hry na Steamu

    DayZ
    The Long Dark
    This War of Mine
    Dead State
    Don't Starve
    7 Days to Die
    Life is Feudal: Your Own
    Rust
    The Forest
    rozbalit záhlaví
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    LOST_DOG: sem si jistej že je to napadlo a jedná se o dobrý designový rozhodnutí že se chodí jen v jednom. Spolehlivě ukočírovat víc lidí v nebezpečnym prostředí bez pauzy by bylo nemožný a absence pauzy tě nutí k rychlejm rozhodnutím, žádný vypočítavý dlouhý rozhodování.
    To že tě pistole instantně nesundá je taky valid, o stopping efektech munice toho bylo napsáno už dost, případů kdy chlap na adrenalinu s kulkama v těle dokázal divy je spousta. Pokud střílet tak brokovnicí na blízko, i kalach v rukách Romana není nic jistýho.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: to si jenom myslis. te prace by tam bylo hodne a nemyslim si osobne, ze by to tu hru nejak vylepsilo.

    A sekera je mozna ucinejsi, ale narozdil od pacidla neotevre zamcene veci. A to bouchani nepratel je stejnak o nahode, stealth kill z vyklenku sunda typka i s pacidlem na jednu ranu, ja osobne jsem na scavenge vzdycky bral akorat pacidlo, aby bylo misto v inventari
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LOST_DOG: ja za celou hru nevystrelil, abych na to nedoplatil, takze nemam zkusenosti. Vse resila sekera :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    LOST_DOG: Musíš poslouchat rádio, já takhle zbohatl na kávě.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    JULIAN: No jednodušší to asi nebylo, když můžeš ovládat klidně 4 postavy u sebe v baráku. Takže by to nepředstavovalo žádnou podstatnou práci navíc, kdyby to umožnili.

    AVATAR: Nemá.

    S tím balancováním. Třeba jsem získal dojem, že se vůbec nevyplatí vyrábět chlast a cigára, protože stojí moc zdrojů a nedostanu za ně nic moc. Mimochodem, dá se vyrobit ten čistý líh?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LOST_DOG: asi ma vestu?

    duvod je asi slozitost balancingu, ktery je pro tento typ her esencialni. Treba se dockas ve dvojce, na kterou bude jiste vice zdroju.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: ano, to je presne ten duvod. lidi co tu hru delali, se rozhodli, ze to tak bude - je to pro ne jednodussi, mas proste jednu postavu a hotovo, strelne zbrane nejsou jedna rana = smrt, atd.. to, ze je to "nerealisticke" je dano prave tim ,ze je to hra :)
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    AVATAR: No a co? To má jako být důvod, proč nemůžeš jít v noci ve více lidech? Když je můžeš všechny ovládat ve vlastním baráku, proč by jsi nemohl i mimo něj. Nebo proč někoho střelíš 4 krát pistolí a on k tobě doběhne jako nic a sejme tě nožem? :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LOST_DOG: je to hra.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    JULIAN: Jeden po mě šel s nožem a pak po tom, co zabili Pavleho, jsem tak nějak počítal, že jsou všichni nebezpeční a budou ti bránit. Tak jsem nechtěl riskovat další postavu. Ale důchodce jsem v domku nechal na živu, dokonce jsem jim nechal léky a nějaké jídlo. A matce s děckama jsem taky pomohl.

    Ale některé věci bych na té hře udělal jinak. Je škoda, že lootovat v noci může jen jedna postava. Bylo by realističtější, kdyby hráč měl kompletní volnost s kolika lidmi půjde. A když jeden něco udělá, tak to po návratu všichni okamžitě ví? Vývojáři asi trochu podcenili lidskou povahu a zapomněli, že je přirozené lhát.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    LOST_DOG: Já tě na jednu stranu chápu. Na tu druhou řeknu to, že jsem při prvním dohrání brečel.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    LOST_DOG: jestlis vyvrazdil bezdaky ve skolce a ani jsi u toho nemrkl, tak necekej zadne jine emocionalni reakce od sebe ani pri dalsim hrani. recenzenti jsou mekoty
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Tak jsem koupil ve slevě This War of Mine a po 8 hodinách nonstop hraní jsem na poprvé přežil válku. Ovšem jen s Emilií. Pavle byl zastřelen první pěkně debilně kvůli tomu, že jsem ještě nevěděl, jak bojovat. Roman vyvraždil bezďáky ve škole, což všechny uvrhlo do totální deprese, a pak utekl se zásobama žrádla. Bruno měl konflikt s Emilií a pak vykrvácel a Katia si následně podřezala žíly. 20+ dnů jsem hrál jen s Emilií, protože žádné další posily nepřišli. Takže jsem ani nenavštívil 90% lokací, protože jsem ji léčil ze smrtelné nemoci. A když už jsem šel v noci ven, tak mě vždy vykradli, protože neměl, kdo hlídat.
    Ale i přes to že mě hra docela pohltila, tak se nějak nedostavila v průběhu hraní žádná emocionální reakce, o kterých všichni v recenzích píšou. Takže si to budu muset dát několikrát znovu s ostatníma postavama, abych prolezl alespoň všechny lokace.
    HIDESPY
    HIDESPY --- ---
    WILL: Dokonalý :D
    WILL
    WILL --- ---
    Musím říct, tohle video mě neuvěřitelně namotivovalo k tomu zahrát si Rimworld :)

    Why'd it have to be squirrels? A RimWorld tale.
    https://www.youtube.com/watch?v=HEJ6QymV7-o
    SVORO
    SVORO --- ---
    HIDESPY: Tý jo to se mi celkem zamlouvá.. ale počkám až to bude na steamu :) Abych to koupil a asi nehrál :)
    HIDESPY
    HIDESPY --- ---
    77WHITE: Tady přímo Artist developer říká, že je neoriginální a že to okopčil.
    Relation to Prison Architect
    https://ludeon.com/forums/index.php?topic=23.0
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    HIDESPY: od tvůrců prison architecta? NEbo jen prachsprostá kopie ?
    HIDESPY
    HIDESPY --- ---
    Začal jsem teď hrát už docela starou early access hru (jak jinak než early access v téhle době) Rimworld. Je to sci-fi colony sim, ale dá se to považovat za survival. Mám nahráno tak 10 hodin.
    Spadnete s třemi kolonisty na planetě, kterou si v menu vygenerujete. A snažíte se vytvořit kolonii; postupně přijímáte víc lidí a útočí na vás jiné kmeny a kolonie. Obchodujete s loděmi co lítají nad planetou a snažíte se vytvořit vlastní loď. Je to něco mezi Dwarf Fortress a Prison architect.

    RimWorld Pre-Alpha Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=DJmYKKzC0uA
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WULFEN: Nemusíš ho ani zabíjet, stačí vyzdrhat.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    WULFEN: pozitivne
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    btw.. jak se promitne na moralce grupy zabiti vojaka v supermarketu kdyz si tam hraje s tou divkou?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    NAGASAWA: Super.

    Pro Long Darkisty: Taktez novej patch, tri mody hrani (od neutocici fauny po uplnej harkor). Hraju ten harkor a najednou neni loot, je zima, rozdelat ohen je porod a vlci jsou vsude a imho aj konecne stopujou. Novy veci k vyrobe. Uz se tesim na vlci plast. Podrobnejsi report zitra v prislusnem klubu, chystam i malej guide.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Venku je aktual patch pro This War of Mine - novej shelter atd..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam