• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Overwatch - Get your shit together, Brigitte!
    MATHES
    MATHES --- ---
    LOOCAS: a k tomuhle zaveru si dosel jak?
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    MATHES: No, pak by predem vybrany role a na tom zalozena fronta nedavali smysl.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    jo a veškerý pusnichmenty, který by nebylo vyloženě Ban na nějakou dobu, by spočívali v tom odehrát hry co nejsou ranked, podobně jako je to v dotě. Quick match a akrády. Kdo zlobí v lize, ať jde hezky trénovat mimo ligu.
    Jo a úplně jsem zapomněl, že na každou sezónu by byl určitej počet striků, kterej pokud by si dostal, tak by si byl mimo danou sezónu.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LOOCAS: kde v tom mym postu ctes, ze ty lidi muzou hrat jenom ty vybrany role?
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    ELEMENT_LEAD: mohli by zkusit něco z následujícího:
    - při výběru RANKED zaškrtnout s jakýma lidma odkud by rádi hráli (něco jako v dotě, kde je na výběr Russia, Europa East, Europa west atd.)
    - mohl by sis zakrtnout preferovanou roli DPS, TANK, Support, Universal/fill. Políčko každé role by se ti otevřelo až poté, co by si v každé sezóně odehrál aspoň 10 her za danou roli v Quick matchi. Když by si měl 10 her za každou roli v quickmatchi u každýho, tak by si mohli být universal/fill
    - mohl by si zaškrnout "MATCH ME ONLY WITH PEOPLE USING VOICE CHAT" A blizzard by tě nejen matchnul s lidma který budou ve voice kanálu, ale s lidma u kterejch hra zaregistrovala, že ho používají. Je to trochu vostrý, ale tak přece jen má jít o Ligu, tak by to mělo mít jasný pravidla. A používání voicu se mi zdá jako velice jasný a pochopitelný, když jde o tak extrémně týmovou hru jako je OW
    - VOTE REPORT, pokud během jednoho matche dostane report jeden hráč od zbylých pěti spoluhráčů, ihned dostane nějakou sankci. Nikoli čas, kdy nemůže hrát RANKED ale počet her, který musí odehrát jinde než v RANKED
    - hra bude umět rozeznávat (stejně to už umí) kterou roli hraješ, pokud uplynou dvě minuty a ty jako DPS máš 800 hero DMG, tak tě hra sama upozorní, že neplníš svojí roli. Ve stejnym duchu jako to píše "TOO MANY SNIPERS", tak ti to bude psát "YOU DEALT ONLY xxxDMG, CHANGE UP YOUR STRATEGY TO HELP YOUR TEAM WIN"
    - na konci v tabulkách by bylo výrazněji vidět, jestli si byl lepší/průměrnější/horší než v tvých předchozích hrách a jaký si byl v celém týmu. Tabulka s DMG, s časem na obejktivu atd. by měla být přítomná za všechny spoluhráče, ať můžeš zjistit, že možná ten reaper nebyl asi takovej debil, když měl 2x tak víc DMG než ty jako Mcree o 5 killů víc
    - pak by molha být přidaná vůbec celá mechanika o kompozici týmu a countrech atd. ale to by bylo zase na dlouho
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    MATHES: Ale to neřeší vůbec nic. 222 neni ani optimální, ani ideální meta. Krom toho se kompozice lišej a lidi musej reagovat a ne, že donekonečna budete hrát tu samou kompozici, kterou vám donekonečna jinej tým bude úspěšně countrovat a budete zase všichni toxický, jak je ta hra nevyvážená, protože vaše úžasná 222 kompozice nerozdrtila hráče s jakousi off-meta kompozicí se Symmetrou, na kterou nikdo z vás neměl counter.

    Tohle fakt vůbec nic neřeší.
    MATHES
    MATHES --- ---
    pripadne, ze by sis naklikal postavy co hrajes a nestavalo by se ti, ze mas v tymu 5 lidi, co hrajou jen dps
    MATHES
    MATHES --- ---
    ja myslim, ze by to docela resilo to, kdybys mohl dat preferovanou roli, aby to proste k sobe hazelo tym, kde je realny slozit 2-2-2 bez toho, aby se tam vsichni picovali
    MATHES
    MATHES --- ---
    LOOCAS: system SR je jedinej moznej. problem je spis obecny toxic prostredi
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    ELEMENT_LEAD: Nicméně, když v týmový hře nikdo nehraje týmově a ty seš za to osobně penalizovanej, tak je asi něco špatně.

    Sám Blizzard tvrdí, že zlatý medaile jsou k ničemu a dali je tam jen tak, pro srandu, tak pak je to těžký, obvzlášť v solo Q, nějak postupovat a snažit se dostat vejš, když jsou tvoje šance na výhru stejný nebo nižší, než v ruletě.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    ELEMENT_LEAD: Já nevim :) očividně to neví ani Blizzard.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    a co je teda lepsi system?
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KORAL: Celej tenhle SR systém je rozesranej a nefunguje. Všichni jsou frustrovaný, nasraný, toxický. OW, přesto, že je to jinak zábavná hra, se nedá hrát, když aspirujete na nějaký umístění.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Už se to tu probíralo, ale já nad tím nějak stále přemýšlím.
    Pokud se hráči vybírají dle bodového hodnocení, pak by měli skilově odpovídat tomu jak jsi na tom ty. Aler myslím si že problém není v tom, že by ti hráči nebyli skilově na naší urovní, ale nehrajou to čím se na tu úrověň dostaly.

    Když se na to podívám ještě jinak, tak hráči co se vytáhli někam nad těsně nad platinu/diamond/master díky jistému povolání a pak prohrají v kuse 5 her a spadnou dólu třeba protože jim přijde že dmg v teamu je mizerná, tak si tu dmg veznou, aby se zase vytáhli nahoru. Ale nejde jim to, protože celou dobu hráli úplně něco jiného. A propadají se ještě víc a pak sou o to více deprimovanjší a frustrovanější a místo aby to vypnuly, tak začnou trolit.

    A pak je tu ještě jeden neduh, který jsem zažil ted co jsem propadl dólu do goldu a hrabal se zpět nahoru. A to jsou Platinum hráči, kteří berou do party gold hráče, co jsou těsně nad silvrem. A tihle hráči berou DPS a snaží se ukázat jak jsou dobří. Ale přitom na to skilově nemají a jsou tak vysoko jen proto, že je tam jiný hráč vytáhl, díky svému ranku. A tihle hráči pak kazí hru těm ostatním. Neposloouchají když jim říkáš a píšeš, at si změní klasu a tvrdošijně trvají na tom, že pojedou to DPS. No a díky nim sem tu platinu dělal na 3x :-D

    Takže myslím, že jsou 2 způsoby proč se lidi propadávají.
    1. Frustrace a z toho plinoucí picování postav, které neumí, jen proto, že jsou prostě už nasraní.
    2. Tahání hráčů z nižšího ranku do vyšího. týká se Silver, gold a Platinum. Diamond to může udělat také, ale aspon už tam netahá Golda, protože rozdíl smí být už jen max 500 bodů.

    S prvním bodem Blizz nic neudělá. Ale s tím druhým by mohl.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Nevěřil jsem tomu, ale povedlo se mi za tanka vytáhnout z Goldu 2330 zpět do Platiny 2576. Neuvěřitelné pro mě ... hra se asi rozhodla, že na mě bude hodná a dala mi šikovné dmg dealery :-D
    Ale tu platinu jsem dělal na 3x. Vždy jsem se sekl 20 bodů pod ní a prohrál a pak vyhrál, prohrál a vyhrál :D A když jsem prohrával, tak jsem jako tank vždy byl goldovej v eliminacích, kilech a dmg, za Rainharda :-D
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    KORAL: Ne, nestoji :D
    KORAL
    KORAL --- ---
    Stojí za zhlédnutí.
    Diablo 4 & Overwatch 2 Release Date Revealed? Or Just Nonsense?
    https://www.youtube.com/watch?v=L0UvKsUbqo4&feature=push-fr&attr_tag=dSP9Jv_seiEJcRKC-6

    Ve zkratce: Overwatch 2 2020
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    já vubec nechápu ten blizzardí tým co vymejšlí ty módy... V custom serverech najdeš 20 zábavnějších módů, který vymyslí nějaký dítě než ty jejich mrdky. Meis Yeti hunt je absolutní N U D A
    MATHES
    MATHES --- ---
    Overwatch Developer Update: Winter Wonderland
    https://www.youtube.com/watch?v=NSuBeixnQtw
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    LOOCAS: neřeš
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam