Už se to tu probíralo, ale já nad tím nějak stále přemýšlím.
Pokud se hráči vybírají dle bodového hodnocení, pak by měli skilově odpovídat tomu jak jsi na tom ty. Aler myslím si že problém není v tom, že by ti hráči nebyli skilově na naší urovní, ale nehrajou to čím se na tu úrověň dostaly.
Když se na to podívám ještě jinak, tak hráči co se vytáhli někam nad těsně nad platinu/diamond/master díky jistému povolání a pak prohrají v kuse 5 her a spadnou dólu třeba protože jim přijde že dmg v teamu je mizerná, tak si tu dmg veznou, aby se zase vytáhli nahoru. Ale nejde jim to, protože celou dobu hráli úplně něco jiného. A propadají se ještě víc a pak sou o to více deprimovanjší a frustrovanější a místo aby to vypnuly, tak začnou trolit.
A pak je tu ještě jeden neduh, který jsem zažil ted co jsem propadl dólu do goldu a hrabal se zpět nahoru. A to jsou Platinum hráči, kteří berou do party gold hráče, co jsou těsně nad silvrem. A tihle hráči berou DPS a snaží se ukázat jak jsou dobří. Ale přitom na to skilově nemají a jsou tak vysoko jen proto, že je tam jiný hráč vytáhl, díky svému ranku. A tihle hráči pak kazí hru těm ostatním. Neposloouchají když jim říkáš a píšeš, at si změní klasu a tvrdošijně trvají na tom, že pojedou to DPS. No a díky nim sem tu platinu dělal na 3x :-D
Takže myslím, že jsou 2 způsoby proč se lidi propadávají.
1. Frustrace a z toho plinoucí picování postav, které neumí, jen proto, že jsou prostě už nasraní.
2. Tahání hráčů z nižšího ranku do vyšího. týká se Silver, gold a Platinum. Diamond to může udělat také, ale aspon už tam netahá Golda, protože rozdíl smí být už jen max 500 bodů.
S prvním bodem Blizz nic neudělá. Ale s tím druhým by mohl.