Jinak teda nechápu proč, když už si někdo dal tu práci s dig. tachografy, tak proč to nepočítá celý výkon, resp. jízdu. Myslím tím to, že pokud zastavím po 2h jízdy tak se mi po 46m vynuluje a jedu jakoby nanovo, neni snad tak těžké, aby to počítalo jak výkon, tak celkovou jízdu, aby si člověk nemusel psát a večer počítat minuty na dojetí...
Dělal vám volant to, že se občas jakoby „posune“, resp. je na křivo? Když jsem zkoušel čím to je, tak se zdá, že pokud ho odklopím a trochu s ním pohnu v poloze kdy je nahoře a vrátím ho zpět, tak je nakřivo, když sešlápnu vzduch a snažím se to srovnat (v poloze nahoře), tak se to většinou povede a je opět rovně. Přišel jsem na to, že mě křivý volant docela vytáčí :D Může to být opravdu jen tím vzduchem? Nejsem zrovna technik, ale měl jsem za to, že to řízení tam je usazeno, tak nějak napevno :)
Poslední dobou mi z ničeho nic problikly výstražný, někdy to 500km neudělo ani jednou a pak to na 2km zablikalo tak 20x nemělo význam jestli to auto skáče někde přes hrboly, výše otáček, je zaplé rádio apod. do toho jsem poslední 4dny dostával el. rány od madla, tak jsem to dnes odstavil k elektrikářovi a jsem zvědavý jestli přijde na to čím to je, říkal že je to tak 50/50 a kdyžtak diagnostika v MANovi, v pondělí/úterý jedu po půl roce němcovi s koňma, tak jsem zvědavý jak často se bude ozývat, si jdu na chvíli užívat rovných dálnic :)