EYRIK:
1) Jako organizátoři se budeme na tvorbě postav podílet, protože bychom rádi a) předešli stereotypu postav (a la všichni jsou bývalí agenti CIA) b) budeme zapracovávat typy postav do světa. Vkládat prožitky, zkušenosti, informace, kontakty, konflikty v minulosti a tak dále. Není potřeba se toho nikterak drasticky obávat. Prvořadá bude domluva a komunikace už v počátku. Tak jako hráč ví, co nechce/chce hrát, my jak organizátoři zase víme, co nechceme/chceme ve hře mít. Když si tohle obě strany připustí, můžeme začít hledat způsob, jak se vzájemně domluvit a být spokojení.
2) Zmíněná ekonomika je pochopitelně pouze kulisou, v níž budou hráči hrát. V daném textu se nehovoří o herní ekonomice.
Ve hře se budou pohybovat peníze, zboží, informace a kontrakty, ale rozhodně nechceme předstírat, že by se jednalo o nezávislou a soběstačnou ekonomiku. Spíš bych to přirovnal k určité části subekonomického systému.
3) S těmi kontrakty máš naprostou pravdu. V současné době vymýšlíme způsob, jak zajistit, aby bylo kontraktů dostatek, ale na druhou stranu aby nezahlcovaly nebo hráčům důležité (zajímavé) kontrakty zbytečně neutíkaly.
Rozhodně o dalších systémech budeme dál informovat. Navíc si myslím, že se mnohé objasní až spustíme nějaký ostřejší alfatest.
Ve hře je třeba i jakési neoficiální objednávání kontraktů dopředu, ale zatím to není ve fázi, kdy bych to chtěl veřejně publikovat.