• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    Diskuze o naším státem "zajímavě" realizovaných projektech.

    rozbalit záhlaví
    E2E4
    E2E4 --- ---
    THE_MIRACLE: No on je problem ze ta opatreni ke zklidneni dopravy nefungujou ani vzhledem k tem cilum - zavre se jeden pruh a misto zklidneni dopravy jsou zacpy..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Ono je to totiž takhle. Někteří uvažují hrozně krátkozrace. On by bylo hezké mít město bez aut, zelené, voňavé... Myslím, že když se zeptám kohokoliv, tak na otázku, jestli by nebylo lepší, kdyby místo ulic byly aleje, odpoví že ano. Akorát, že prostě v dnešní době a dnešním způsobu života je to naprostá utopie. Každej by chtěl, aby taková alej byla před jeho domem, ale o ulici dál už ne, protože co kdyby tam potřeboval autem. Totéž je s těmi zónami na parkování. To jsou hlášky jako ať si jezdí všichni MHD apod., ale nikdo si neuvědomuje, že když všichni co jezdí autem přelezou do MHD, tak to bude katastrofa. Prostě to, že jedu autem sice znamená, že někomu znečistím vzduch a zaberu parkovací místo, ale za prvé za to zaplatím těžké peníze ve spotřební dani a za druhé tím uvolním místo v MHD. Je to prostě o tolerantnosti a trošku delším pohledu než na svůj nos. Pokud se to má zlepšovat, tak se fakt nemůžou dělat bez rozmyslu opatření, která to zase zhorší. Jinak nemám problém s tím, když se zjistí, že někde rapidně klesl provoz tu ulici klidně zavřít. Ale to se dá určit až po nějaké době.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    protože na magistrále jako takový už imho neni co zklidňovat! Když se jede od kačáku trojproudovkou krokem! Snad myslej něco jinýho...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    severojižní magistrála a jižní spojka je to samý? dik
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Tak hlavně většina zelených bezmozků, která o tomhle rozhoduje, auto nemá a nikdy neměla. To je ten hlavní problém, že o provozu v Praze rozhodují nemotorizovaní jedinci.
    SITH
    SITH --- ---
    E2E4: hezky pres Holešovičky :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    E2E4: jak uz to byva, verejne mineni uklidnis, ze se nic takoveho nechysta... a pak bum! :)
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DANYSEK: Jsem nak myslel ze se to podarilo zaplasit. :-(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: to vis, nasim "ekologum" jeste nedoslo, ze nejvice splodin vznika pri rozjezdu (a spousta prachu mj. pri brzdeni)... :-) A ty zakonite budou vznikat tam, kde budou vznikat umele spunty.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Je to tedy docela prča, když ekologové bojují za to, aby byla Praha hůř průjezdná. Já se taky považuju za relativně zeleně smýšlejícícho, ale asi nějak jinak. Jako lidi jsou blbý dost, ale víc než blbý jsou pohodlný a pokud bude fungovat Blanka, tak tam kde mi pomůže ji prostě využiju. Tak proč mě k tomu má někdo nutit?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    E2E4: co cekas, kdyz mas vypatlane zelene v mestske rade...
    Stropnický a Štěpánek chtějí zklidnit magistrálu a regulovat výstavbu (Portál hlavního města Prahy)
    http://www.praha.eu/...trat/tiskovy_servis/tiskove_zpravy/stropnicky_a_stepanek_chteji_zklidnit.html

    a varovani jsme byli... :D
    Co nás v Praze čeká aneb jak jsem chtěl být politikem
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014122701
    E2E4
    E2E4 --- ---
    CAPTAIN_TACUD: uá cože? Já myslel že ty změny odložili.. Veletržní jeden pruh? A kudy se bude jezdit z Blanky na magistrálu?
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    Semafor na magistrále, jediný pruh ve Veletržní. Jak Blanka změní dopravu - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/...-ale-ztrati-pruhy-f2n-/praha-zpravy.aspx?c=A150914_2191588_praha-zpravy_bur
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: jj :-).

    Tady ještě citace:

    Stavět se Blanka začala v roce 2007 po více než dvanáctiletém pečlivém plánování. Otevřít se podle původních plánů měla koncem roku 2011. Největší zpoždění stavby způsobilo v roce 2013 prohlášení téměř dokončené Blanky „za černou stavbu“ a následné čekání na verdikt rozhodčího soudu. Ten v roce 2014 rozhodl, že smlouvy o stavbě tunelového komplexu jsou platné, a nařídil společnosti Metrostav dokončit Blanku do pěti měsíců, zatímco Praze nařídil stavební firmě zaplatit dlužnou částku.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: si predstav, ze bys tam dva roky jezdil a pak by se vydalo rozhodnuti o odstraneni stavby :D
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Mne dostalo jak pisi, ze tunel mel byt hotovy na podzim 2011 a k nejvetsimu zdrzeni doslo v roce 2013 kdy byl prohlasen za cernou stavbu. To je bomba hlaska.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Tunel měl podle původního záměru stát 17 miliard korun. Bělohlav ale míní, že je nemožné porovnávat toto číslo s konečnou cenou.

    "Když k tomu připočítáme DPH, které za dobu stavby dvakrát vyskočilo, tak ze sedmnácti miliard máte jedenadvacet. Když se k tomu přičte technologie, výkupy pozemků a inženýrská činnost, valorizace a podobné položky, je to 29 miliard, což už není od těch 37 zase až tak daleko," uvedl.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: no tak je přeci jasný, jaký kabely teď půl roku mění... ty k radarům... :-)
    E2E4
    E2E4 --- ---
    CAJT: myslim ze dalsi krok bude ze blanku zuzi na 1 pruh v ramci zklidnovani dopravy (viz trojsky most)
    CAJT
    CAJT --- ---
    DANYSEK: Čísla znám (už jsem se jednou identifikoval pro sanitku), ale zkratku jsem nepochopil :) dík!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam