• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COLDHEREINTERNETOVÉ SEZNAMKY – tipy a triky
    DELIRIUM
    DELIRIUM --- ---
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    FRKOLKA: dekuji za korekci. Casto si nevidim na spicku nosu abych se mohl dodatecne roky pred spanim mozkem tyrat co sem to za debila a jak mocne sem verejne failnul.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    FATTY: Copak, chceš být chycen za koule?
    FATTY
    FATTY --- ---
    tak bude ta sauna nebo ne? je to napinave jak trenky!
    DELIRIUM
    DELIRIUM --- ---
    Přesně tak. Sem zakomplexovana píča která nesnese, když někdo jen tak hejtí slabší nebo zranitelné.
    FRKOLKA
    FRKOLKA --- ---
    MICHELLEDANIELS: to je věkem, ty jsi mentálně jinde, partneři jsou mentálně jinde
    FRKOLKA
    FRKOLKA --- ---
    VON_GILOTINE:
    VON_GILOTINE: Měl jsem jeden semestr psychologie, takže jsem odborník, a tam jsme měli jednu přednášku o komunikaci. Něco ve smyslu, že na to musí být dva a to, co jeden říká a co druhý slyší slyší se může diametrálně lišit. A zrovna v téhle diskusi s MD já čtu (chápu) její příspěvky úplně jinak než ty, např. tam vůbec nevidím nějaké zastávání se baalovi dočasné komunikační partnerky, pouze něco ve smyslu "pozor na to, někdo to může vnímat jinak" jako obecné konstatování. Zajímavé, že se to vnímat jinak i když je to černé na bílém.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    "Neberte si prispevky osobne"

    Vs

    "Delirium ma komplexy" "spajk pomlouva a skemra vo saunu" "gilotine ses psychofetka" .... atd

    Ja myslim ze kazdej si uz udelal obrazek
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---