jejda
Pražské Kongresové centrum odhalilo nové logo | Marketing & Media
https://mam.ihned.cz/marketing/c1-65955810-kongresove-centrum-praha-logo-2017
„I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ popisuje Jaroschová.
reklama
Proč se vedení centra rozhodlo právě pro tento návrh? „Líbila se nám hravost a jednoduchost návrhu, výrazné barvy, které symbolizují jak tradici, naši dominantní pozici na trhu kongresových služeb, tak růst a budoucí rozvoj,“ říká obchodní a marketingová ředitelka centra Lenka Žlebková.
Každá barva má podle Žlebkové svůj význam. „Modrá představuje dlouholeté zkušenosti a profesionalitu, fuchsiová pak sebedůvěru a zelená na závěr udržitelný rozvoj a růst. Tomu odpovídá i směřování zelené šipky směrem dopředu,“ dodává.
(málo příběhu)
úvodní obrázek je ovšem z prezentace grafiků, co to logo vytvořili a neví jeslti maj bejt jako najbrt, ale víc hipster.
http://fastsimple.cz/