• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETINYFactorio - česká budovatelská hra
    Pokec o týhle hře. Zdroje, buildy/templaty, streameři, videotutoriály.
    rozbalit záhlaví
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    ORBIT: Discord je podle mě málo realtime na factorio. Každopádně Team Speak server mam.
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    ORBIT: Dočetl jsem se že menší než samotná hra protože tam neběží GUI. Někdo psal že dokonce jedno jadro a giga ram pro pár hráčů stačí. Zkusím to nějak příští týden.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ZRIZENEC: Netuším jaký jsou na to nároky, asi brzy zjistíš až testneš.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    TOMINO_I: me seli bi kdyz lidi hrajou coop.

    Teď se mi hodně líbila věco co jeli xterminator a banda - v jedny mape 4 tabory, v kazdym jina skupina a cil je dostat co nejvic produkcnich bodu za dany cas. Sranda a uplne jiny styl.

    Ale multiplayer bych si klidně i zahrál, je to fajn, jdyž se lidi podělí o úkoly a tak. K tomu pak nějaký discord aby se dalo domluvit.
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    Dualcore 2.6GHz 4GB RAM by asi melo stacit na ten server ne?
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    TOMINO_I: vetsinou se hraje coop, jsou i PvP servry a scenare kdy mas za ukol vypustit raketu a ostatni se ti v tom snazi zabranit, jded to i tymove...
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    TOMINO_I: No koukal sem na youtube a tam to jeli jako coop. Sice tam behali jitrnice ktery po ostatnich strileli, ale ja bych si to predstavoval jako coop.
    TOMINO_I
    TOMINO_I --- ---
    Jak se tu nakousl multak, co je vlastne pointou? To jako teda vic lidi stavi to samy a souperijou? Nebo si pomahajou, ze se domluvijou, kdo bude stavet co atd? Nebo je to oboje, nebo jak si kdo zvoli? Jen se ptam, zatim jsem lehce poliben singlem.
    PETINY
    PETINY --- ---
    PETINY
    PETINY --- ---
    ZRIZENEC: na ofiko redditu se hodně řeší multiplayer
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    HEINZZ: Koukal sem ze naroky a dedicated server nejsou moc velky, tak premejslim ze bych nam rozjel Nyxackej server.
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    ZRIZENEC: rad bych to nekdy zkusil.. = )
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    Zdravim vsechny, sem novej, hraju asi tejden. Chtel sem se zeptat jestli nekdy hrajete spolu treba multiplayer? Rad bych se necemu priucil.
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    PETINY: jasne ze by to slo, ale uz v openttd me sralo jak je to nehezky (ikdyž naprosto geniální hack, kor ty pokrocilejsi logicky brany.. o_O) a neco takovyho ve svoji fabrice nestrpim.. = ) navic kdyz to jde (melo by jit) s circuit networkem..

    a vcera zas do peti rano.. @_@ stavel sem od nuly svuj prvni ciste robotickej plně beaconovanej outpost na circuity.. rozhod sem se ze nebudu kopirovat nic z netu a byla to prvni takovahle stavba co sem kdy dělal... a super, běží to.. ale příšerně. = D už teď mám seznam jako kráva co všechno je potřeba komplet předělat.. = ) naíc mi chybí cca 1200 prod3 a 800 speed3 modulů, ale to ted pojede rychlejc kdyz do nich narvu i tyhle novy zdroje.. = )
    PETINY
    PETINY --- ---
    HEINZZ: tak ten merger prostě postav stejně, jako logickou bránu v OTTD? Sice jsem to nezkoušel, ale jelikož Factorio pracuje - stejně jako OTTD - s TL (Train Length) vůči délce segmentu na koleji a zároveň používá stejnou logiku signálů, tak to přece musí jít.
    SPM
    SPM --- ---
    HEINZZ: jo, kvůli artillery jsem to teď začal od znova zase hrát :-) A narazil jsem právě na tu změnu fluid vagónu. Nikdy jsem to nepoužil a chtěl jsem začít teď, protože báze byla malá, třetina vagónu stačila, tak si říkám na co tam cpát 3 vagóny když ta lokomotiva s tím pojede akorát pomalu... no, tak jsem to zase nevyzkoušel :-D
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    DEATHMERS: Ad pásy, OCD chápu, taky mě to hrozně sere a nejvíc času pomalu trávim rovnáním elektrickýho veední.. = ) ale jak řkám, stejně sem vždycky saturoval balancerama, jeinej rozdíl byly insertery do underground pásu například ve smeling setupu, ale to neni takovej probl. predelat.

    Ad vlaky, nejdelší segment by měl bejt vždycky maximálně dýlka nejdelšího vlaku, kratší segmenty ti v ničem nevadí, klidně bys mohl mít klasickej semafor na každym políčku, nevim kde si přišel na to že by měly bejt delší než nejdelší vlak.. jinak já vozim crude do rafinerie (jeden vlak, čistě crude, žádná změna) a pak z rafinerie exportuju sulfuric acid a lubricant (což by šlo dělat v jednom vagonu ale probůh proč.. = ). Páru si nikam nedovážim, vodu si nikam nedovážim...... = ) Jinak používám jednosměrný vlaky a s rocket nebo nuclear fuel se ta větší váha fluid vagónů zas tak moc neprojeví,navíc maj tak obrovskej objem že ty vlaky nemusí bejt moc velký.

    jako chápu že spoustě lidem to rozbilo setupy, ale MĚ fakt ne, mwahaha. = )

    jinak od dob co sem hrával OTTD tak mám v hlavě pár vychytávek co se železnice týče, jenom bych potřeboval aby se chain-signály daly nejenom číst ale i ovládat circuit networkem.. přípojka na main-line s prioritizací mainline a akcelerační zónou (aby nic co se připojuje nikdy nebrzdilo niic na mainline) a tak.. = ). Až budu mít něco postavenýho tak se pochlubim. = )
    DEATHMERS
    DEATHMERS --- ---
    HEINZZ: No jo, ale když máš lehkou OCD (ať už v normálním životě nebo jako důsledek dlouhodobého hrání Factoria) tak potom už ty pásy prostě musíš mít zkompresovaný za každou cenu žejo :D každá škvíra mezi produkty na pásu vypadá jako vyraženej zub, a zkus si celej layout předělávat u velký báze, nedej bože když nemáš plně saturovaný pás a na overflow použiješ smartbalancing když ti nesedí itemy per second, to je pak opravdu peklo....
    ..co se vlaků týče, tak nějak tahle změna mi byla vždycky celkem jedno, ale platilo tu takové pravidlo, že nejkratší úseky mezi signály na trati by měly "z nějakého důvodu" být vždycky delší než nejdelší vlak, platí to pořád?? Když pak převážíš ropu + oleje (ne v barelech ale ve fluidvagonu), tak pokud nerozdělíš segmenty vagónu tak budeš mít vždycky minimálně 3-6 vagónů a zpravidla 2-4 lokomotivy. Já osobně používám na ropné produkty stroj 2-6-2, který mi nijak nekoliduje s ostatními vlaky, protože jeden na samostatné lince.
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    HEINZZ: Tak cca 80hod a muzu rict jenoom jediny - NUCELAR POWERED ARTILLERY TRAIN! = D Jinak mi to jednou spadlo pri total cicovinach s obrovskejma blueprintama, takze absolutne smekam pred Wube.. = )

    a vtipna vec, sleduju docela reddit.com/r/factorio a hromada lidi je totalne nasrana kvuli zmenam v chovani pasu (sided-loading do underground beltu napříkad) a zruseni tri-oddilovyho vagonu... a ja se v duchu smeju protoze zadnou z tech veci co se zmenily sem schvalne nikdy nepouzival protoze mi to prislo jako osklivy hacky.. = D jedinej spravnej zpusob komprese pasu je spltterem a vsechno ostatni je hereze! = )
    GREGI
    GREGI --- ---
    Dneska prvni den s factoriem a du spat v pul 6 po 14 hodinach nonstop hrani:D je to skvely...
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    TOMINO_I: Jj, cca 20 hodin v bazi, rozhodne zatim pozitivni dojem, ale k tem velkejm vecem (arilerie!!) sem se nedostal... cliffs sou super! na railworld presetu s hafo vody a najednou je zacatek super nova vyzva.. = )

    jinak par drobnejch prevazne grafickejch bugů, ale nic co by me vylozene sralo nebo by se nedalo hrat... za me velky plus! = )
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    TOMINO_I: Jeste ne, zatim porad POE :D nato nastane cas asi o vanocich :D
    Ale koukal jsem na Xterminatora a zatim hezky to je :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam