• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETINYFactorio - česká budovatelská hra
    SPM
    SPM --- ---
    WILL: hmm, je to tam někde vidět? Jsem na to zkoušel koukat, ale minimálně když se na to najede myší, tak to neukazuje žádný timer (jako se jinak ukazuje u těch kazících se věcí na glebě). V bednách nějakej bordel z toho taky není... ale nevylučuju, že to v tý bedně prostě neubyde, tak to zmapovaný taky nemám :-) (koukal jsem na rudu, U238 i U235)
    WILL
    WILL --- ---
    SPM: Iran se kazí reálnou rychlostí poločasu rozpadu uranu.
    SPM
    SPM --- ---
    PEDROBEAR: uran tam v ničem není, ne? a když ho dovezeš, tak by měl vydržet pořád
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    SPM: kazi se i uranium dokonce :(
    SPM
    SPM --- ---
    Jsem si jinak myslel, ze to kazeni ryb byl vtip. Ale po par hodinach ma Glebe se mi o tom uz i zda :-)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    JOPS: Přímo ve hře jsou na vlaky tutoriály a imho dobré.
    A pak na YT najdeš hromadu videí jak na to co nejlépe. Ale jednoduché pravidlo je before merge klasické signál. Chain signály používáš tam, kde potřebuješ spojit víc segmentů a nevešel by se tam vlak mezi klasické signály.
    JOPS
    JOPS --- ---
    MICHIGAN: jj, masinky mam na obou stranach a co poslal woodmaker, tak funguje v pohode. Ja ty navestidla daval jeste na tu ruzovou cast koleji... a to delalo ten bordel
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    plus, je to doyt nelogicky, ale vlaky proste ve factoriu neumi couvat - je potreba mit lokomotivu na obou stranach, pokud chces jezdit tam a zpatky.

    nektery veci by si holt factorio mohlo vzit z mashinek a nektery naopak mashinky od nej (treba UI)
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    a kdyz prejedu s pravym vlakem, uvolni se cesta doprava

    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    vlak vzdycky vnima signal po sve prave strane
    signal ukazuje, jestli je za nim volno

    JOPS
    JOPS --- ---
    panove, jsem asi uplnej debil :D snazim se zkamaradit s vlakama

    obrazek dole

    mam dve trasy a tri nadrazi (tohle je zmensena podoba)

    prvni vlak jede z bodu AAA do BBB

    druhy jezdi z CCC do AAA

    jedinou podminku jsem tam dal cca 8 vterin cekani na zastavce.


    vubec netusim, jak dat znaceni. Mne prijde, ze to dela strasny picoviny a vlaky mam porad v sobe :D

    JOPS
    JOPS --- ---
    WILL: ja kdyz delal tenhle screen, tak jsem si dal ty roboty do inventare a pak to zacalo makat :) pred tim jsem je tam nemel :) diiky moc
    WILL
    WILL --- ---
    JOPS: Jo, ten setup máš správnej, takže roboti by kolem tebe měli všechno postavit. Co se občas může stát je to, že jim utečeš a oni se za tebou vlečou, protože potřebují nabít, a dokud ten jeden robot, co má za úkol ti něco postavit není nabitý, tak nic nepostaví.
    JOPS
    JOPS --- ---
    JOPS: ahaaaa, ja je asi musim mit v inventari co?
    JOPS
    JOPS --- ---
    WILL: dobrej postreh, jak dostanu robota k sobe?

    nejsem schopen tam jakehokoliv robota strcit, ale nekdy kolem me ti roboti litali...

    WILL
    WILL --- ---
    JOPS: To záleží, jestli máš vlastní roboty v tvém suitu, kteří staví a berou si od tebe z inventáře, nebo jsou to roboti, kteří lítají z roboportů. A ti druzí ti nic z inventáře nevezmou, můžou brát jenom z logistických beden.
    JOPS
    JOPS --- ---
    a jeste se snazim pochopit, jak funguji ti roboti. Vyrobu jedu ostosest, rozmistuji to vsude, zacinam vyuzivat i ty specialni bedny a jako dobry. Ale proc nekdy si ty roboti vezmou veci z meho inventare a nekdy ne? Treba ted mam planek, kde je cca 12 stroju na zpracovani Uranu a ty voe, proste ani hovno. Z meho inventare si to nevezmou. Nevim proc. Mel jsem pocit, ze to obcas brali...
    SPM
    SPM --- ---
    JOPS: Dej ji do rakety :-)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    JOPS: Rychle zpracovat nez se ti zkazi, strasne smrdi.
    A da se z nich vyrobit spidertron..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam