VACA: Já třeba tvoji oponenturu beru. Leč v řadě věcí se míchají jablka s hruškama. Minimálně to trénuje moje postoje, jestli mi něco někde neutíká. Jen tak si tu plácat po zádech by bylo dost nudné.
Knightrider volant - mám za to, že reálně nepoužitelné, určitě bych nechtěl máchnout rukou tam, kde nic není.
Zrcátka - v tom demu nejsou naschvál, protože by to bylo méně koulervoucí, což ale beru jako určitou podpásovku, respektive nepěkný fígl. Digitální zrcátka mají xy podob a zatím jsem nikoho neslyšel přijít s obhajovou, že "takhle" je to správně. To co má Audi mi nesedí, nechci se koukat do dveří, to už je dost nízko.
Výhled - šofér a to co ovládá je upozaďováno v automobilismu už relativně dlouho. Autonomnost má ale dlouhou cestu před sebou ještě, že se to "inteligentně" udrží na silnici, není autonomnost. Inteligence je jen splnit úkol. To je mi málo. Příjde mi, že z toho musí být vidět hrozná tužka.
K čemu elektrický pick-up? Kolik že ujede průměrný američan? 20 majlí? jsem průměrný američan. Znám člověka co s Teslou jezdí mezi svými dílnami. Okruh 50-60km denně a přežije to i v zimě s topením nebo v létě s klima. A předtím jezdil s V8. Tu má teď na grandtouring, pracovně a pro rohlíky elektrikou.
Bylo by naivní považovat současné elektroauto za konečné řešení potřeb. Je ale super, že je to více a více dostupnější a s méně ústupky. Kdo si to koupí zákonitě musí mít barák nebo podzemní parking a další auto k tomu. Tím, že se do toho ale takhle šlape se zároveň roztáčí soukolí navázanéhoprůmyslu. Teď si říkáme, co baterie za 10 let? Nebo když to začne hořet, bude to stát moc kapacit. To je součástí evoluce. Za těch 10 let tu budou battery packy v nextgen podání, už bez zmíněných dětských bolístek. Ruku v ruce s vyšší autonomností bude klesat nehodovost. Nebo snad v počátcích automobilismu byly dálniční sítě, benzinky, servisy, operativní leasingy a všechno to rozmazlené okolo?