• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: KAERO: "Tesla has successfully operated the North American Charging Standard above
    900A continuously with a non-liquid cooled vehicle inlet."
    KAERO
    KAERO --- ---
    CRAZY_IVAN: to je divne. Primo v tom odkaze vidim 1 MW, ale to jsem cetl zrychlene a rovnou kliknul na odkaz Download, a tam koukal do pdfek specifikaci, kde je jasne psane 500 V DC pri 400 A DC (= 200 kW)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: to je samozřejmě možný, ale asi bych v tomhle případě čekal na další informace
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CRAZY_IVAN: no, ja dpis verim tomu, ze lidi udelaj pro clickbait cokoli :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: nebo maj blbě nastavený časy na kamerách
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele to vam nepride divny, ze jsou tam zabery v rozmezi 12 minut? Kdovi jestli to neni sestrihana honicka s cajtama, nebo tak neco...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: a četls něco na tom odkaze?

    "up to 1 MW DC"
    ... a pak v odkaze na specifikace...
    6.1 Voltage Rating The North American Charging Standard exists in both a 500V rated configuration and a 1,000V rated configuration. The 1,000V version is mechanically backwards compatible (i.e. 500V inlets can mate with 1,000V connectors and 500V connectors can mate with 1,000V inlets). (2022-11-03 update)
    PES
    PES --- ---
    KAERO: no ty výkony na kabelu jsou příšerné...
    ...ale co kdyby se nakonec nákladní nabíjely skrze více kabelů (jedním pomaleji anebo více kabely paralelně bateriové sekce zaráz - to je jen otázka vnitřního uspořádání a elektroniky). Pak by mohly kabely již zůstat stejné s osobáky ;-)
    KAERO
    KAERO --- ---
    CYBERHIPPY: mozna trosku s krizkem po funuse? Ok, porad maji vetsinu nabijecek v USA, ale mozna kdyby to otevreli 15 let zpatky tak by dnes nebylo 5 dalsich standardu. Jinak 500 V a 200 kW uz je mozna celkem malo, kdyz jsou plany na 1 MW konektory. Osobni auta asi v pohode, ale nakladaky budou potrebovat vetsi napeti a vykony.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    TOXICMAN: pro tvoje info koudy ma v ignoru nas
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    SITH: KOUDY dával, 4 posty pod tebou, to že ho máš v ignoru nás ostatní moc nezajímá
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SITH: Protoze me mas v ignore ty noumo :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    MRAKY: určitě jim to teď sith půjde na twitter postnout, protože neni hater, ale objektivní člověk!:)
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    SITH: protoze pastujes veci bez overovani
    Bloomberg - Are you a robot?
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-11-14/tesla-to-assist-investigation-into-fatal-chinese-car-accident

    "Data taken from the car showed no proof the brake pedal had been applied before the crash, and video showed the brake lights remained off, the electric car maker said in a statement. Instead, the accelerator was heavily engaged in the lead up to the accident, which killed a motorcyclist and high-school student on a bicycle. Tesla said it will “actively provide any necessary aid” to the local police probe, which may involve a third-party investigator."
    SITH
    SITH --- ---
    CRAZY_IVAN: nevidím v posledních 50 postech
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    SITH: protože už to tu je, pár postů pod tebou :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    MRAKY: auto všechno loguje, právě v minulosti u podobných případů tesla mohla ukázat kdy co bylo zmačknutý. Haters řeknou, že to může tesla nafejkovat. Ale pár případů už myslim bylo u soudu.
    SITH
    SITH --- ---
    A mínusy to dostává proč? :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam