• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Me tak napadlo, ze it pracanti asi nejsou uplne nejlevnejsi a kolik vlastne asi tak usetri mesicne na 5k zamestnancich, ktery vyhazel.

    No, i kdyz jsem vzal prumernou rocni mzdu usa - 74k usd, vychazi to na 30m usd mesicne. Na to, ze byl twitter ve ztrate 6m mi teda prijde.

    Na druhou stranu, kdyby vydelaval jen 24m mesicne, tak se mu tech 44 miliard vrati za krasnych 153 let.

    Kdyz na to clovek kouka takhle z podhledu, skoro by rekl, ze vyhazet ty lidi nebylo reseni krize, ktery twitter potreboval. Ciste ekonomicky vzato, ofc.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Myslis kolecko: "narozdil od jednoho z nejbohatsich lidi sveta, ktery zmenil odvetvi elektromobility a vysila jednu raketu tydne do vesmiru ja vim jak vest uspesnou mezinarodni korporaci!! On dela vsechno blbe!" ... "Ne to nevis"..

    asi sestnacty.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    :))) fascinující, kolikátý kolečko týhle debaty jedete dneska?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SATAI: Ne. Ta firma byla v krizi a dost prodelavala jeste predtim nez ji Musk koupil a to i pres to, kolik u ni firmy utracely za reklamu. Jen mela neschopne manazery, kteri delali hovno :)..Musk vyhazuje nepotrebne lidi a snazi se celou firmu uz ctyri mesice otocit do plusu. Az se mu to podari, tak nekomu preda funkci CEO a lide na potrebne profese se zase zacnou nabirat. Deje se to tak v kazde firme. V amazonu, microsoftu, mete apod..Vsichni ted masivne propousteji a setri naklady. Neni to zadna novinka tykajici se jen Twitteru :)
    SATAI
    SATAI --- ---
    KOUDY: jenže tenhle krizový management je v krizi, kterou si genitální krizový manager vyrobil sám. V tomhle je vlastně ještě horší než Bureš.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SATAI: Krizovy management. Nevydelava se = propousti se.
    SATAI
    SATAI --- ---
    KOUDY: 4D šachy...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Twitter propustil další zaměstnance. Krok má vykompenzovat propad tržeb - Forbes
    https://forbes.cz/twitter-propustil-dalsi-zamestnance-krok-ma-vykompenzovat-propad-trzeb/
    LEGI
    LEGI --- ---
    ale on to tak nemyslel..
    nebo
    ale to myslel tak, že..

    in 3, 2...
    JONY
    JONY --- ---
    https://twitter.com/elonmusk/status/1629417851890159616
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Neni to nic noveho no..viz pul roku stary clanek

    https://www.forbes.com/wheels/news/tesla-opens-supercharger-network/

    Tesla has already opened up Supercharger stations in many parts of Europe to any EV owner. It signaled plans to do so in the U.S., as well, with the White House confirming the plan in a memo, noting, “Later this year, Tesla will begin production of new Supercharger equipment that will enable non-Tesla EV drivers in North America to use Tesla Superchargers.”

    The move should generate additional revenues for the EV company. But it also will give Tesla access to some of the $5 billion pool set up for a nationwide EV charging infrastructure approved by Congress last year.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    First Tesla Supercharger with ‘Magic Dock’ for non-Tesla electric cars spotted in the US
    https://electrek.co/2023/02/23/tesla-supercharger-magic-dock-for-non-tesla-electric-cars-spotted-us/
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    PER2: tohle není nic nového, Tesla už má řešení. Někde už to ukazovali a jsou videa jak to funguje. Mám pocit že už je i začali implementovat.
    PER2
    PER2 --- ---
    https://twitter.com/i/status/1629468688897257473
    PES
    PES --- ---
    EXIS: IMHO člověk bude ještě dlouho takový "lepší fall-back" pro AI...
    ...akorát s tím jak bude AI případně přebírat stále více a více činností, tak se naopak tyto začnou u lidí jako schopnosti snižovat až ztrácet (např. když AI budou schopné dopravovat i neřidiče, tedy lidi, kteří se nikdy řídit nenaučili, tak tací budou těžko mít šanci něco převzít v krizi)
    EXIS
    EXIS --- ---
    PES: otázkou je, zda se člověk zachová chytřeji než AIko
    PES
    PES --- ---
    EXIS: Tesla si (doufejme) vyžádá v takovém případě zapojení člověka jako řidiče ;-) (nedovedu si představit nějaké "zaparkování" - zda by AI dokázala najít bezpečné místo, kam se odklidit, aby to do té odstavené Tesly nenapálil někdo jiný)
    EXIS
    EXIS --- ---
    PES: hele jak si sám psal. Je tam nějaké issue, které když vyřeší a nepochybuju o tom, že to vyřeší velmi rychle.. Já jsem onehdá jel ve své Toyotě, poměrně hustě sněžilo a všechny senzory vypověděly službu. Tak jsem přemýšlel, jak by se chovala Teslička, když je tahkle hnusně, protože pokud (tady si nejsem jist) se spoléhá hlavně na kamery, tak v některých chvílích bych skoro čekal, že to auto zastaví a nebo pojede opravdu krokem.
    PES
    PES --- ---
    Jak tu již byla zmíněna ta "svolávací akce"
    Tesla driver killed car slams into side of firetruck on California freeway recall 363,000 vehicles | Daily Mail Online
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-11770025/Tesla-driver-killed-car-slams-firetruck-California-freeway-recall-363-000-vehicles.html

    tak Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) v současné době vyšetřuje systém autonomního řízení společnosti Tesla a způsob, jakým reaguje na vozidla záchranných složek na silnici. Důvodem je přinejmenším čtrnáct podobných nehod Tesel, ke kterým došlo v posledních měsících, z nichž mnohé byly zcela nebo z části přičítány právě funkci Autopilot. Z lidského pohledu působí „přehlédnutí“ velkého a blikajícího hasičského vozu paradoxně, ale technologie s ním evidentně má nějaký problém.
    PES
    PES --- ---
    EXIS: akorát teď řeší nějaký problém, že ty AI Self-driving systémy nejspíš jaksi nevidí blikající majáčky záchranných služeb (např. když to třeba ta Tesla napálila do vozidla hasičů blokujícího silnici a tvořící ochrannou bariéru záchranářům řešícím havárii na té silnici)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam