• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: zkus hledat "braking" nebo "stopping" :))
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    WADER23: Chtěl jsem to pro giomikiho trochu dumb it down, když už tu tvrdí, že elektro je 3x těžší :) když se podíváš na jeho příspěvky, tak ještě abych do toho dával jiné proměnné.

    Nicméně jiný testy ukázali pro Model 3 (perf) stopping distance třeba 99 ft - 30 metrů (https://www.motortrend.com/features/tesla-0-60-quarter-mile-times?slide=10%29.
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    GIOMIKY: To neni vyslouzily doubledecker, to je moderni doubledecker. Kdybys videl co jezdi tady... Vsechny, i ty stare brzdi v pohode (ale je fakt, zet aky tady je limit 20mph a je tu jina kultura silnicniho provozu).

    Co je vetsi problem jsou ty stare diesly, fakt cejtis fest rozdil kdyz jeden starej vyjetej dieselovej DD nebo novejsi hybrid. A taky je ten rozdil dost slyset...
    WADER23
    WADER23 --- ---
    Váha určuje energii, kterou je při brzdění zlikvidovat, ale ve skutečnosti záleží brzdná dráha na pneumatikách ( šířka, kontakt s vozovkou) a na tom co dají samotné brzdy. Všechny auta nemají stejně pneumatiky a stejné brzdy. Takže X-6 zastaví na 37 metrech
    BMW X6 ActiveHybrid - Autoweb.cz
    https://www.autoweb.cz/bmw-x6-activehybrid/
    A Tesla 3 na 46 metrech a po urgencích a úpravách na 40 metrech
    Stačila úprava softwaru a Tesla 3 zkrátila brzdnou dráhu o šest metrů - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-3-consumer-reports-brzdna-draha.A180531_120613_automoto_fdv
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    To je nějaká nová konspirace
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: Takže říkáš, že bmw, ford, volvo, vw, tesla a další automobilky, co dělají elektrická auta, dělají vadná auta s konstrukční vadou brzd, co nebzrdí?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: a můžeš mi vysvětlit, proč BMW X6 váží víc než Tesla model 3 a Y? Můžeš mi vysvětlit proč je rozdíl váhy Modelu 3 oproti BMW 3 tak malej? Kde jsou ty násobky?

    Můžeš mi vysvětlit, co brzdí lépe, jestli BMW X6 (spalovák, co váží 2,2 tuny) nebo elektrická tesla Model Y, která váží méně?
    KULA
    KULA --- ---
    CRAZY_IVAN: VW UP s holkou co bojuje Atomic weight vs. obsazená Tesla X. Trochu fantazie!

    Nicméně jednou když jsem zastavoval X a bylo nás tam šest, přechod pod kopcem a já z toho kopce jel, poslední 3 metry mě mírně překvapili. Pocit na pedálu se proměnil v pudink. Zpravidla když máš 3+ tuny, nemá to tak kompaktní velikost a nelétá to jak z praku, takže k tomu přistupuješ s větším respektem.

    Taky jsem ale projel celou republiku v elektrickém eTransitu s 350l vody v nákladovém prostoru, co mi v Budějovicích na zapojené nabíječce bouchla a protekla skrze podlahu. Samozřejmě jsme se do té vody postavili a hned rukama cákat vodu ven ze všech koutů podlahy. Nikdo neumřel a plamen na Budky nepřeskočil...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: mohl bys mi nějak zareagovat na ten rozdíl váhy? Jinak to, že vyšší váha vozidla vede k delší brzdné dráze je základ fyziky, ale ignoruješ to, co píšu ohledně váhy modelu 3 a Y. A prosím, co se argumentace týče, mohl bys házet konkértní testy a ne odkaz na vyhledávač?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: BMW X6 xDrive40i váží 2 240 Kg, takže bude mít větší brzdnou dráhu než libovolná Tesla Model 3 a Y (max 1,99 tuny) ... takže se zeptám ještě jednou ... kde je 3x těžší váha a proč spalovák váží víc?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: ale tak on stale pise o nejakych double-deckeroch, tak asi porovnava auta a autobusy :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: kdybys aspoň nalinkoval nějakej pořádnej článek s daty. Reálně to tak je, že čim větší váha, tím bývá větší brzdná dráha, ale mohl bys mi prosím ukázat, kde jsi vzal, že jsou elektrická auta 3X TĚŽŠÍ?

    Když vezmeme pro srovnání Teslu 3 a BMW 3:

    BMW 330i: Pohotovostní hmotnost (kg) 1 600 Kg
    Tesla Model 3 Standard Range: Curb weight (kg) 1 617 Kg

    Můžeš mi říct, proč ta Tesla neváží 4,8 tuny, teda 3x tolik? :)
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    I jako chodec se člověk může účastnit bezpečnosti provozu. Já třeba do přechodu nelezu dokud nevidím, že o mě řidič ví a že začal brzdit a snad to dobrzdí. Asi mě někteří řidiči nemají rádi, že mi to tak trvá, ale nehodlám na tom nic měnit :-D
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    GIOMIKY: ty mas dusevni handicap, protoze v EU nemuze byt homologovane auto, ktere nebrzdi, auta dokonce musi mit predepsany tlak, coz se kontroluje u technicke. Elekroauta a hybridy maji elektrodynamickou brzdu, kterou rekuperuji, ale ktera funguje, i kdyz je baterka plna, proste cim vice proudu elektricky obvod generuje, tim silnejsi magneticke pole proti smeru pohybu generuje = staci brzdu zapojit pres slaby odpor. Tedy auta s rekuperaci brzdi ucineji, rychleji.
    Ty budto pises o asistentech brzeni anebo o navyku ridicu, ale ne o autech.
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    KULA: Pokud máš pravdu a chce pozornost tak tu bude tak dlouho, dokud se s ním někdo bude chtít hádat a je jedno o čem. Bylo by to plýtvání energií. Takové diskuze nelze "vyhrát" argumenty.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: 3x těžší? Víš jak funguje matematika? :))
    KULA
    KULA --- ---
    GIOMIKY: jenom ať si uděláme představu, máš řidičák?

    SEJDA: příjemná hudba...já si takhle o weekendu trochu vypitej spím, když soused hodně brzo ráno nastartoval svoji Kugu a začal couvat. Ten bzučák se prázdnou a tichou ulicí nalámal tak, že u mě ve 4. patře to skrze otevřené okno znělo jako světelkující paprsek co mě přišel vysát z postele :D
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JARDABEREZA: jo, kdyz jsem slysel zvuk, ktery vydava ID.4 v rychlosti pod 15 km/h, protoze jinak to uz slyset neni, tak to byla celkem prijmena hudba, zpozornel jsem ale nerusilo to.
    KAERO
    KAERO --- ---
    PES: ach jo... a ty poznas kdy ta auta co te malem sejmula byla vyrobena? pred nebo po terminu regulate 2014 + 5 let?
    Jinak, prijde mi to jasne ale asi to proste musim napsat - to neni o elektromobilu, ale o debilovi za volantem. to ze na debila za volantem benzinaku te upozorni hlucny motor, neni prece duvod psat ze elektromobily jsou spatne protoze jsou tiche.
    KULA
    KULA --- ---
    PES: tak jestli to používáš jako vibrátor do betonu, tak chápu, já mám sem tam místo telefonu ústřednu a 5k baterií nevyvolám za den....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam