• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    LAUNCHER: individuální dovoz je ale něco jiného
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KAERO: Ale dvere to delaji taky. Petr Mara to testoval s Tomem Krchou. Je o tom nekde video na youtubu. To je proste ta dan za seamless design a vyresej to senzory, ktery tam bud jsou uz od zacatku a jen se sw upravi, nebo se tam dodaji v novych modelech a do starych se to dodela.

    OMNIHASH: Ano to vime uz od predstaveni cybetrucku, ale stejne bych si nedovolil jako ty tvrdit, ze se nikdy v buducnosti to auto do evropy nepodiva, nebo se v zadne evropske zemi nebude prodavat.

    treba v nemecku uz ho nekdo prodaval a rikal, ze k tomu doda i homolagaci. Proto mi tve prohlaseni prijde trochu naivni a usmevne.

    This is why the Cybertruck has landed even in countries where Tesla doesn't sell it. In February, a Tesla Cybertruck was listed for sale on a German classifieds platform for 485,000 euros, or $522,000. The price was the highest we've seen for a Cybertruck, but the seller thought it was more than justified. It included individual homologation required to make the Cybertruck road legal and modifications to allow registration in Germany.

    Tesla Cybertruck Spotted in Moscow, Russians Not Impressed - autoevolution
    https://www.autoevolution.com/news/tesla-cybertruck-spotted-in-moscow-russians-not-impressed-233270.html

    PALEONTOLOG: Pro ty je nebezpecny i treba Gckovy mercedes nebo hummer. Proto bych lidem doporucil do velkych SUV nevrazet. Muze je to bolet (ty lidi)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KOUDY: to auto je nebezpečný i pro ty, co do něj nedopatřením vrazí, to co píšeš zavání tunelovým viděním
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KOUDY: ne, AI ani senzory ti fakt nepomůžou přidat neexistující deformační zóny, o tom, že Cybertruck bude USA only víme všichni od tý doby, co do něj Elon házel cihly, nevím, co to tu zkoušíš.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: děkuju za upřesnění :))
    KAERO
    KAERO --- ---
    CRAZY_IVAN: nejde o přední frunk, ale o víko předního kufru. Když už chceš být puntičkář, tak prosím pořádně.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    OMNIHASH: To je roztomily s jakou jistotou vis jaky budou homologace pro elektroauta v evrope treba za 40 let a jaky auta tu budou jezdit. Treba ochranu chodcu a srazky aut vyresej dalsi senzory narizeny EU a nejake defalutni AIcko, ktere budou automobilky do aut montovat a pak bude uplne jedno jak bude design urcitych vozu pro chodce nebezpecny, protoze ho senzor detekuje a auto zastavi.

    AVATAR: Oceneni/pochvalu ocenuje spis "cool".."Nice" znamena "to je dobre, ze"..v tomhle pripade "to je dobre, ze tesla vyslysela feedback zakazniku a odstranuje neco co je sralo"..takze jak rikam. Reagujes tu deset prispevku na slovicko, ktere jsi nepochopil v prispevku ktery jsi pochopil spatne a pripominas tim dost bramborovyho krale. Typicke. 4000 aut svolavat kvuli tomu nemusi no. Stejne jako mercedes a dalsi automobilky nemusi rocne svolavat statisice aut. Precijen tesla je hlavne softwarova firma a okolo toho skvelyho softwaru udelala i nejakou hw kastli ktery rika auto, ale zadna automobilka zatim nema ten software lepsi nez tesla.

    kazdy auto ma nejajky neduhy a je na zakaznikovi zda je akceptuje nebo ne. Miliony lidi si tesly kupovali ikdyz u nich nelicovaly panely, stejne jako si statisice lidi objednali novy sclass od mercedesu, prestoze neumel na zacatku parkovat sam pres appku jak mercedes avizoval a vychytali to az pozdeji.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    AVATAR: neni nahodou spis nice mesto ve francii?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: nejde o dveře, ale přední frunk
    KAERO
    KAERO --- ---
    TOXICMAN: První kusy nejsou dokonalé, ale základní bezpečnost se ověřuje běžně, třeba u elektronických přístrojů se ověřuje že malý dětský prstík nemůže šáhnout na živou část ani když prsty strká do mřížky.
    Ale na to jsou normy, a na automatické zavírání dveří nejspíš normy nejsou, takže to výrobce prostě netestuje, protože to stojí peníze. Tak jednoduché to je.
    Takže co chceme? Více norem a předpisů! Juchůůůů :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KOUDY: já klidně jo. Nesplňuje to parametry pro provoz na silnicích, nedostane to homologaci, takhle jednoduchý to je, milý Watsone.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KOUDY: aha, no, v tvym mozku mozna jo, ale jinak ne. Nice neznamena fajn. Nice vyjadruje oceneni, pochvalu.

    Ale mas pravdu, je super, ze nemusi zase svolavat vsech 2865 cybertrucku do tovarny a jde to na dalku. Se shodneme. Jen to nese tyhle early access neduhy, kdy automobilky pocitaj s tim, ze se to doladi za pochodu. Pravda pro teslu je to levnejsi a pro zakaznika pohodlnejsi, takze se se sem tam nakej ucvaklej prst prehledne :D

    Petrolheadi prominou, ale on ten early access software opravdu hodne pripomina ty hry. Kdyz nebyl internet a vysla zbugovana hra, tak ji lidi nekupovali. To byla ohromna motivace pro tvurce produktu, aby dbal na kvalitu. No a tahle motivace s prichodem online patchu zmizela a tak dostavame polotovary, ktere se doladi za pochodu.

    V pripade zabavniho prumyslu to zas takova tragedie neni, ale v pripade dvou az tri tun jedoucich rychlosti 100kmh? Tady podle me opravdu neni prostor na ladeni v provozu.

    Pokud nema nekdo dalsi zvidavy otazky, tak bych podekoval za pozornost a zas priste dorazim s nakym tim nepopularnim nazorem :)
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    První kusy ve výrobě čehokoli nejsou dokonalé, se s tim smiř.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KOUDY: samozřejmě, že jsme v auditku o fordech :-)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Ford ma btw narozdil od tesly staletou historii a vyrobil tak 50x vic aut za tu dobu, tak by si snad inzenyri mohli vsimnout toho, ze kapota ucvakne diteti jeho malinky prsticek!
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AVATAR: "Nice" znamena, ze je fajn, ze to konecne odstranujou softwarove na zaklade uzivatelskeho feedbacku, stejne jako u predchozich modelu odstranovali ci pridavali na zaklade zakazniku nejake veci, treba odjeti volantu pri vystupu z vozidla aby se vystupovalo pohodlneji. Zase ses schopnej napsat trem lidem devet prispevku na zaklade jednoho slovicka v prispevku, ktery jsi nepochopil a to slovicko jsi pochopil ve spatnem kontextu. Typickej Avatar. Tri lidi ti tu pisou, ze zadna firma nikdy v historii lidstva nevydala 100% produkt hned napoprve, stejne jako ze neduhy jako ma cybertruck ma i F150 lighting.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LAUNCHER: ja tu vubec nekritizuju auto. Kritizuju koudyho korporacemi pokroucene videni sveta, a spokojene chrochtani za mizerne odvedenou praci.

    A kritizuju management, kterej pusti nedodelek mezi lidi. Nehlede na to, kterou znacku zastupuje.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    AVATAR: Dekuji za konkretni odpovedi.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LAUNCHER: nejsem, mam, neridim. Je rozdil mezi fyzickym zabouchnutim kufru, kdy u nej stojis a vidis, ze tam ma nekdo ruce a zmacknutim tlacitla na padu z pohodli auta, ze kteryho na kufr co? Nevidis.

    Dodat nedodelek je mozna normalni, ale neni to spravne. Ocenit to slovem "Nice", to je proste na hlavu postaveny.

    "No konecne" nebo "To jsou kokoti, jaktoze to nemeli odlazeny, kdyz stejenej fuckup zazili s predchozima modelama?" nebo "Je dobre, ze to opravili, ale nemelo to vubec nastat". Ale ne "Nice".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam