• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PES: benatcane jsou nadsen, protoze jsou vybookovany hotely, restaurace a bezos dal asi 10m dolaru na ruzny charity. Nasrani jsou jen levicacky lepici k silnicim kteri chteji protestovat a skakat lod lodni taxiky aby se celebrity nedostaly kam potrebujou. Snad je rozemelou lodni srouby na zradlo pro ryby a bude klid :)
    PES
    PES --- ---
    KOUDY: no to je sice jen kousek, ale také jsou tam z něj Benátčané nějak nesví a protestují, že si "koupil město" a že to oni nepotřebují...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PES: nene ta se jmenuje koru a zeni se v benatkach ;)
    PES
    PES --- ---
    KOUDY: vždyť to bude ta Bezoušova super jachta, ne?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Je Elon Musk v Chorvatsku? Na Jadranu zakotvila superjachta Moonrise - Deník.cz
    https://www.denik.cz/staty-eu/jachta-moonrise-chorvatsko-lopud-jan-koum-elon-musk.html
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Tesla Fanatik vs Nejtvrdší Kritik - Podvod nebo Příležitost? @BTCKNL
    https://www.youtube.com/watch?v=WxMMW8RTx5I
    PER2
    PER2 --- ---
    ty videa s robotaxi jsou kouzelny, babovka vypravi, jak tesla nema zadny problem s jizdou proti slunci .. jedou proti slunci .... a najednou z niceho nic phantom braking uprostred prazdny silnice, lip bys to nenatocil :D
    o zasazich "spolujezdcu" do rizeni nemluve .... this shit keeps giving

    ... budeme se tesit na prvni nehodu
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    TRANCEWARP: to je proto ze v JAR zadne pravidla provozu neplati a tak musime Muska poucit
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Ja bych jen poznamenal, ze z klubu love/hate na Muska se nam tu stava diskuze o predpisech na elektro mobilitu
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    CHAOS_RK: Hele, ja si precetl jen casti toho narizeni o lane assist. Jake presne ma dusledky to, ze "full self driving" nema Tesla schvalene jako vyssi level, uz fakt netusim. Jen je treba jako vzdy myslet na to, ze co to narizeni rika a co o nem tvrdi ostatni (hlavne ti, ktere to reguluje, a jimi placene clanky v "novinach"). Velmi casto tam byva dost zasadni rozdil...

    Takze snazi se Janose jeho tesla zabit proto, ze to tak chtela EU, nebo proto, ze to Tesla blbe udelala? U toho zataceni je to asi od kazdeho neco, tech 60s bych klidne dal za vinu Tesle.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    JANOS: Zajimave je, ze ta regulace pozaduje, aby to umelo fungovat aspon v 130 (pokud to auto dokaze 130 dosahnout). Nikde jsem nenasel omezeni, ze lane assist nemuze fungovat nad 130. Neni to jen omezeni, ktere tam Tesla dala, protoze na tyhle rychlosti nema (pri tom, jaka jsou omezeni v USA) dostatecna data?
    CHAOS_RK
    CHAOS_RK --- ---
    DOKIS: takze pro pripadny FSD to neplati? Brzdeni taky ne?
    JANOS
    JANOS --- ---
    E2E4: Vsechny tyhle pokusy jsou z nemeckeho autobahnu... Tam nejede tempomat pres 150, a autopilot pres 140.

    A kdyz nahodou jedes na autopilota a pokusis se nohou pridat rychlost pres 140, dostanes 2 sekundove varovani a pak se ti vypne komplet automatika (autopilot I TEMPOMAT) az dokud nezastavis na minutu a zaradis PARK.
    To se mi nekdy stalo kdyz jsem treba chtel treba rychle zaplout do praveho pruhu kdyz jsem pomalu predbihal autobus a zamnou se objevil expert co jel 200kmh
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    JANOS: A proc tam to auto zacne zatacet, kdyz musi zjevne vedet, ze to nestihne? Mit tam casove omezeni mi neprijde tak mimo, ale samozrejme kdyz to blbe naimplementuji... tak to bude blbe fungovat.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    KOUDY: S ohledem na kontext jsem "tady" chapal jako ze v "tady v tom prispevku o robotaxi". Pokud jsi sem dal ten prispevek proto, abys upozornil na cloveka, kteremu "tady v EU" nefunguje neco jineho, tak potom musim priznat, ze timto klamnym manevrem jsi me tedy uspesne zmatl. Gratuluji.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    CHAOS_RK: Autopilot je system pro "udrzovani v pruhu". A na to ma omezeni toho, jak muze zatocit. Uhybani pred prekazkou neni udrzovani v pruhu, takze pro nej to omezeni neni relevantni.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    JANOS: tak to ale je na Tesle aby při tomhle omezeni to vrácení se do původního pruhu dělalo ne v sekundě 58, ale třeba 50 ne? pak to nebude mít tak negativní dopad na ostatní účastníky silničního provozu..

    s evropskou konkurenci nevím, nemá Mercedes Level 3, tj víc než Tesla?

    a že by autopilot neměl porušovat maximální dovolenou rychlost je špatně?
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    MAKROUSEK: A co konkretne "tak nefunguje"? Ja tam pisu vic veci, takze musis byt trochu konkretnejsi.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Chapes Dokisi?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam