• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    HWLLFFRDD
    HWLLFFRDD --- ---
    HWLLFFRDD: Poslední Better Offline do určitý míry na tohle téma, akorát tam nadávaj na podobný hovna který řekl Sam Altman
    Web Player - Pocket Casts
    https://pca.st/episode/847a3d01-f659-4f24-8c32-c196cb7c1d32
    PER2
    PER2 --- ---
    reklama bad a nebo mozna...

    Tesla is now buying advertising on Elon Musk’s X (formerly Twitter) to get Tesla shareholders to vote for his CEO compensation package worth up to $1 trillion in stock options.

    Tesla, under Elon Musk’s leadership, has famously been against advertising. The CEO is even on the record saying that he “hates advertising” and that “other companies spend money on advertising and manipulating public opinion, Tesla focuses on the product.”
    PER2
    PER2 --- ---
    big brain move, a triliony usetrene, jak bylo slibeno.... (leda hovno)

    White House rehires hundreds of employees terminated by DOGE | AP News
    https://apnews.com/article/doge-musk-trump-gsa-fired-employees-ce18553b281fbf5816ec2fd491d79b78
    PEJR
    PEJR --- ---
    DZODZO: aye, proto ten standard vzniknul v roce 2012 a ostatni vyrobci ho zacli implementovat loni na US trhu..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DZODZO: Ale NACS uz pouzivaly fordy v roce 1924!
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    no, alebo to bude fungovat behom dalsich 12-18 mesiacov ako v pripade NACS, ktory zacinaju pouzivat v Amerike pomaly vsetky znacky

    The Great NACS Migration: Here's Who Switches to Tesla's Charging Port
    https://www.motortrend.com/features/tesla-nacs-charging-port-automaker-compatibility

    alebo tak ako uz zmienovany gigapress, ktory tiez chce pouzit volvo vo svojej automobilke, ktoru stavaju na slovensku
    PEJR
    PEJR --- ---
    DZODZO: Tak, furt je to ve fazi patentu.. takze to dost mozna bude fungovat behem dalsich 12-18 mesicu jako v pripade FSD, Hyperloop, Tesel co po nocich jezdi autonomne a vydelavaji etc..
    GEE
    GEE --- ---
    Genialni, nikdo to nekupuje, tak toho zacnem vyrabet vic a budem to drzet sami, dokud se nam par lidi v taxikach nezabije

    Urcite by se tam daly vyuzit ty rozpadajici se cybertrucky. Dokud nezacne snezit.

    #vizionar
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    AXTHEB: ze tato metoda je plne automaticka a ma zrychlit vyrobu a zvysit presnost? neviem vsak si precitajte ten patent, ak mate pocit, ze to je nieco co uz vsetci davno poznaju a pouzivali v roku 96
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AXTHEB: Asi tolik co dnesni iphone s nokii. Oba mobily maj displej, ale to je tak vsechno.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DZODZO: Co to má společného s produkcí Lotusu v devadesátkách?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    AXTHEB: tu planuju vyrobit auta s vacsou kadenciou

    https://x.com/niccruzpatane/status/1970503980850548905
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: Meritum prispevku a toho patentu je, ze bude potreba min lidsky prace a bude ji postupne prebirat vic robotu at uz pujde o automaticke voziky, roboticka ramena nebo humanoidni optimusy a zaroven je to o celem zefektivneni tech linek. O tom ze automobilky pouzivaj roboticky ramena se bavit snad nemusime. Staci se podivat do cinsky tovarny tesla nekdy sest let zpatky...pripadne do nemecky

    Giga Berlin Fly Through 2.0 | Tesla
    https://www.youtube.com/watch?v=blW-Fa4a10g
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: debata o vyrobnich linkach tesly je urcite zajimava, ale doufam ze uznavas ze to cim jsi to zacal je uplna blbost, s humanoidnima robotama to ma spolecnyho presne nic a roboticky ramena snad pouzivaji vsechny rozumny linky na auta uz hodne dlouho
    PEJR
    PEJR --- ---
    KOUDY: Prvni a poradne, aha.. tak to kazdopadne neni pripad tesly, nejsou ani prvni ani poradne to nedelaji. Cybertruck s tema lepenejma spojema nikam dal zatim nedostal..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PEJR: Vzdyt mas kolem toho plno vlaken Karen. Jedna vec je delat neco prvni a jina vec je delat to poradne. Viz treba Apple vs jini vyrobci.

    PEJR
    PEJR --- ---
    KOUDY: A mohl bych ty rozlepeny elise videt?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AXTHEB: Ano tesla uz mela roboticka ramena a dalsi veci pred deseti lety. Tohle je pouze dalsi zrychleni celyho procesu a vetsi mira robotizace.
    PEJR: a zacal se rozlepovat v roce 1997.
    PES: Ano Elon s timhle zacal a konvencni automobilky to okopirovaly. Tesla je s tim v podstate furt nejdal. Viz jejich tovarna v cine. Navic tesla byla prvni v tom giga pressu aka jednodilny liti pro cely casti vozidel.

    Tesla byla průkopníkem v používání pokročilých technologií jednodílného lití (Giga Press) pro výrobu celých částí vozidla, což snižuje počet dílů, zrychluje montáž a zvyšuje tuhost vozu. Tato technologie sice není novinkou, ale způsob, jakým ji Tesla aplikuje pomocí gigantických litých dílů pro celé části vozidla (jako je zadní nebo přední část podvozku), je inovativní a liší se od tradiční unibody konstrukce, která zahrnuje mnoho menších dílů.
    PEJR
    PEJR --- ---
    DZODZO: Jestli to do assembly jigu bude davat stroj nebo clovek je co do kvality zpracovani uplne jedno.. assembly jigs se bezne pouzivaj ted
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DZODZO: Tak automaticky, jak to v '96 v automobile, která vyráběla 5 aut denně, mělo smysl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam