• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    CHOROBA: Nevim, nešlo mi to, a to noob nejsem. A to, co šlo, byly verze na pytel s téměř nijakou přidanou hodnotou. Tak snad teď.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JAMILLOS: btw Berserker Mod sem nainstaloval tak pred mesicem a strasne to pada, musis furt ukladat, protoze nemas vubec jistotu ze to za par vterin nepadne.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    dobrej komentar :))

    1997: Quake II is a benchmark title that only beast machines can handle.
    2019: Quake II is a benchmark title that only beast machines can handle.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JAMILLOS: presne, nejak nechapu kritiku, proste ten raytracing to z podstaty zesvetli, neni nic lehciho nez snizit brightness a je to podobny. Ta vizualni pridana hodnota je bozi!
    Kez by to same udelali s Quake 1! Plus kdyby tam pridali ty slibovany draky, ehm :)
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    a to mas windows 3.11? dyk je Q2 snad portovany i na moji kalkulacku
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Tak si to člověk ztmaví, no. :) Mně spíš jde o to, že jsem si Q2, kterýho znám nazpaměť, vždycky chtěl zahrát v některý z těch vylepšenejch verzí/modů, co vycházely (Berserker Mod atd.), ale na žádným z kompů mi nic z toho nefungovalo... tak teď bych mohl mít šanci.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHOROBA: Právě, taky mi to tak přišlo. Nechci :-/ Jedině dobře, že se nerozhodli takhle zprznit jedničku - tam by ten rozdíl byl ještě mnohem víc znatelný.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    tvle dyk to misto temnyho pekla vypada jak na dovoleny v italii
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Tvl tak tohle chci:
    Quake 2 dostane podporu ray-tracingu od nVidie - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...2-dostane-podporu-ray-tracingu-od-nvidie.A190527_181553_bw-kratke-zpravy_srp
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Já vím, že v PC herně v roce 98 ještě většinou bez myši, později doma už s ní.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    blood jedine s mysi, moje srdcovka nejvetsi. kazdej rok si par levelu dam ;-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAMILLOS: Týjo, já si vůbec nepamatuju, jestli jsem Blood & spol. vůbec hrál s myší, nebo jen na klávesnici. Vím stoprocentně, že jak přišel první Quake, tak tam už jsem se bez myši neobešel, ale ty buildovky jsou mi teda záhadou.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    DEEFHA: Název auditka říká od r. 95, Blood je 97, tak to tak beru. :) Jinak taky moc nevim, asi tam jde o ten vylepšenej mouse look. Tahle hra si fakt zaslouží, aby se tomu někdo pořádně věnoval (ačkoli originál je prostě originál, a to včetně tý původní midi muziky, která v GOG verzi chyběla, ale dala se tam nastavit úpravou ini souborů).
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAMILLOS: Blood už je midgen? Ze všech buildovek to byla moje nejoblíbenější, ale smysl toho remasteru moc nechápu.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Moje srdcovka. Hmm...
    Blood: Fresh Supply - recenze remasteru kultovní střílečky | Games.cz
    https://games.tiscali.cz/recenze/blood-fresh-supply-recenze-remasteru-kultovni-strilecky-328282
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Huh, o tehle hre slysim poprve:
    Overblood: PS1 Horror Gone Wrong | Back From the Dead
    https://www.youtube.com/watch?v=I58kqTczBjs
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    TaKže asi takhle. Ten Dodd the Slayer určitě něco s náhodnými encountery dělá, protože na součtu úrovní 8 potkávám běžně potvory 3-9 level. Ten vysokej většinou jako jednu potvoru. Zároveň v něm je osazeno o něco víc míst, kde se potkávají ručně vložené potvory a prý tam mají být ještě přidané dungeony. Též ve městě je o trochu víc věcí, co dělat a ve hře se má vyskytovat spousta jiných itemů (zatím jsem ale nenarazil na žádný nový, pouze nové obrázky těch starých). V zásadě mi to po osmi hodinách hraní přijde jako vyšperkovanější vanilla Wizardry s narušením / odstraněním scalling.
    ---
    Reforged hned od začátku dává nepokrytě najevo, že je hodně věcí jinak. Nezačíná se v Monastery ale v jiném dungeonu, Monastery je kus vedle a zamčená. V rámci tohoto začátku hráč dostane další nový quest. Arnika není zamčená, ale nedá se do ní dostat a stráž se za to stydí (!! :) a je potřeba hledat způsob se dostat dovnitř! Nebudu spoilovat. Před Arnikou jsou střelnice, kde se dá cvičit, ale nejdřív se stane *** Chodí zde různé jiné charaktery, staré charaktery jsou přemístěné a mnohdy plní jinou funkci. V inventáři se mi od začátku hry nachází snad o třetinu jiných předmětů než ve vanilla Wiz 8. Pokud hra bude pokračovat tímhle způsobem i dál (zatím jsem prošel také těch cca 8 hodin) jedná se tedy o dost rozsáhlý overhaul. A nutno říct, že mě od začátku bavil víc než původní Wizardry a to je co říct. Bohužel scalling se koná.
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Milá malá pozornost courtesy of Dodd mod a zapnutýho searching v ložnici mnichů hned v Monastery.

    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    KULHY: teda nemůžu říct, že by mě to vysloveně bolelo a musím s tebou souhlasit, že tvůj názor má smysl, nicméně by se mi líbilo, aby byl možnej rozdíl. Ten scalling zabíjí do tristnosti to, co by mohlo být jinak uplně skvělý.

    DAVESADE: Dostal jsem se na desítku v Reforged. Zkouším dneska ten Dodd the Slayer, tak poreportuju, jestli a jak to změnilo přistup k levelování.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Wizardry jsou jedna z tech her, kde bych uvital rapidni snizeni obtiznosti, abych si je mel chut znova zahrat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam