• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: ja bych nemel rovnitko, kdybyste nerikali, ze to tu grafiku ovlivni :) a pica myslim nejsem, ok?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Nebud az takova pica prosim, jedine co jsem napsal byla obava z Unity a i tu jsem nasledne rozvedl. To ze ty mas mezi enginem a grafikou rovnitko je jen tvuj problem pramenici z nevedmosti.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: kdepak hošánku, tohle na mně nehodíš, já nebyl první, kdo tu hru oduzoval, aniž by jí viděl. Ty tady od začátku pičuješ, že je to zklamání, protože unity :) A hlavně já neříkal, ať tu hru posoudíš, co se kvality týče, já reagoval na grafiku a tu z traileru úplně v pohodě poznáš. Tak žádný vytáčky příště :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ale libi se "nova" Shodan a IMHO to pujde i na NSwitchi :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Really? Z minutoveho sestrihu nahodnych scen z pre-alpha verze? Tak to se ti omlouvam, ja hry soudim az podle toho, jak se hraji. Na usuzovani kvality her z YouTube to jsou jini harCovNici!
    ABGD
    ABGD --- ---
    koukam na videa z Firewatch, snad si s tim podobne vyhrajou aspon graficky.
    Ja se ale spis u toho SS3 bojim toho ze ti lidi uz udelali tu UU a udajne propadak. Ted se pustili do SS..nevim nevim
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: no víšco, když mi odpovíš tím, že vlastně nevíš přesně a zmíníš jen omezení při vývoji a pak pomyslně poptáš vývojáře unity, tak to moc neberu jako odpověď a očekával bych, že mi řekneš konkrétně na té ukázce, co tam vidíš za omezení, chyby, snížení požitků etc.
    Protože o čem je teda ta stížnost na unity když nedokážeš napsat konkrétně, co ti vadí?

    To je jak kdybych nepochválil nějaký jídlo kvůli tomu ne z čeho je uvařené ale z čeho uvařené není, trošku zbytečný si tim kazit jídlo. Ale tak asi každýho přístup, no.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Neco mas v 0:27

    Ale to uz jsem se prece davno vyjadril
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: nejak v traileru nevidim tu rpg cast. Hackovani, procitani logu... dyt je to samej fight a pobihani/skakani po levelech... no uvidime.

    spis bych ale cekal, ze se vyjadris k tomu unity/hnusna grafika, kdyz si to tu tak hejtoval...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Ke? Neprijde mi to o nic strileckovitesi nez puvodni SS coi SS2.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CHOROBA: no gameplay je jine kafe, proto pisu, ze mi vadi vic jine veci :) ale ta grafika? podle me paradicka, takovej doom eternal s prvni shodana. Shut up and take my money :)
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    no, pocka, si radsi este na normalni gameplay, nez se naseru :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jak jsme tu resili to Unity vs system shock.... kouknu na trailer. A ze by mi vadila grafika, to teda fakt rict nemuzu. Jestli mi neco vadi, tak je to spis to, ze se z toho stala akcni strilecka, coz ja rad, ale u syssho si predstavuju neco jinyho...

    System Shock 3 Pre Alpha Gameplay Teaser 1080p
    https://www.youtube.com/watch?v=aqbDh__FoCU
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    to je snad este lepsi nez original ;-))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    haha to je boží :)

    Chernobyl dubbed with Half-Life SFX
    http://www.youtube.com/watch?v=7F1ma_0vwog
    ABGD
    ABGD --- ---
    TRAGED: + SS3 delaji ty stejny lidi jako U:Asc
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: O vizual nejde, ten je dostacujici, jde prave o techniky a design ktere ti engine umozni. Priklad z posledni doby: Warhorse se rozhodl pro CryEngine a rikaji, ze neco kolem polovinu casu vyvoje stravili jeho ohybanim, protoze ten puovodne vubec nebyl urceny pro RPG, takze se ho ted budou nejaky cas drzet - cti CryEngine ted bude WarHorse obdoba Bethesdiho Gamebryo

    Mozna se tu vyskytuje nekdo se zkusenosti s vyvojem na Unity a bude nam schopen odpovedet:
    "Co vsechno je soucasti Unity a co naopak si pro nej musi vyvojar napsat sam?"

    Coz me privadi k myslence - bylo by hezke videt najaky OpenSource herni engine s rozumnou licenci a s vizi lepsich her pro vsechny v pozadi, kde by vyvojari vse co pro nej vyvinou vraceli zpet, takze po nejake dobe by se tymy mohli soutredit primo na hry a ne na neustale znovuvymysleni kola.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: visco, ja to chapu, ze se to lidem treba nelibi, ale jsou hry, ktere si rad zahraju abych videl, kam jsme se zas posunuli v grafice (Doom Eternal) a pak jsou hry jako je SSHOCK's, ktery mi podle mne budou ukradeny jak budou vypadat, tam pujde o to atmo, no :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Taky jsem na seznam koukl a musím uznat, že o některých slušných věcech z něj jsem netušil, že jsou na Unity. Tak naděje je tu pořád. Ale taky je tu U:Ascendant, kde se nachali slyšet, že právě kvůli Unity dělali designove kompromisy.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Ze seznamu sem hral par veci, Monument valey, shadowrun, fire watch, hitman go... a ze bych s tim mel nejaky problem rict nemuzu. Tak ja se na to asi s dovolenim budu tesit dal :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam