• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOM_HOST: :)))
    KULHY
    KULHY --- ---
    VOZKA: Ona je ve vysledku vic dulezita art-direction a vytvarnej styl nez technika. Verim ze by jsme nasli kvalitni zastupce vsech vyobrazovacich technik napric midgenem.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DRAGON: Za toho okamuru ten ban dostanes :))
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DRAGON: Beru že to je otázka vkusu, ale vůbec s tim nesouhlasim. Třeba lowpoly pixelartovej styl mi přijde výbornej, něco jako tohle: https://www.artstation.com/artwork/eYrL3
    Ale líbí se mi i třeba Quake v software módu. Super Mario 64 mi taky přijde v pohodě i dneska, přes rozplizlý textury. Souvisí to ale nejspíš i s tim že jsem v tomhle období vyrůstal.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DAVESADE: fuj, to je ošklivá hra!

    ale co si budem povídat Crash Bandicoot je super. A teď je i v akci remaster všech 3 dílů pro PC

    [ TOOMIX @ Tipy na dobre ceny digitalne distribuovanych her tez zajimave bundle indii i obyc ]

    Crash Bandicoot 3 - Complete 105% Walkthrough - All Gems, All Crystals, All Platinum Relics
    https://www.youtube.com/watch?v=HG-NRnGp3RA


    Crash Bandicoot 3: Warped - Full Game Walkthrough (N. Sane Trilogy)
    https://www.youtube.com/watch?v=BIgpsA0egGA
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a jeje, okamura na nyxu :D
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Ban
    KOLCON
    KOLCON --- ---
    DRAGON: Njn ono se nedá koukat třeba ani na Arenu a Daggerfal, prostě v této oblasti je ten pokrok moc velký...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    VOZKA: na veskerej 3D midgen z ty doby se neda koukat, at je to filtrovany nebo ne.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DAVESADE: "byt teda neumi vyhlazovat grafiku jako N64 / VooDoo ve sve dobe"

    to máme asi hodně jiný pohled na midgen grafiku, protože z mého pohledu je tohle naopak hlavní důvod proč se na hry z PS1 dá pořád koukat a na hry z N64 s výjimkou hodně stylizovaných her (kterých je tam naštěstí hodně) nedá.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Poridil jsem si do sve Playstation zarizeni PSIO, ktere strucne receno umoznuje spoustet hry z SD karty, kdyz odejde laser - bral jsem to jako ultimatni device, diky kteremu muzu platformu "zakonzervovat".

    No pisu to kvuli tomu, ze PS1 je paradni midgen konzole, byt teda neumi vyhlazovat grafiku jako N64 / VooDoo ve sve dobe. Ale na CRT televizi to te bestii neskutecne slusi.

    Kdyz v rychlem sledu poustim hry jako Crash Bandicoot, Spyro the Dragon a Medievil, tak ma retrospektivne clovek pocit, ze PS1 predbehlo svou dobu o radny kus...

    Avsak rad bych se zminil o necem, z cehoz midgen primo strika - prvotina od From Software s nazvem King's Field! To je tak odporna hra, ze se divim, ze se to dockalo pokracovani.
    King's Field for PlayStation (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/kings-field_

    Dle Moby jde o jednu z prvnich plne 3D polygonovych her (1994) a je zajimave, ze druhy dil vysel v lokalizaci mimo japonsko bez cislovky, protoze prvni dil nikdy nebyl prelozeny.
    King's Field for PlayStation (1995) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/playstation/kings-field

    A tenhle kousek jsem vcera hral asi 20 minut, nez jsem to zdesenim vypnul.

    Predstavte si to jako TES: Arena, ale vic arcade, tj. v pripade smrti se jde na zacatek a uplne od nuly. Svet je mnohonasobne mensi samozrejme, jde jen o jeden velky ostrov - ale dungeony jsou propracovanejsi svou architekturou a nepratel - plne 3D - jsou vlastne fascinujici na svou dobu. Souboje jsou pomale, grafika trhana a animace sporadicke - ale jako urcite kouzlo midgenu v tom skutecne spatruji. Hra mela ve sve dobe vysoce nadprumerne hodnoceni a slouzila jako predloha pro pozdejsi Demon's Souls.

    V roce 2000 byla hra dokonce vydana pro Windows:
    Sword of Moonlight for Windows (2000) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/windows/sword-of-moonlight
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---

    Command & Conquer: Red Alert 2 (Westwood Studios) (Behind the Scenes / Tras las Cámaras)
    http://www.youtube.com/watch?v=zutacKYufKg
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    BIMBAS: ss2 mam v toptenu, jednou za par let si ho sjedu do konce a furt me to bavi. :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BIMBAS: Po orezani uplne na kost ano, a ze je to orezavani plejtvaka :-) SS2 se to ale lehce vymkne a uplnej zaver je takovej, ze ze vseho nejvic jsem zvedavej jak hodlaji navazat.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ja si tu picu klidne prevezmu pac jsem poradne nehral zadneho system shocka. Jako malej jsem to nechapal a pak se k tomu uz nedostal. Je to dle videa nejaky uvedomely AIcko stanice co se rozhodlo delat cyborgy nebo jak ?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: ok :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tak se tady uklidnime.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: Nemam problem, mam obavu. A ano, souhlasim s tebou, SS3 vypada zatim moc dobre, ale pro mne je Unity signal k obezretnosti. Nic vic, nic min.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TRAGED: asi si nerozumime no. Ja beru engine jako to, co nevytvari atmo, tu vytvari storytelling a texty, charaktery. Engine je pro me prevazne technicka vec: vizual, chovani pohybu, barvy, textury, atd atd. A to mi prijde u mnoha her v Unity enginu proste dostacujici. A ty mas s tim evidentne nejaky problem. Ktery ja zatim nevidim, protoze hra neni hotova ALE ingame trailer vypada za mne naprosto skvele.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DRAGON: V tom pripade zmen sve chovani. Muzes zacit tim, ze se mi omluvis, protoze ja o obavach z grafiky nenpsal. Ale je mozne, ze jen nechapes vyznam slovniho spojeni "O vizual nejde, ten je dostacujici".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam