• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    TRAGED: výborná věc, ale nikdy jsem to nehrál celý. V nějakým starším Levelu bylo demo s jednou misí a to mi vystačilo skoro na půl roku hraní pořád dokola :))
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    kknd
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    TRAGED: KKND
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    TRAGED: u téhle hry jsem strávil brutálně mnoho času :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TRAGED: a+c
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    CHOROBA: kurva ta Megarace2 je njaka hutna, nejsem schopnej dat treti level...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Startopia bude mit remake!

    Spacebase Startopia - Announcement Trailer (US)
    https://www.youtube.com/watch?v=BFQA5hgF1Lg
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    ok, na GOGu za 0.5jevra :-)))
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    kuurva. uplne sem si vzpomnel na Megarace2. du to nekde stahnout :D
    AKI_NO8
    AKI_NO8 --- ---
    VOZKA: AI je trochu slabší/nevyvážená. Přišlo mi, že dost balancuju na první a poslední příčce a závod je tak jenom o tom, co mi zrovna na konci štěstím/smůlou výjde. A na mutliplayer moc lidí bohužel nenajdeš. Tvůrci se nicméně starají, stále přidávají mapy a vozítka/skiny.
    Velký update někdy minulý rok potom přidal i vznášedla, takže už je to kombinace Rollcage+Wipeout, kdy můžou jet všichni spolu.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Jo pánové, když jsme u toho - neměl by někdo doma ve sklepě, na půdě nebo ve sbírce starožitností chladič pro Socket 7? Je to pro Pentium 100, takže by možná stačil i bez větráčku. Díky!
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    DEEFHA: u D2 je akorat vylesteni, jinak to s 3D i bez vypada skoro stejne
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Díval jsem se teď na nějaký videa a nevidím moc rozdíl mezi "obyčejnou" a Glide verzí. Uvidíme na vlastní oči :-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Diablo 2 urcite podporuje akceleraci, ale uz nevim, zda vyzaduje.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PETJU: Forsaken si pamatuju, na ten určitě mrknu. Diablo 2 se mi teda s 3dfx na první dobrou nijak nespojuje, ono vyžaduje akceleraci? No a autíčka moc nehraju, jen teď poslední dobou Burnout 3, ale to s PC nemá nic společného :-)
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Jinak psal jsem to už vedle v indie klubu, ale já jsem měl hrozně rád midgen futuristický závody Rollcage a tak mi přišlo divný, že od různých menších vývojářů přicházejí napodobeniny Wipeout, ale nikdo neudělá spiritual successor Rollcage. A on nakonec někdo udělal, jen jsem si toho vůbec nevšiml. :)
    Ještě jsem to nehrál, ale na Metacritic to má 74% a dostal jsme na to doporučení od kámoše, zdá se že by to mohla být dobrá žánrovka bez ničeho navíc - takže vlastně jako Rollcage :).

    GRIP: Combat Racing [Gameplay, PC]
    https://www.youtube.com/watch?v=gsIeLxQx5gI


    Hra sama o sobě teda není midgen, ale přímo na něj navazuje, tak to sem házím, kdyby to byl problém, tak dave řekni, ale přišlo mi že remaky/pokračování se sem hodí.
    PETJU
    PETJU --- ---
    DEEFHA: Forsaken! Pak Diablo 2, samozrejme, Speed Busters, bozsky Interstate 76 a Need for Speed 2 SE.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    GANDHI: Já s tebou souhlasím, ale právě kvůli tomu co píšeš myslím že tenhle vlak u velkých studií už ujel. Publisherům tolik nezáleží na tom jakou bude mít hra pověst za deset let a přijde mi, že trendy jdou právě spíš cestou automatického generování game-ready modelů z fotogrammetrie (třeba InstaLOD funguje z mého pohledu až magicky), zobrazování hi-poly modelů přímo ve hře (Unreal Engine 5) a technologií jako raytracing, které taky v NPR grafice tolik užitečné nejsou. S tím výkonem bych s tebou před časem asi souhlasil, ale 30xx řada nvidií to podle mě trochu láme, k tomu nvme disky zvládající streamování hipoly assetů... Myslím, že tímhle směrem ještě pár let půjdeme, než se vývoj zbrzdí.

    Cesta podle mě jsou právě hry od "středních" studií která mají větší rozpočet než indie a menší závazky než AAA, a je škoda, že jich je mnohem míň než před dvaceti lety, ale zdá se mi, že zase postupně příbývají. Třeba Double Fine jsou přesně z téhle kategorie a vlastně i dělají podobné hry.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VOZKA: ono je to taky hodne tim, ze tehdy byly hry v rukou relativne nezavislejch studii (za pozornost stoji, ze Kabuta i Sacrifice delali Shiny, ie lidi co jsou taky za MDK a Eartworm Jimem - takze tam to surrealno je imho soucasti stylu studia), takze se vizual nepodrizoval tolik korporatnimu mainstreamu.

    Imho ta dnesni snaha o fotorealisticnost je takovej samozer, kterej na jednu stranu usnadnuje vyvoj diky vselijakejm novejm technologickejm postupum - fotogrametrie a vubec vyuziti fotovstupu etc, na druhou stranu zeee cim dal vic vykonu a pomerne rychle starne. Takovy Borderlands nebo Breath of Wild zalozeny na dobre zpracovany stylizovany grafice budou vypadat dobre i za deset let
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam