GANDHI: Já s tebou souhlasím, ale právě kvůli tomu co píšeš myslím že tenhle vlak u velkých studií už ujel. Publisherům tolik nezáleží na tom jakou bude mít hra pověst za deset let a přijde mi, že trendy jdou právě spíš cestou automatického generování game-ready modelů z fotogrammetrie (třeba InstaLOD funguje z mého pohledu až magicky), zobrazování hi-poly modelů přímo ve hře (Unreal Engine 5) a technologií jako raytracing, které taky v NPR grafice tolik užitečné nejsou. S tím výkonem bych s tebou před časem asi souhlasil, ale 30xx řada nvidií to podle mě trochu láme, k tomu nvme disky zvládající streamování hipoly assetů... Myslím, že tímhle směrem ještě pár let půjdeme, než se vývoj zbrzdí.
Cesta podle mě jsou právě hry od "středních" studií která mají větší rozpočet než indie a menší závazky než AAA, a je škoda, že jich je mnohem míň než před dvaceti lety, ale zdá se mi, že zase postupně příbývají. Třeba Double Fine jsou přesně z téhle kategorie a vlastně i dělají podobné hry.