• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Díval jsem se teď na nějaký videa a nevidím moc rozdíl mezi "obyčejnou" a Glide verzí. Uvidíme na vlastní oči :-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Diablo 2 urcite podporuje akceleraci, ale uz nevim, zda vyzaduje.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PETJU: Forsaken si pamatuju, na ten určitě mrknu. Diablo 2 se mi teda s 3dfx na první dobrou nijak nespojuje, ono vyžaduje akceleraci? No a autíčka moc nehraju, jen teď poslední dobou Burnout 3, ale to s PC nemá nic společného :-)
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Jinak psal jsem to už vedle v indie klubu, ale já jsem měl hrozně rád midgen futuristický závody Rollcage a tak mi přišlo divný, že od různých menších vývojářů přicházejí napodobeniny Wipeout, ale nikdo neudělá spiritual successor Rollcage. A on nakonec někdo udělal, jen jsem si toho vůbec nevšiml. :)
    Ještě jsem to nehrál, ale na Metacritic to má 74% a dostal jsme na to doporučení od kámoše, zdá se že by to mohla být dobrá žánrovka bez ničeho navíc - takže vlastně jako Rollcage :).

    GRIP: Combat Racing [Gameplay, PC]
    https://www.youtube.com/watch?v=gsIeLxQx5gI


    Hra sama o sobě teda není midgen, ale přímo na něj navazuje, tak to sem házím, kdyby to byl problém, tak dave řekni, ale přišlo mi že remaky/pokračování se sem hodí.
    PETJU
    PETJU --- ---
    DEEFHA: Forsaken! Pak Diablo 2, samozrejme, Speed Busters, bozsky Interstate 76 a Need for Speed 2 SE.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    GANDHI: Já s tebou souhlasím, ale právě kvůli tomu co píšeš myslím že tenhle vlak u velkých studií už ujel. Publisherům tolik nezáleží na tom jakou bude mít hra pověst za deset let a přijde mi, že trendy jdou právě spíš cestou automatického generování game-ready modelů z fotogrammetrie (třeba InstaLOD funguje z mého pohledu až magicky), zobrazování hi-poly modelů přímo ve hře (Unreal Engine 5) a technologií jako raytracing, které taky v NPR grafice tolik užitečné nejsou. S tím výkonem bych s tebou před časem asi souhlasil, ale 30xx řada nvidií to podle mě trochu láme, k tomu nvme disky zvládající streamování hipoly assetů... Myslím, že tímhle směrem ještě pár let půjdeme, než se vývoj zbrzdí.

    Cesta podle mě jsou právě hry od "středních" studií která mají větší rozpočet než indie a menší závazky než AAA, a je škoda, že jich je mnohem míň než před dvaceti lety, ale zdá se mi, že zase postupně příbývají. Třeba Double Fine jsou přesně z téhle kategorie a vlastně i dělají podobné hry.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VOZKA: ono je to taky hodne tim, ze tehdy byly hry v rukou relativne nezavislejch studii (za pozornost stoji, ze Kabuta i Sacrifice delali Shiny, ie lidi co jsou taky za MDK a Eartworm Jimem - takze tam to surrealno je imho soucasti stylu studia), takze se vizual nepodrizoval tolik korporatnimu mainstreamu.

    Imho ta dnesni snaha o fotorealisticnost je takovej samozer, kterej na jednu stranu usnadnuje vyvoj diky vselijakejm novejm technologickejm postupum - fotogrametrie a vubec vyuziti fotovstupu etc, na druhou stranu zeee cim dal vic vykonu a pomerne rychle starne. Takovy Borderlands nebo Breath of Wild zalozeny na dobre zpracovany stylizovany grafice budou vypadat dobre i za deset let
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Hot wheels PC z rok 1999

    I paid WAY too much for this Hot Wheels PC!
    https://www.youtube.com/watch?v=njwuFgoBMK8
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Tyhlety trochu surrealistický hry z doby kdy nemělo smysl se snažit o fotorealistickou grafiku jsou super, mrzí mě že už se to skoro nedělá. Dělám si naděje, že jak teď přichází v indie scéně do módy midgen grafika, tak zas pár takových her vznikne.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a dalsi skvost z ty doby:
    Dark Earth - Video Game Trailer (PC Windows 95, 1997)
    https://www.youtube.com/watch?v=CptOvWThi8U
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GANDHI: Tak tenhle vizuál si pamatuju z obálky jednoho KLANu, ale (tradičně...) jsem to nikdy nehrál. Když tak o tom přemýšlím, tak jsem toho vlastně nehrál většinu :-D
    KLAN 12 - prosinec 1997 - KLAN 2011
    https://klan2011.cz/casopis/klan-12-prosinec-1997
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Dreams into reality mi nic nerika, to se kouknu. Ostatni dva jsem taky paril neskutecne
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    heh, vzpomnel jsem si na tri uhylarny, ktery me v ty dobe bavily - Dreams Into Reality, Sacrifice a citizen kabuto:)
    Dreams to Reality (trailer music)
    https://www.youtube.com/watch?v=wgNcEpRLfqU
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Mně se tehdy líbilo Sin, protože to mělo skvělou grafiku a vypadalo to na x pokračování, ale pak to nějak zkrachovalo.
    Jo a - surprise, surprise - na příští rok se chystá remake.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    tyjo, na No one lives forever sem uplne zapomnel! to mne hrozne bavilo! du hledat :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BIMBAS: Ano, ale "No one lives forever" ma tak neprehledna autorska prava, ze porad muzem jen doufat, ze se to lidem s GOGu jendou podari.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    XIII jsem nikdy dlouho nehral. Ten komix me tolik nevzal. Ale mohli by udelat remake te jedne strilecky kde jsi hral za zenskou agentku ala Austin Powers nebo Charlieho andilci ze ´70. Jak se to jmenovalo ? No one lives forever? To mi prislo vtipny
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TRAGED: Já všechny ty poslední remaky tak moc nemám rád... :-\
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA,KOFBOY: BTW XIII remake vychazi 10. listopadu 2020 :-)

    XIII Remake - Official Gameplay Trailer 4K 60FPS | Summer of Gaming
    https://www.youtube.com/watch?v=TMhuXtIDxEk
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KOFBOY: XIII mám teď "nově" rozehráno na původním Xboxu :-) Úplně super soundtrack. A taky je to jedna z her, které jsem na PC nikdy nehrál. Vlastně ani nevím proč.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam