• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Tohle mi před rokem uniklo

    https://twitter.com/phoboslab/status/1653707447586922498?s=20


    Wipeout Source Code : Psygnosis : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive
    https://archive.org/details/wipeout-source-code
    https://www.thegamer.com/wipeout-source-code-released/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TOOMIX:

    https://twitter.com/dethrace_labs/status/1652397694848241664?s=20


    https://twitter.com/dethrace_labs/status/1652397698434334720?s=20
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TRAGED: to byl, ale to by znamenalo dalsi dvoukacku. Takhle ses dostal dal 😁
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    KULA: Strife, System Shock
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KULA: Několik, ale nemůžu si vzpomenout na jméno. Z hlavy dám asi jen Tekwar
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Half - Life 2 with RTX Remix update 2
    https://youtu.be/qwUpuIAAQZE
    KULA
    KULA --- ---
    K HL mě napadá, neměl loading screeny, navazovalo to všechno na sebe bez mlácení pěstí do tlačítka, bez debrefingu na základně apod... Napadá Vás hra z žánru, ve které to bylo podobné ale je starší?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SIRLOON: Pockej, pockej. Silkworm byl pro dva, jeden ovladal Jeep a druhej Helikopteru
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    Moon patrol se skvele hral stylem ze jeden strilel a druhej ridil 😁 a Silk worm 😊
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    L4MA: Se přidám k pánům protože mě baví jak to zřejmě jednu dobu byla častá věc, my jsme takhle s kámošem dohráli Descenta, tam je těch kláves víc a tak to byla i zábava pro oba :).

    ---

    S tím Half Lifem mi to přijde jako typickej případ Seinfeld is unfunny jevu: HL1 byla průkopnická hra, která udělala spoustu věcí poprvé a byla veleúspěšná, takže všechny ty nové věci pak jiní vývojáři masově kopírovali a spoustu těch jednotlivostí udělali líp prostě protože technologický progres a odstup a tak. Přestože skoro nikdy z toho nevzniklo něco podobně koherentního a vyladěného jako Half Life samotný. Takže v dnešní době už moc nevidíme ty inovace ale spíš ty nedostatky.

    Mě HL1 taky úplně nechytnul. Když vyšel, tak jsem ho hrál ještě jako dítě a bavila mě ta tehdy skoro až hororová atmosféra na začátku, kdy člověk nemá pořádné zbraně a proti němu stojí mimozemšťani a zombie-vědci. Když přišly přestřelky s vojáky, tak jsem to nějak nechal být. Black Mesu jsem dohrál ještě v té nekomerční verzi, bez Xenu a pár dalších předělávek, a docela jsem se bavil, ale též nemám potřebu se k tomu vracet. HL2 mě poznamenal víc.

    Naproti tomu ke Quakovi se s různými moderními mody které puristi neuznávají (typu Quake 1.5) vracím doteď :).

    Z věcí které přímo vyšly z Half Lifu vlastně nemám nejradši ty hry samotné, ale sérii Freeman's Mind:

    Freeman's Mind: Episode 1
    https://www.youtube.com/watch?v=5SQhfkpX9bc
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TRAGED: Jj, jako neměj mi to za zlý. Jsem rád, že to vyšlo, ale tehdá jsem čekal víc. Koneckonců si s tím i vím mohli pohrát.
    HL2, to je zase jinej svět :))
    BTW, měl jsem kamaráda, co rád programoval a dělal mapy.
    Jednou v rámci "digitalizace" dostal mapy školy a intru.
    Přejmenovali jsme boty a hle CS 1.3 here we go! :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( dal bych nějakej HL RT mod :-) )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LOVE_DALI: Pokud si čekal HL s modelama z HL2, tak to chápu, že jsi mohl být zklamaný. Nikdy to neměl být remake, ale "jen" port assetu do source enginu. Takže je tam max lepší práce s texturama a světlem a doladění vlastností, které původní engine neumožňoval. Viz zmiňované zábradlí. A je ovšem prima, že na Steamu se Source engine sdílí, takže všechny hry na něm.maji vždy jeho nejnovější verzi.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TRAGED: Mno, nevím, jestli idealizuju. Když to vyšlo, tak jsem z toho šel do kolen, obzvlášť, když kluci měli 3dfx.
    Spíš, mě potom zklamal source, kterej mi přišel graficky o ničem. Čekal jsem toho víc :)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Já bych spíš doporučoval rovnou BM, ale ono už je stejně tak nejak pozdě. Hry se vyvíjejí rychle, a ačkoli je to samozřejmě nehynoucí, nezpochybnitelná legenda, ten okamžik wow efektu už je prostě jednou provždy pryč, očima roku 2023 už se to zkrátka vidět nedá. Alias jedno z těch "to by člověk prostě musel tenkrát zažít".
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LOVE_DALI: IMHO si ten původní idealizujes. Source je fakt lepší co se QoL vylepšení týče. O podpoře vyšších rozlišení ani nemluvě.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    L4MA: Mno, ro už bych radši jel původní než source :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: Pro autentický zážitek, ovšem bez engine omezení* doporučuju Source.

    * Skákat po zábradlí z textury jako v původním HL nechceš.
    L4MA
    L4MA --- ---
    DEEFHA: v Black Mesa jsou ty levely upraveny a takovy ucesanejsi pro moderniho hrace.
    osobne bych doporucil na prvni pruchod Half Life Source, coz je oficialni "remastr", kterej vypada o trosku min hnusne, nez original. :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    L4MA: Ta druhá varianta :)
    Taky pamatuju, jak jsme lovili skrytý chodby.
    Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :D
    Jinak jeli jsme tu shareware verzi. Pak když jsem se dsotal k plný a později SoD, tak jsem koukal :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam