• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Hledam inspiraci, co streamovat na PS2. Mate nejake tipy na neco, co jste dycky chteli na PS2 videt, ale nemeli jste moznost? Mam tam warezici device, takze muzu stahnout v podstate cokoli. Ale rad ukazu i nejake klasiky. Dik za tipy!
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Racing Lagoon (1999) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/18791/racing-lagoon/
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Narazil jsem nahodou na klenot mezi PSX hrami - Racing Lagoon, nedavno kompletne a kvalitne prelozeny do ENG - hra od Square Enix z roku 1999 v zanru "zavodni RPG". Nezvykla kombinace - ale fakt dobra! Tady hru trochu predstavuji na originalnim hardwaru:
    Twitch
    https://www.twitch.tv/videos/1974921210?t=0h38m33s
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Daredevil: The Man Without Fear (Mar 22, 2004 prototype) - Hidden Palace
    https://hiddenpalace.org/Daredevil:_The_Man_Without_Fear_(Mar_22,_2004_prototype)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOOMIX: Emulator nemam :(.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DAVESADE: jakoze fakt do PS nebo do emulatoru?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOOMIX: Hele tak jsem to narval do Playstation a je to prekvapive hratelny! Jednak citelne plynulejsi, nez na PC te doby (ja mel 386), ale i to ovladani je prekvapive zmaknute pri zachovani veskere interaktivity. To meli japonci dobry jako!
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    The Rally Point: Why Alpha Centauri kind of helped when I had a breakdown | Rock Paper Shotgun
    https://www.rockpapershotgun.com/the-rally-point-why-alpha-centauri-kind-of-helped-when-i-had-a-breakdown
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    LOVE_DALI: však tak jsme to hrávali, část za Alíky, část za marínu a třeba jeden dva hunteři, výborná záležitost :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    DRAGON: Jj, znal jsem borce, co to doopravdy dával za Aliena. To bylo peklo hrát proti němu :D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    RAGNAROK: Return to Castle Wolfenstein
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    PETJU:
    Co je prosim za hru okolo 2:55?
    PETJU
    PETJU --- ---
    3dfx Tribute Video: "Another tribute video" (2006)
    https://www.youtube.com/watch?v=bvZZ5bktZo4
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PLOMBDENTIST: Přesně! Už jenom demo, kdy jsme se chlubili každým dalším rohem za který jsme se dostali! Nintendohard hra!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PLOMBDENTIST: ouye, AvPčko! hra c.1 každý lanparty :)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Nejlepsi atmosferu mel imho prvni Alien VS Predator, hranej za člověka, kdy detektor pohybu neustale pipal a ukazoval blizici se vetrelce, jejich syceni, prepinani mezi nocnim videnim a hazeni svetlic
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: same story :)

    ja poprvy videl unreal u znamyho na sli voodoo2 na obrovskym monitoru (typek mel fakt v ty dobe hodne penez, takze mel kompa na tu dobu z prvni ligy) a kdyz sem videl co to dela na monitoru, tak mi padla normalne brada dolu :) netrvalo dlouho a kupoval sem stejny zelezo :)
    KULA
    KULA --- ---
    DRAGON: já to hlásím kudy chodím, Jedi Knight Dark Forces II mají leveldesign co předběhl pár let. Už jen ten demáč a mapa refueling station...
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DRAGON: Quake podepisuju, to je moje srdcovka doteď. A kvůli Unrealu jsem si pořídil první 3Dfx kartu :⁠-⁠)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KLEINZACH: nahrad ty intra nulovym souborem a mas to :)

    jinak kdyz se tu mluvi o atmo, tak priznavam bez muceni, ta mi nikdy moc u Dooma3 neprisla kulervouci a Doom 1 a 2 byl zase o necem uplne jinym (novej druh zabavy, neustaly sitovani pocitacu s kamosema, atd), trojka mi prisla takova jako ze kvazi horror, ale po chvilce se tam nic moc zajimavyho nedelo, furt stejny, level design taky vlastne hrozne podobnej level by level, zadny velky lekacky.. Ja sem si spis ujizdel na Quake 1. V ty dobe sem poridil zrovna novej skvelej velkej monitor, velky sluchatka, potemnela mistnost, v usich originalni soundtrack Nine Inch Nails a jedem.. temny katakomby, spousta divnejch nepratel, bozskej level design, no proste bylo to paradni, dodnes s laskou vzpominam ;]

    A dalsi co za me melo naprosto bozi atmo v zanru 3D Shooter, tak to byl Unreal, to byla proste skvela scifarna ;]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam