• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    BURKHAR: podle me to vyhraje Tereza Hurikova.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BADHORSE: Ále, taková sranda na zimu. Kdo je nejoblíbenější cyklista.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    D1RABBIT: To tam rovnou můžeš dát Mikuláše! Mrk, mrk. ;)
    ROMI
    ROMI --- ---
    D1RABBIT: ty voe to nedelej, nechci prijit o svyho favorita MvdP hned v prvnim kole, nasad ho proti van Aertovi :D
    BADHORSE
    BADHORSE --- ---
    D1RABBIT: what?
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    YANKEEE: Vždycky se to brzo roztrhá, letos taky. Vepředu byla jedna dvojice, pak menší skupina a pak něco jako balík, cca 25 lidí, kde jsem byl taky. To je tak maximum, co se spolu udrží na těch polních cestách.
    Vinařice na závěr jsou očistec ;) Na trati ale i Mcely a Loučeň, která se jede po úseku zvaném Taxisova pomsta, ne nadarmo. A mezitím spoustu jiných chuťovek.
    YANKEEE
    YANKEEE --- ---
    JONAS3: twoe, to je muj kraj. A ty brdky na Chlumskej hreben daj vzdycky docela zabrat. A závěr do Vinařic. jak jsi tam mohl udrzet takovou prumerku? Roztrhalo se to nebo se jelo v baliku?
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    A když jsem zmínil LAWI, včera mi to jelo, i když jsem měl na předposledním úseku v poli defekt.
    100.0 km Ride Activity on August 29, 2021 by Jan J. on Strava
    https://www.strava.com/activities/5871720647
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Plně uzavřenou trať jsem zažil před 14 dny na Okolo Temelína. 20 km okruh, ale opravdu uzavřeno. Každý výjezd zapáskovaný, všude lidi.
    V sobotu jsem tam nebyl, ale i podle toho, co mi říkali lidi včera na LAWI Tour bych byl s tím chlubenim se, že je to nejlépe zorganizovaný závod trošku opatrný.
    Osobně se nebudu účastnit, taky nejsem cílovka, ale taky jsem rád, že to je a že to má takové PR, jaké má. Pro propagaci cyklistiky super... A když to pomůže závodům, které jezdím, ještě líp.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    SUMAC: no, 4-5x prudší by znamenalo 40% stoupání:)

    včera to stoupání na Ballesteros mělo průměr 12,8% s úseky co mají 20% , tomu bych fakt neříkal mírné....ale je to samozřejmě kratší než ta šílenost Gamoniteiru.

    každopádně tyhle etapy byly srovnatelné s tou co je ve středu na Covadonga.

    jenom ta čtvrteční se vymyká, letos ta Vuelta je o jedné etapě
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    PAN_SPRCHA: no Yates se pokusil a smazl 15 sekund. bych rekl, ze vcera a dnes ty kopce byly dost mirne a nestalo to za namahu. jumbo usetrila domestiky a nebyt Majky vysli z toho s etapou. cekal bych ze hlavni utoky od Bernala a Mase prijsou v Asturii, kde ty stoupani jsou 4-5x prudci nez ted.
    CUKI
    CUKI --- ---
    JAZ: Mě se na tom líbí že je to u Prahy. To si myslím že je hodně potřeba.

    Jinak na na svaté trojce je to často za mnohem horšího provozu. Protože těch aut a motorek co si dělal co chtěj je tam fakt dost.
    JAZ
    JAZ --- ---
    WERT: kdyz uz jsi na slovickareni, pak ani to slavne Letape nebylo na plne uzavreny trati, jak jsi psal nize, viz. copy paste z pravidel: "Závody se jedou za omezeného silničního provozu, i přesto je účastník povinen dodržovat pravidla silničního provozu a dbát pokynů pořadatele, příslušníků Policie České republiky a Městské Policie. "

    Je samozrejme, ze to musi takhle napsat, stejne jako to dela ten Krusnoton, aby si chranili vlastni zadek, nikdo si nevezme na triko to, ze na jednom z 250 kilometru nevyjede zmateny deda se stodvacitkou ze zahrady na silnici a tam nekoho nesejme. Takhle to je i v Italii, uplne kazdy gran fondo se tam jede oficialne za plneho provozu, i kdyz tam clovek nikdy realne zadny auto nepotka. Stejne jako na Krusnotonu, Krakonosovi nebo Letape, na kazdy krizovatce jsou poradatele, to je naprosty standard techto zavodu at uz zni podminky jakkoliv. Ted jsem akorat popve videl, ze tuhle samozrejmost nekdo marketingove prodaval a chlubil se tim.

    Ja ty pravidla naprosto chapu a coby zavodnik jsem s tim vzdycky ok, jen me nastve, kdyz se tim omlouva vyska startovneho, to je krajne nefer vuci spouste ostatnich zavodu, ktere nabizi (minimalne) to stejne za zlomek ceny a organizatori tomu venuji spoustu casu bez naroku na penize, coz je proti tomuhle korporatu velky kontrast. Kdyz jsem cetl posledni tydnu tu lavinu PR clanku a komunikaci ve stylu "prisli jsme Cechy setrast ze stromu a ukazat jim, jak vypada cyklisticky zavod", tak me to uz vylozene sralo, protoze latka je tady historicky nastavena hodne vysoko, mame tradici spousty skvelych silnicnich zavodu v opravdovych kopcich, bez nadechu snobstvi a falesnosti (Tour de France v CR, jasne...)

    Ale jak jsem uz psal, je dobre ze tady takova akce je, to ze ja nejsem cilovka nic neznamena a nakonec i to zmakle PR muze pomoc tomu, aby bylo prostredi pro poradani zavodu obecne lepsi a jednou se treba mohly vratit do kalendare lahudky typu Sudet nebo Krale Sumavy.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    D1RABBIT: Každopádně jsem to moc nepochopil tu strategii tohoto víkendu. Roglič celou vueltu útočí na každým retardéru a pak jsou dvě horský etapy po pár "odpočinkových" a před volným dnem a další rovinou......a nikdo se nepokusí vůbec o nic. etapy táhne prokonti tým v takovým tempu že se z něj nastoupit dá, ale nikdo nechce.
    BATY
    BATY --- ---
    Tak už se nehádejte, já už to teda příště nepojedu... Ale měl jsem to z práce zadarmo, navíc 3km na start, tak mi přišlo líto to nezkusit :o)
    CUKI
    CUKI --- ---
    WERT: Tak to bych bral zrovna zase jako zbytečnost. Jen bych si prošel na mapě lépe co uzavření těch míst bude znamenat. Kdyby tam projela tour, tak by to takový problém nebyl, ale oni fakt jeli po jednom a tam už je to třeba řešit. Jako že to stojí na dálnici to se stává často. Na D1 je svátek když to jede. Ale, že se doprava zastaví tak, že většina silnic je v okolí neprůjezdné parkoviště a nedá se tedy křižovat ani tyto silnice, to jsem ještě nikdy neviděl. Přitom by stačili asi 3 další značky s jinými údaji a s mapkou. Na místo asi desítky policistů a několik aut organizátorů na každém křížení. K čemu tam jsou když neiformují? 95% aut tam vůbec nemusela dorazit, kdyby to věděli.

    Doufám že takových (tedy za přijatelnou cenu) závodů v Čechách bude přibývat, ale viděl jsem pár profi závodů jinde a nepřišlo mi to jako problém.

    Osobně uzavřená trať dobrá, ale myslím že by nevadilo kdyby některé křižovatky byli za provozu. Ve Slovinsku měli na tom jejich podniku třeba semafory se "zelenou vlnou" To nic nestojí a naopak ubude problémů.
    WERT
    WERT --- ---
    CUKI: Jeste co mam info: lidem v obcich bylo rozeslano 40.000 informacnich letaku primo do schranek, a dopravni uzavera byla schvalena Policii a a vsemi urady…
    Pristi roky to bude urcite lepe resene.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    Krušnoton vskutku není na uzavřené trati ATOMIKS
    WERT
    WERT --- ---
    JAZ: Krusnoton:

    Jinak samozřejmě nezapomeňme, že jedeme za plného silničního provozu a musíme dodržovat předpisy.
    WERT
    WERT --- ---
    JAZ: Krusnoton vyjde urcite vyrazne levneji, zvlast kdyz se ten zavod ani nejede:)))

    Nemuzu dohledat:
    Jede se to na uzavrene trati?

    Urcite je organizacne trosku neco jineho usporadat 250km v Krusnych horach nez v Praze / Beroune.

    Jinak uz vas s tim nebudu otravovat.
    Preji vsem at si uziji zavody, nejdn jako divaci ale hlavne jako ucastnici. Taky vsem organizatorum at jim ti vyjde neni to prdel, snazit se neco udelat pro lidi. Obzvlast v dnesni dobe.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam