• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    Klub zaměřený na silniční cyklistiku a vše kolem ní. Novinky, závody, švihy, postřehy. GIRO Velogames


    VELOGAMES NYX LEAGUE: 15465707

    http://www.velogames.com/




    Weby věnující se silniční cyklistice:
    Roadcycling.cz
    Supercycling.cz
    www.steephill.tv
    www.cyclingnews.com

    Výsledky:
    Procyclingstats.com

    Streamy:
    cyclinghub.tv/livestream
    sportlemon.tv

    Velogames - Nyx Cyklo liga
    http://www.velogames.com/

    rozbalit záhlaví
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    SUMAC: no, 4-5x prudší by znamenalo 40% stoupání:)

    včera to stoupání na Ballesteros mělo průměr 12,8% s úseky co mají 20% , tomu bych fakt neříkal mírné....ale je to samozřejmě kratší než ta šílenost Gamoniteiru.

    každopádně tyhle etapy byly srovnatelné s tou co je ve středu na Covadonga.

    jenom ta čtvrteční se vymyká, letos ta Vuelta je o jedné etapě
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    PAN_SPRCHA: no Yates se pokusil a smazl 15 sekund. bych rekl, ze vcera a dnes ty kopce byly dost mirne a nestalo to za namahu. jumbo usetrila domestiky a nebyt Majky vysli z toho s etapou. cekal bych ze hlavni utoky od Bernala a Mase prijsou v Asturii, kde ty stoupani jsou 4-5x prudci nez ted.
    CUKI
    CUKI --- ---
    JAZ: Mě se na tom líbí že je to u Prahy. To si myslím že je hodně potřeba.

    Jinak na na svaté trojce je to často za mnohem horšího provozu. Protože těch aut a motorek co si dělal co chtěj je tam fakt dost.
    JAZ
    JAZ --- ---
    WERT: kdyz uz jsi na slovickareni, pak ani to slavne Letape nebylo na plne uzavreny trati, jak jsi psal nize, viz. copy paste z pravidel: "Závody se jedou za omezeného silničního provozu, i přesto je účastník povinen dodržovat pravidla silničního provozu a dbát pokynů pořadatele, příslušníků Policie České republiky a Městské Policie. "

    Je samozrejme, ze to musi takhle napsat, stejne jako to dela ten Krusnoton, aby si chranili vlastni zadek, nikdo si nevezme na triko to, ze na jednom z 250 kilometru nevyjede zmateny deda se stodvacitkou ze zahrady na silnici a tam nekoho nesejme. Takhle to je i v Italii, uplne kazdy gran fondo se tam jede oficialne za plneho provozu, i kdyz tam clovek nikdy realne zadny auto nepotka. Stejne jako na Krusnotonu, Krakonosovi nebo Letape, na kazdy krizovatce jsou poradatele, to je naprosty standard techto zavodu at uz zni podminky jakkoliv. Ted jsem akorat popve videl, ze tuhle samozrejmost nekdo marketingove prodaval a chlubil se tim.

    Ja ty pravidla naprosto chapu a coby zavodnik jsem s tim vzdycky ok, jen me nastve, kdyz se tim omlouva vyska startovneho, to je krajne nefer vuci spouste ostatnich zavodu, ktere nabizi (minimalne) to stejne za zlomek ceny a organizatori tomu venuji spoustu casu bez naroku na penize, coz je proti tomuhle korporatu velky kontrast. Kdyz jsem cetl posledni tydnu tu lavinu PR clanku a komunikaci ve stylu "prisli jsme Cechy setrast ze stromu a ukazat jim, jak vypada cyklisticky zavod", tak me to uz vylozene sralo, protoze latka je tady historicky nastavena hodne vysoko, mame tradici spousty skvelych silnicnich zavodu v opravdovych kopcich, bez nadechu snobstvi a falesnosti (Tour de France v CR, jasne...)

    Ale jak jsem uz psal, je dobre ze tady takova akce je, to ze ja nejsem cilovka nic neznamena a nakonec i to zmakle PR muze pomoc tomu, aby bylo prostredi pro poradani zavodu obecne lepsi a jednou se treba mohly vratit do kalendare lahudky typu Sudet nebo Krale Sumavy.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    D1RABBIT: Každopádně jsem to moc nepochopil tu strategii tohoto víkendu. Roglič celou vueltu útočí na každým retardéru a pak jsou dvě horský etapy po pár "odpočinkových" a před volným dnem a další rovinou......a nikdo se nepokusí vůbec o nic. etapy táhne prokonti tým v takovým tempu že se z něj nastoupit dá, ale nikdo nechce.
    BATY
    BATY --- ---
    Tak už se nehádejte, já už to teda příště nepojedu... Ale měl jsem to z práce zadarmo, navíc 3km na start, tak mi přišlo líto to nezkusit :o)
    CUKI
    CUKI --- ---
    WERT: Tak to bych bral zrovna zase jako zbytečnost. Jen bych si prošel na mapě lépe co uzavření těch míst bude znamenat. Kdyby tam projela tour, tak by to takový problém nebyl, ale oni fakt jeli po jednom a tam už je to třeba řešit. Jako že to stojí na dálnici to se stává často. Na D1 je svátek když to jede. Ale, že se doprava zastaví tak, že většina silnic je v okolí neprůjezdné parkoviště a nedá se tedy křižovat ani tyto silnice, to jsem ještě nikdy neviděl. Přitom by stačili asi 3 další značky s jinými údaji a s mapkou. Na místo asi desítky policistů a několik aut organizátorů na každém křížení. K čemu tam jsou když neiformují? 95% aut tam vůbec nemusela dorazit, kdyby to věděli.

    Doufám že takových (tedy za přijatelnou cenu) závodů v Čechách bude přibývat, ale viděl jsem pár profi závodů jinde a nepřišlo mi to jako problém.

    Osobně uzavřená trať dobrá, ale myslím že by nevadilo kdyby některé křižovatky byli za provozu. Ve Slovinsku měli na tom jejich podniku třeba semafory se "zelenou vlnou" To nic nestojí a naopak ubude problémů.
    WERT
    WERT --- ---
    CUKI: Jeste co mam info: lidem v obcich bylo rozeslano 40.000 informacnich letaku primo do schranek, a dopravni uzavera byla schvalena Policii a a vsemi urady…
    Pristi roky to bude urcite lepe resene.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    Krušnoton vskutku není na uzavřené trati ATOMIKS
    WERT
    WERT --- ---
    JAZ: Krusnoton:

    Jinak samozřejmě nezapomeňme, že jedeme za plného silničního provozu a musíme dodržovat předpisy.
    WERT
    WERT --- ---
    JAZ: Krusnoton vyjde urcite vyrazne levneji, zvlast kdyz se ten zavod ani nejede:)))

    Nemuzu dohledat:
    Jede se to na uzavrene trati?

    Urcite je organizacne trosku neco jineho usporadat 250km v Krusnych horach nez v Praze / Beroune.

    Jinak uz vas s tim nebudu otravovat.
    Preji vsem at si uziji zavody, nejdn jako divaci ale hlavne jako ucastnici. Taky vsem organizatorum at jim ti vyjde neni to prdel, snazit se neco udelat pro lidi. Obzvlast v dnesni dobe.
    JAZ
    JAZ --- ---
    WERT: obhajovat vysi startovneho tim, ze bylo uzavreno 130km trate, neni zrovna stastne, v CR je fura zavodu, pro ktere je to kazdorocne samozrejmost (Krusnoton zvladne 250km a startovne chce polovicni az petinove, dale namatkove Krakonos, Mamut...). Samozrejme je v principu super, ze vznikaji nove zavody a i kdyz tenhle je pro uplne jinou cilovku nez ty ktere jsem zminil a mne ten koncept neni vubec blizky ani sympaticky (ale to je ciste subjektivni vec), cim vic takovych akci bude, tim vic se silnice dostane do povedomi lidi, a to je vzdycky fajn.
    WERT
    WERT --- ---
    CUKI: mit kolo za 300K taky neni pro kazdeho… :)

    Info o problemech s omezenima predam dal.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    D1RABBIT: teď je tam zas únik kde je skoro celej tým sunweb:)
    CUKI
    CUKI --- ---
    WERT: Hele já proto mám pochopení a není pro mě problém počkat, ale tady konkrétně to nezastavilo jen dopravu v tomto místě, ale utvořili se kolony všude v dalekém okolí a to takové, že se nedalo nikam projet, protože všude šňůra aut.
    Je mi jasné že je to někde složité vymyslet, tady to podle mě ale šlo. Proto jsem o tom psal.
    Pokud jsi jel za posledním, tak je jasné že už ji ty kolony neviděl.
    Co se týče značení, tak z některých směrů fakt nebylo a nebylo třeba z dálnice na výjezdu do Loděnice. To mě asi vadilo nejvíc. že jsem blokoval dopravu, když jsem v klidu mohl jet jinudy. Bohužel jsem zdaleka nebyl sám. :-(
    Když jsem vyjel z dálnice, jel jsem kolem mnoha pořadatelů a nikdo (ani žádná cedule mě neupozornili že se tudy nedá jet. Jedinej nákres, nebo že by se mě snažil někdo informovat...

    Prostě za mě škoda.

    Z druhé strany byla jediná cedule na výjezdu z dálnice u Rudné a pak až přímo před uzavřením.
    Místní lidé se to neměli jak dozvědět.
    To neber jako kritiku, ale jako feedback co udělat příště jinak, pokud jsi organizátor.

    A pak ještě dopravní omezení není to samé co dopravní uzávěra. A tak bych to osobně nazval. Protože za hodinu tam pustili jeden autobus a jednu sanitku s houkačkou. Dost lidí to tam blokovalo protože nevěděli do čeho šli. Tady kousek v sousedství čekali na rodiče až za nima přijedou na návštěvu a aniž by jeli přes uzavřená místa dostali se sem asi za hodinu a půl, protože to všude stálo.

    2k za amatérský závod asi není pro každého, ale to je jen věc názoru.
    WERT
    WERT --- ---
    ONASYS: Muzes jet L’Etape ve Francii, ktera je bezpochyby nejlepsi. Podle kluku z TDF se kteryma jsem hovoril tak dalsi co by ti doporucili je Australie. :)
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    WERT: ten point je prodávat něco s poetikou TdF v kulisách Praha západ
    WERT
    WERT --- ---
    CUKI: CUKI: jeli dva baliky, trasa byla vyznacena tyden dopredu s cedulemi v kazde vesnici. Obavam se ze to byl nejlip zorganizovany silnicni zavod u nas. S kompletni uzavirkou trati. Pristi rok to bude urco lepsi. Vzhledem ze to je pro amatery, tak se ty skupiny natahnou. Pro lidi v autech urcite opruz, ale to nepujde eliminovat nikdy. Zazil jsem Letape ve Francii a cekal jsem na projeti 10 km useku dve hodiny. Vzhledem k tomu ze ale jezdim na kole, mel jsem pochopeni.

    CUKI: …z jeste jineho soudku, jel jsem v poslednim aute za poslednim jezdcem v limitu.A poustel jsem dopravu:) vsude jsme dopravu a uzavery pustili driv nez na kolik byly planovane.


    ONASYS: kolikrat si jel 130 km zavod na uzavrene trati?
    Cena 1990,- za kolik to slo koupit, mi prijde vice nez ferova.

    Vcera na trati bylo vice nez 650 lidi z naseho tymu, planovalo se to dele nez rok. Akce myslim velmi povedena. Nevidel jsem ucastnika ktery by si to neuzival. Dokonce jsem se ptal mistnaku, lidi na trati, nezaznamenal jsem jedinou negativni reakci. Jen od lidi v autech kteri hovorili o tzv. cyklozmrdech.


    BATY: sablikova masina, i posledni dva kluci co dojeli, oba dva z UK, maji muj obdiv. Rvali se s tim fest. Jeden asi 80 kg nadvaha:) Ale rozhodne meli lepsi den a zivotni zazitek, nez kdyby zustali na internetu/ nyxu:)
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    CUKI: tohle nebyl závod, to byl způsob jak oholit pár hejlu, tím že jim dáš pocit závodu like a TdF.
    CUKI
    CUKI --- ---
    BATY: A jk to vlastně vypadalo? koukal jsem na web a tam samé informace o tom jak se jezdí v Balíku a pod a pak tam hodinu trčím před zátarasem a jeli tam všichni po jednom...
    BATY
    BATY --- ---
    CUKI: Aha, tak tos mě neviděl... Sáblíková mi dala 20 minut :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam