• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    4PTODnes jsem viděl veterána a pořídil foto
    CADDY
    CADDY --- ---
    to mi pripomnelo, ze jsem sem nedal tohle :) Ale neni to dnes, nybrz uz minulou sobotu :)

    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    BANKMACK
    BANKMACK --- ---
    Neziderské jezero, minulý víkend.

    KULA
    KULA --- ---
    PETJU
    PETJU --- ---
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    PREDSEDA: já jich pár potkal v sobotu mezi Mostem a Žatcem a přemýšlel, co se to děje. vesměs velký ameriky a jednu 110R =) fotky ale nemám, neměl jsem spolujezdce =/
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Závod historiků v Mostě, napráskali jsme tam asi 400 fotek, tak tady pár ať vás nepřekrmím.

    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    A ještě přihodím třeba tyhle. Z dnešní Sázavy.

    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Taj máte Tagoru

    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    KROJC
    KROJC --- ---
    GECKO: Díkes za každou radu.
    GECKO
    GECKO --- ---
    KROJC: Tu regulaci by nemělo být složitý pořešit. HydroCitroeny mají na obou nápravách regulátor výšky, co se spojený s autem takovým malým táhlem u Xantie a generačně obdobných aut bylo plastový a nacvaklý na dvou kuličkách (jako by malinká koule na vozík). U Xantie to na zadní nápravě bylo dost nekryty a obvykle kulička orezla, táhlo vypadlo a celý zadek šel dolů. Tady to bude podobný, tohle se za celou dobu moc neměnilo. Někdo, kdo plní koule a dělá hydru by to měl zvládnout vyřešit, já jsem jezdil do Brna Jundrova k PaMovi... i když tobylo daleko, ten chlap byl fajn a uměl to oservisovat, že to pak fungovalo skvěle.
    KROJC
    KROJC --- ---
    Teče dovnitř kolem dveří a je něco s regulací zdvihu. Ale jako taxík do hospody dobrý.

    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Uznávám, je to 81-71. Budapešťské EČS (nebo jak se tam tedy označují) jsou nejlíp vidět tady https://www.youtube.com/watch?v=lnVGIcFXsA4 a průchozí vozy jsou skutečně vzpomínka na vždy dva a dva prdelí k sobě. Zvenčí ale od 81-71 na té první fotce rozeznat nejdou, snad jen podle té indikace dvěří a asi by tam byly vidět jedny boční dveře do kabiny.
    GECKO
    GECKO --- ---
    PREDSEDA: O fotku dříve https://www.metroweb.cz/metro/Ecs/10332%20E040%20HA2SK%2094-95.jpg je to vidět i líp... a na týhle fotce https://www.metroweb.cz/metro/Ecs/P4090197.JPG je imho vidět jak to vypadalo ze salonu, pokud následující vagon byl stanovištěm strojvůdce k tobě...
    GECKO
    GECKO --- ---
    PREDSEDA: Mimochodem, hned první fotka, vůz vpravo, co je vidět jen částečně. Má pod oknem zaslepený světlomet. A za čelním oknem je zřetelně vidět přepážka oddělující stanoviště strojvůdce od salonu. Je to tedy vůz se stanovištěm, který ale vzhledem k absenci světel jezdil jako vložený.

    Na poslední fotce opět vůz vpravo. Je vidět, že vpravo (tedy na levé straně ve směru jízdy) jsou dveře do kabiny strojvůdce a opět zaslepená světla (i když vzhledem ke kvalitě skenu a kompresi obrázku to je špatně zřetelné. I tam ale zbytky přepážky kabiny asi viditelný jsou.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Dobře, přestanem se dohadovat. Tahle fotka ukazuje, že pravdu máš ty. https://www.metroweb.cz/metro/Ecs/12121a.jpg
    GECKO
    GECKO --- ---
    PREDSEDA: I podle informací zde https://www.metroweb.cz/metro/Ecs/Ecs.htm tomu tak nebylo. Ale ta vzpomínka mohla vzniknout tak, že v soupravě musel být minimálně jeden krajní vagon řazen opačně (stanoviště musí být na konci) a tím pádem samozřejmě byly minimálně dva vagony "zádama" k sobě, takže si z jednoho viděl hned do druhýho. Viz fotky na výše uvedeném URL.

    PREDSEDA: No, toje zase klasika, když se ti to nehodí, tak zpochybnit WiKi, protože napsat může kdekdo kdeco... ale i jiný zdroje to uvádí stejně. Ty fotky toho moc nedokládají, vozy jsou už částečně odstrojený tak z toho moc usuzovat nejde.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Kecám, v roce 1997 to fotil. 2004 jsem to jenom skenoval.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    GECKO: No tak neber wikipedii jako stopro zdroj informací. Podívej, tohle jsou fotky, který dělal kamarád v roce 2004, když se EČS likvidovaly a myslím že mluví za vše.

    Ono je to totiž tak,že každý vůz EČS měl přípravu na kontroler, který se tam dal domontovat a vůz pak mohl být samostatně řiditelný. Neznamená to ale, že každý vůz měl stabilně kabinu!

    Pražské EČS měly ty staré interiéry. To co je na fotkách z Budapešti vypadá skutečně jako 81-71 a nejspíš to tak je. Jenom v tom ruském filmu to bylo jinak a ten samozřejmě taky není možné brát jako zaručený zdroj informací, protože tam jezdí oba typy souprav a záběry budou asi smíchané jak to filmařům zrovna vyšlo a nenamáhali se nad tím přemýšlet.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam