BLAAZEN: Pro me osobne byla 993 strasnej skok v tom pocitu z jizdy. I kdyz to ma v zakladu diky vario ram snad kolem 300 koni, tak to ma straaasne dlouhy kvalty. Abs, posilovac rizeni, celkem dost posilenej posilovac brzd a pocitove je to velky a tezky GTcko. Prvni swb a F a G modely, jsou sportovnejsi a vyrazne analogovejsi a zajimavejsi, kde fakt musis premejslet nad rozlozenim vahy, brzdenim atp. Jet v tom rychle vyzaduje um. 993 uz je tak trochu auto kde ti spadne lyzak na plyn a jedes 250 po autobahnu. Hodne mi to pripominalo SLkovy mercedesy. Proste pohoda jazz, ruka z okna, cigaro a jedes rychle a pohodlne do cannes. :) coz ve stary 911 je zazitek v aute ze kteryho je citit ze je to auto z 60 let. Tim je to pro me zajimavy. 993 uz je moderni GT. Takovej sweet spot mezi starym a novym je 964. Ale ty GT a turbo modely budou asi jinde, ty zas tolik neznam. Jel jsem jen v 930 turbo a toho jsem se bal :)