Implusem ti ted bude jakakoli krabice. :)
Muj prvni synth byl Electribe er1 mk1, dneska je jeho "nastupcem" volca drum...
A ja osobne bych ti doporucil prave klidne volca drum, nebo cycles...
Resp nejaky (drum) synth - idealne aby dokazal perkuse...
Proc?
- substraktivni synteza (az uz analog nebo virtual analog) - tonovej syntak - model d, neutron, analog4, deepmind, volca keys, microbrute/minibrute - "umi" perkuse a drumy kdyz "napatchujes/modulujes lfockem" ruzna mista... Jaka mista jak? Hmm kdo vi... (ty si treba reknes dneska, ja si rikam obcas taky)
Ale kdyz si vezmes drum synth (ne sampler - modelsamples, nebo digitakt, octatrack) - volca drum, cycles, volca kick taky, dfam a rytm kdyz prezenu, nebo ten starej er1)...
Tak ty drum synthy maj ovladani jen na ty dulezity parametry, co z toho delaj ty perskuse a kopaky... A ty je muzes taky nechat na nule, cimz distanes zvuk "zakladu" te drum/perc syntezy, coz je casto nejaky ton...
A tedy ty z perc syntezy prijdes k "obyc" syntaku a vis jaky parametry te zajimaj, abys dosahl perkuse... A mimo to, uz ale umis pracovat s "obyc syntezou", kterou jsi na tom drum synthu taky mel...
A CO JE MOZNA TAKY DULEZITY, ZE CASTO PERKUSE DELA FM SYNTEZA, nez substraktivni...
Takze treba u cycles a toho volca drum dostanes do ucha i co je fm, a jak zni základni fm se 2. operatory
Versus to ze prijdes nejdriv k "tonovymu" syntaku, kterej ma nejaky presety, ktery asi budes projizdet a predelavat a kdyz uz narazis na nejakej preset kopaku, tak budes muset peojizdet menu a zjistovat, kde ty modulace jsou, ze to dela zrovna kopak...
Myslim si ze ta cesta od syntezy (fm) perkuse na tonovou syntezu je pro "techno", at uz jakykoliv, vhodnejsi, nez "obracene"...
Plno "melodii" je nejakej snare, cymbal, natonovanej nekam dolu