• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SA213Elektronická Evidence Tržeb (EET)
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    Nesnažím se hanit vaše řešení. Jsou to pouze fakta. Na webu máte telefon pro pouze urgentní případy. Volal jsem dvakrát v rozmezí jedné hodiny a nedovolal jsem se, vis nahrávka v předchozím příspěvku.

    Popisuješ dramatické situace a drastické pokuty a jak je podpora důležitá. Jen ukazuji, že pokud by někdo potřeboval zrovna dnes podporu za kterou si platí, byl by na tom stejně jako s open source bez podpory.

    Myslím, že je to vážně na zamyšlení. Místo toho, abys zvednul telefon, řešil proč vám to nikdo nezvedá píšeš, že "profi" opravdu jste.

    Ano, nechme toho, úsudek ať si každý udělá sám.

    Ad ceny: Pokud částka 190 není celková, myslím, že by se slušelo uvést, že třeba lite verze je pro jeden pokoj 290 a že je povinná jednorázová platba 6 900. Ono to potom vypadá strašně levně a přesně tak vypadají reklamy. - Proto tu nejsou povoleny. Stanovení opravdové ceny (TCO - Total cost of ownership) je složitější.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Staci mit connector na hotel.cz (ceska varianta booking s nizsi provizi sa sehnane rezervace), nebo muze mit lite verzi systemu a mit tam rovnou dalsi verze.

    A ano profi pristup mame (profi nahravky ne, tem se nevenovala priorita). A minimalne jedni z nejlepsich (pro male hotely) jsme. Ale kdyz to hodnotis podle nahravky hovoru na technickou linku v dobe kdy aktualne neni support dostupny (jak rikam aktualne je "jen" 7-17), tak je to tezky. Kdyz by jsi ten system pouzival, resil problemy, kdy my nejsme ochotni pomoci, pak by jsi mel relevantni data. Ja muzu za nasi firmu cestne rict, ze kdokoli bude pouzivat nas system na EET, tak my pri problemu pomuzeme.

    Ale nechme toho, ocividne pouze hanis nase reseni (asi aby jsi nahnal bofiky pro to sve). Pokud jsi videl ja pouze rikal jak to mame my a na tvuj produkt jsem pouze vznesl dotaz jak to bude s podporou, ktera je tu zasadni. A z nasi zkusenosti si toto velka cast podnikatelu neuvedomuje nechaji di neco nasadit napriklad od neakeho studenta (tim nemyslim ted ani tebe ani tve reseni) a pak kdyz to nefunguje tak jsou rozcarovani. Tady ale kdyz se to posere, nesezenou vcas support (ktery si v ramci uspor nezaplatili), a financak bude svine, tak muzou litat nemale pokuty.

    My budeme nadale nase klienty (na na nase naklady konanych sezenich) skolit, aby vedeli vo maji kdy delat a do teto situace se nedostali. ;)
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    Klasická sice ano, to stejně neřeší fakt, že se klient nedovolá. Zkoušel jsem znova a bez úspěchu. Volal jsem na 251 61 39 24 a v příloze posílám nahrávku. Jestli tomuto říkáte "profi" a nejlepší... A samozřejmě jak jsem čekal, místo omluvy jen výmluvy.

    Těch "190/mesic" je pro každého, nebo musí mít váš systém ? Protože jinak je to tak trochu svázané a 190 je jen nejnižší číslo, kterým se dá "mávat".



    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Nase tech support nema zaznamnik, ale system na prerozdelovani hovoru (klasicka vec tech podpory). Aktualne mame support 7-17 s tim, ze ve zbytku casu ma u sebe jeden clovek telefon presmerovany a resi urgentni veci (nesedi u toho nonstop). Od zacatku prisriho mesice najizdime na 7-22 (vzdy minimalne jeden clovek u toho sedi) a novni sluzby z domova. 190/mesic je pro hotel, ktery chce jen EET. Ceny co uvadis jsou za recepcni system (sprava rezervaci, doklady, reporty, mailing, ...). Cenik sem posilal a smazal jsi ho http://www.previo.cz/eet

    My delame reseni ktere ma data ulozene na nasich serverech a pri neuspechu o odeslani to samo zkousi znovu, naprostou vetsinu prace za nase klienty resime (vcetne zjistovani toho co a kdy evidovat). Ceny za restaurace neznam, je to jen vedlejsi cinnost, je to produkt partnerske firmy, kde mame propojene vzajemne api a my to smime prodavat pouze restauracim v hotelu. Proto jsem restaurace ani nezminoval, protoze pro viste restauraci my nic nedelame. My delame veci pro hotely a jsme v tom hodne dobri.
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    A ještě taková "maličkost": Volal jsem na vaší technickou podporu a je tam jen záznamník. Tolik k tvému tvrzení "bez supportu je silenstvi".
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    Každý může propagovat open source. Jde o první a pokud vím zatím jediné open source řešení v ČR. Pokud je o takové řešení zájem nevidím důvod ho nevytvořit. Zodpovědnost je na uživateli softwaru, ten je (dle licence) bez záruky. Jak jsem již psal, pokud někdo licenci potřebuje, může si ji zakoupit - nejen od autorů softwaru. Příkladem jen operační systém Linux. Navíc s výpadky softwaru počítá i ZoET.

    Vaše kalkulace 190/měsíc nikde na webu není. Vidím tam 290 Kč bez DPH / měs. za jeden pokoj + 6 900 Kč bez DPH jednorázově a to za poloviční verzi, za restauraci tam máte 900 Kč bez DPH / měsíc (1. zařízení). A to je taky jeden z důvodů proč není povolena komerční reklama. Samé lži.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Jinak si myslim, ze je to naprd pravidlo. Protoze ty tu svuj produkt propagovat muzes jen proto, ze to vydas jako opensource, ale bez supportu je silenstvi aby to nekdo bral, prijde mne i nezodpovedne to nabizet, pokuty ktere tam pak za neplneni jsou jsou slusny. My to sice open source nemame, ale za to mame lidi kteri to 'studuji dnem i noci' aby vedeli vse pro nase klienty (hotely) vedeli a klienti se pak nemuseji ptat na financaku, ale muzou se ptat nas (a mame na to vyhrazeneho specialisty jak u supportu, tak u programatoru). V podstate si nechavame platit pouze support a nejnezbitnejsi provoz (z toho vychazi nase kalkulace mesicnich poplatku, 190/mesic), mame to integrovane v pokrocilem systemu, k jehoz behu staci bezny PC a bezna tiskarna. Navic nabizime moznost si predplatit 2.5 roku dopredu, coz je castka, kterou dostanou celou zpet jakozto danovou slevu (a tak jim defakto davame prvnich 2.5 roku provozu zdarma).

    A sice ano lidi umi googlit, ale kdyz vim, ze mame skvele, nejlevnejsi seriozni reseni, co na trhu je, tak mne prijde v poradku o tom lidem rict.
    BURAN
    BURAN --- ---
    SOLDIK: muzes tu samozrejmost podlozit nejakym oficialnim dokumentem?
    + jakym zpusobem se zbavuji svych vyrobku vyrobni zivnosti co zacinaji ve 4. fazi kdyz ne velko/malo obchodem?
    SARF
    SARF --- ---
    ONDRA_99: to je jediná dobrá věc z poslední doby - odstranění tohohle nesmyslu. V některých provozovnách fastfoodů se na nic neptají a rovnou markujou "s sebou".
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    no tak samozrejme.
    BURAN
    BURAN --- ---
    SOLDIK: neresim, jestli se mne tyka eet. Resim, jestli zacinam eet spolu s maloobchody, pokud muj eshop slouzi vyhradne k prodeji mych vyrobku.
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    BURAN: v zadne pokud budes prijimat jen platbu prevodem.
    BURAN
    BURAN --- ---
    Mam eshop ve kterem prodavam vyhradne svoje vyrobky.
    Ve ktere vlne zacinam eet?
    MIREILLE
    MIREILLE --- ---
    SOLDIK:

    DPH v roce 2016 :: DAŇOVÝ PORADCE ING. PAVEL BĚHOUNEK
    http://www.behounek.eu/news/dph-2016/

    pozměňovací zákon tady https://www.sbirka.cz/POSL4TYD/NOVE/16-113.htm
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    ADITU: aha Vydáno 10. 2. 2016 13:25 :)
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    ONDRA_99: zdroj?
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SOLDIK: Priklad je, kdyz si das ve fastfoodu jidlo 'v restauraci', tak z cele tve objednavky se odvadelo 21% DPH (protoze je to brane jako stravovaci sluzba). Pokud jsi si nechal dat jidlo 'sebou', tak se to dani cele 15% (protoze se to bere jen jako jidlo). Tak nove bude oboje za 15%.
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    SA213: snížení DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15% ?

    ceho se to tyka?
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Ja s tim prime zkusenosti nemam. Tak treba to odesilani pozdeji. U nas se to zaradi do fronty a co 5 minut tusim se to bude zjouset posilat. Pokud to do 48 hodin neodejde, tak prijde hotelierovi mail o tom, ze ten dany zaznam nejde odeslat.

    Jinak propagovat nas produkt rozhodne nemam problem. Jsme minimalne jedni z nejlepsich. Pro male ceske a slovenske hotely jsme spicka. Cenu mame nejlevnejsi, co profi firmy nabizeji (vcetne supportu a vseho okolo). Hlavne kdokoli, kdo ma jiz nas system ma, tak ma uz veskery HW co je potreba (neni treba nic kupovat). Vsichni co jiz pouzivaji verzi PRO, tak ti bydou pracovat stale stejne, EET se bude posilat na pozadi, nemusi menit workflow. Kolegove co maji EET pridelene se spolu s vedenim co tyden schazeji a probiraji presne situace a GUI (jak bude co vypadat a fungovat). Delame jednou tydne Kaficko s Previem (http://www.previo.cz/kaficko-s-previem) kam zveme hotely (je moznost se i sam prihlasit), kde zdarma kolegove vysvetluji co kdy posilat a co neposilat (a jak to bude fungovat u nas). Po te, co se EET rozjede, tak se vrati do stavu, kdy to Kaficko je prezentace nejzajimavejsich novinek v systemu, vzdy je nakonci workshop, kde je nekolik lidi pripravenych odpovidat individualne na dotazy (moznost si vse ozkouset).

    Takze se opravdu nebojim nas propagovat. ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam