• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SA213Elektronická Evidence Tržeb (EET)
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    LONESTAR: To si poridil O2 eKasu (tablet zasazeny do plastoveho krytu). Jako restaurateru mne je z te prvni vlny lito asi nejvic. Pres obedy nebo ve vecerni spicce tam personal uz ted nema cas na nic jaky maji frmol...
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    Tak jsem včera testoval EET tržbu z dílny fašistických komunistických pohrobků … | Pravý prostor
    http://pravyprostor.cz/...sem-vcera-testoval-eet-trzbu-z-dilny-fasistickych-komunistickych-pohrobku/
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TUILE: EET se bude do budoucna vztahovat na všechny platby, mezi příjemcem, který má IČ a mezi plátcem, který IČ nemá a to v hotovosti nebo plat. kartou. Pokud provozuješ Airbnb, měla bys mít IČ na ubytovací služby. Tak to chápu já, ale třeba je to jinak:)
    MIISHA
    MIISHA --- ---
    Když zde pominu hádku mezi SA213 a ONDRA_99, je tu někdo s konkrétní zkušeností se zavedení EET do provozu hudebního klubu, kde cca 6x do roka projde 400 lidí a jinak je relativně klidněji. Potřebuji, aby to bylo uživatelsky jednoduché, rychlé, spolehlivé a abych měla k dispozici 4 kasy s tiskárnou, z nichž jedna by se přenášela do prostoru dalšího baru v mimosezóně. + další provoz, který je mimo zmíněný prostor, ale ve stejném objektu. Zatím mám dosti rámcový návrh, který počítá cca 60.000,- pořizovací cenu. Nějaký zajímavý nápad? Tip na zprostředkovatele? Zkušenosti? Případně do SZ. Díky
    BURAN
    BURAN --- ---
    TUILE: sak to je skoro stejny jako PayPal ne? a i kdyz mi platbu zakaznika nakonec PayPal posle prevodem, tak to z nejakeho duvodu neni brano jako bankovni prevod, a musim to EET.
    TUILE
    TUILE --- ---
    posledni dobou se na netu rozmaha strasak, ze eet podleha i ubytovani v soukromi (tedy napriklad Airbnb).
    Pokud sem cetla vsechny materialy spravne, mam za to, ze platby prevodem pod evidenci nespadaji a Airbnb vyplaci poplatky za ubytovani prevodem (je zprostredkovatel, kartou to zaplati klient a Airbnb si platbu pozdrzi az do doby, nez u me klient stravi prvni noc, pripadne klientovi vraci penize, pokud svuj pobyt vcas zrusi.
    ja tedy s penezi fakticky nakladam az po zaplaceni od firmy, coz muze byt treba i rok po rezervaci.
    je moje uvaha spravna, tedy ze se EET na Airbnb nevztahuje, a nebo v tom nevidim nejaky zakladni zadrhel a Airbnb je jen platebni brana a EET se na me vztahuje?
    diky za podnety.
    SA213
    SA213 --- ---
    AXTHEB: Pokud ti něco vadí, můžeš to otevřeně říct, jinak ho ze sebe děláš sám.
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    S ExtJS sice nepracuji, ale vím toho o něm asi více než ty:

    - https://www.sencha.com/legal/ (Zde je zmínka o "Open Source (GPLv3) License")
    - https://www.sencha.com/legal/GPL/ (Zde je ke stažení SDK pod "Open Source (GPLv3) License")

    U hostingu netvrdím že je to špatně, uvádím jen pro zajímavost.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SA213: Teď už ze sebe děláš šaška.
    BURAN
    BURAN --- ---
    ONDRA_99: prosimte uz toho prihrejvani polivcicky nech.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    A nebojte se pouzivat open source. Ja ho nehanim, je dobre, ze existuje. Jen jsteli podnikatel resici EET, zajistete si radny support (chyby a zmeny musi byt opraveny do 48h), to reseni jako takove muze zajiste byt open source.

    A jeste ke zdejsimu majiteli diskuse. Udelejte si obrazek z jeho jednani, kdy porad jen hazi stupidni pry fakta s jedinym cilem nas ocernit. Naproti tomu ja proti nemu nerekl nic zleho (ani proti jeho reseni).
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Je rozdil pouzivat open source v dilcich castech a neco jineho kdyz si nekdo nasadi opensource EET reseni primo bez podpory (jsou toho podnikatele svhopni).

    Nette vazne nepouzivame, to neni seriozni framework

    ExtJS rozhodne neni opensource. Kdyz si nezjis ani to, nez tohle vyplodis, jakou vahu ma pak cokoli dalsiho od tebe?

    A ano data mame samozrejmne u poskytovatele, ktery se o nase servery stara. Mame tam serverhousing, je totiz bezne a rozumne nechat starost o serverovou cast na nekom, kdo se na to specializuje. Takze tvuj posledni odstavec je bezvyznamny canc akorat.

    Jak rikam celou dobu davas pouze "fakta" tak aby nas to ocernovalo. Nastesti vim, ze kazdy klient co je u nas je s nama spokojen. Cilova cena to je, protoze si muze pouze nechat svuj hotel nabizet na hotel.cz (cesky booking v podstate) a za 190/mesic k tomu dostane EET reseni. V pripade, ze krom EET bude chtit i recepni system, tak bude platit vic a zaplati i neakou jednorazovou platbu.
    SA213
    SA213 --- ---
    Ještě k otázce open source - nebojte se ho: společnost PREVIO s.r.o. ke svému podnikání také používá open source, z toho co jsem zjistil, tak je to zatím:

    - HTTP server Nginx
    - Programovací jazyk PHP (backend + nejspíše famework nette)
    - JavaScript Front end framework ExtJS
    - JavaScript nástroj jQuery
    - CSS framework Bootstrap u kterého nejspíše porušuje MIT licenci
    - Obrázkový font Font Awesome u kterého nejspíše porušuje MIT licenci
    - Operační systém Linux na serveru
    - + několik dalších drobností (také vydaných pod svobodnou licencí nebo open source)

    - pro zajímavost hosting nejspíše od společnosti stable.cz - tam tedy asi skutečně "leží" data zákazníků

    SA213
    SA213 --- ---
    MIREILLE:

    Není to neobvyklé řešení a dokonce aktuální trend. "Vše v cloudu" - uloženo někde v datacentrech. Funguje tak spousta služeb.
    MIREILLE
    MIREILLE --- ---
    ONDRA_99: Takže vaši klienti mají údaje o svých tržbách (a zřejmě nejen o nich) uložená mimo svůj dosah na vašich serverech? To mi nepřipadne jako výhoda.
    SARF
    SARF --- ---
    SA213: sofistikovaná hotline rozeznala, že nemáš urgentní případ.
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    Nesnažím se hanit vaše řešení. Jsou to pouze fakta. Na webu máte telefon pro pouze urgentní případy. Volal jsem dvakrát v rozmezí jedné hodiny a nedovolal jsem se, vis nahrávka v předchozím příspěvku.

    Popisuješ dramatické situace a drastické pokuty a jak je podpora důležitá. Jen ukazuji, že pokud by někdo potřeboval zrovna dnes podporu za kterou si platí, byl by na tom stejně jako s open source bez podpory.

    Myslím, že je to vážně na zamyšlení. Místo toho, abys zvednul telefon, řešil proč vám to nikdo nezvedá píšeš, že "profi" opravdu jste.

    Ano, nechme toho, úsudek ať si každý udělá sám.

    Ad ceny: Pokud částka 190 není celková, myslím, že by se slušelo uvést, že třeba lite verze je pro jeden pokoj 290 a že je povinná jednorázová platba 6 900. Ono to potom vypadá strašně levně a přesně tak vypadají reklamy. - Proto tu nejsou povoleny. Stanovení opravdové ceny (TCO - Total cost of ownership) je složitější.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Staci mit connector na hotel.cz (ceska varianta booking s nizsi provizi sa sehnane rezervace), nebo muze mit lite verzi systemu a mit tam rovnou dalsi verze.

    A ano profi pristup mame (profi nahravky ne, tem se nevenovala priorita). A minimalne jedni z nejlepsich (pro male hotely) jsme. Ale kdyz to hodnotis podle nahravky hovoru na technickou linku v dobe kdy aktualne neni support dostupny (jak rikam aktualne je "jen" 7-17), tak je to tezky. Kdyz by jsi ten system pouzival, resil problemy, kdy my nejsme ochotni pomoci, pak by jsi mel relevantni data. Ja muzu za nasi firmu cestne rict, ze kdokoli bude pouzivat nas system na EET, tak my pri problemu pomuzeme.

    Ale nechme toho, ocividne pouze hanis nase reseni (asi aby jsi nahnal bofiky pro to sve). Pokud jsi videl ja pouze rikal jak to mame my a na tvuj produkt jsem pouze vznesl dotaz jak to bude s podporou, ktera je tu zasadni. A z nasi zkusenosti si toto velka cast podnikatelu neuvedomuje nechaji di neco nasadit napriklad od neakeho studenta (tim nemyslim ted ani tebe ani tve reseni) a pak kdyz to nefunguje tak jsou rozcarovani. Tady ale kdyz se to posere, nesezenou vcas support (ktery si v ramci uspor nezaplatili), a financak bude svine, tak muzou litat nemale pokuty.

    My budeme nadale nase klienty (na na nase naklady konanych sezenich) skolit, aby vedeli vo maji kdy delat a do teto situace se nedostali. ;)
    SA213
    SA213 --- ---
    ONDRA_99:

    Klasická sice ano, to stejně neřeší fakt, že se klient nedovolá. Zkoušel jsem znova a bez úspěchu. Volal jsem na 251 61 39 24 a v příloze posílám nahrávku. Jestli tomuto říkáte "profi" a nejlepší... A samozřejmě jak jsem čekal, místo omluvy jen výmluvy.

    Těch "190/mesic" je pro každého, nebo musí mít váš systém ? Protože jinak je to tak trochu svázané a 190 je jen nejnižší číslo, kterým se dá "mávat".



    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    SA213: Nase tech support nema zaznamnik, ale system na prerozdelovani hovoru (klasicka vec tech podpory). Aktualne mame support 7-17 s tim, ze ve zbytku casu ma u sebe jeden clovek telefon presmerovany a resi urgentni veci (nesedi u toho nonstop). Od zacatku prisriho mesice najizdime na 7-22 (vzdy minimalne jeden clovek u toho sedi) a novni sluzby z domova. 190/mesic je pro hotel, ktery chce jen EET. Ceny co uvadis jsou za recepcni system (sprava rezervaci, doklady, reporty, mailing, ...). Cenik sem posilal a smazal jsi ho http://www.previo.cz/eet

    My delame reseni ktere ma data ulozene na nasich serverech a pri neuspechu o odeslani to samo zkousi znovu, naprostou vetsinu prace za nase klienty resime (vcetne zjistovani toho co a kdy evidovat). Ceny za restaurace neznam, je to jen vedlejsi cinnost, je to produkt partnerske firmy, kde mame propojene vzajemne api a my to smime prodavat pouze restauracim v hotelu. Proto jsem restaurace ani nezminoval, protoze pro viste restauraci my nic nedelame. My delame veci pro hotely a jsme v tom hodne dobri.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam