ILIBOR: díky za reakce, ráno mi zaslali ještě servisní manuál, kde byl postup resetu v krocích, prejumprování byl první krok, s kombinací zapnout, v průběhu další kombinace tlačítek a hurá :). Akce na 10 min. Naprogramování 10-15min, takhle když jsou všechny informace pohromadě, tak je to pohádka :), škoda, zrovna s tím končím... No ono u nás je vše složitější, účetní program a pokladny jedou od počátku, zařízené firmou, resp aktualizací systému. Horší je, že držíme při životě informační systém po bývalém importérovy, který není x let zásadněji podporován. Cesta přenosu dat mezi informačním a účetním systémem není online. Jedna z nejlevnějších pokladen v jednom z fórovějších obchodů. Problémy hned s tou první a byli jsme posláni do smluvního servisu. Kde za těch 1500bez zresetoval a pak asi 45minut vyťukával firemní údaje. Mě tam rostla pleš, ale pán byl slušný a nechtěl bejt taky blbej, když jsme pořídili jinde. Samozřejmě výdaje za servis jsem otočil na dodavatele pokladen a zbylé si nechal zlevnit a ještě jsme dostali nějaký blbosti. Tak a za pár volby, tak jsem zvědav, jestli nepůjdou zas k šípku :-)... přeji pěkný a úspěšný den.