• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    BOD
    BOD --- ---
    KOCOURMIKES: to tam ale je... pokud není poslední živý hráč týmu a nemáš tak na koho přepnout
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    feeedback: na spectate zavedte prepinani nebo cokoliv
    SVORO
    SVORO --- ---
    Jinak to s tím Linkem a TDM jsem na ble začal asi jako první tvrdit já na Ble, protože je instafun... zhebneš respawn a hraješ dál přičemž se nemusíš mlátit dlaní do čela když sleduješ v jiném modu někoho jiného přes spectate...

    Link je mód, který mne baví asi nejvíc právě kvůli tomu, že je to instafun oproti těm dvěma ostatním kdy prostě dostaneš tečku hned ze začátku a můžeš si jít udělat kafe a když máš fakt "smolíka" tak z těch dvou dalších máš jen "simulátor pohybu"

    Vzhledem k tomu, že není/nechcete TDM tak link je jediný mod, kdy si můžeš "osahat" zbraně/loadouty tohle se dá sice udělat i jinde, ale je to mnohem pomalejší.

    A proč se hraje Link jako TDM a ne na "BODy" prostě z výše uvedených důvodů a hlavně není jiný mod, který by byl takováhle instafun.

    Raid i Clash jsou dobrý a dost záleží na mapě/konkrétní lokaci bodu zájmu. Link je sranda pořád a je to z mého pohledu nejvíc vybalancovaný co jsem viděl navíc tím jak se střídají strany a ano jsem si vědom toho že se to děje i v Raidu, ale tam zhebneš a čekáš v linku čekáš podstatně méně. Méně čekaní víc fun.


    Další věc proč bych "teď" měl hrát link skoro jinak než TDM když z toho, že jeden team vyhraje mimo pocitu z vítězství nic nemá? (tohle máte asi v řešení ;)


    K vzájemnému zabití, mě to nevadí neb většinou pokud jdu na PoI tak je můj cíl ho zabrat nebo zabránit zabírání a když souboj dopadne vzájemným zabitím tak je to remíza a tedy celkem dobrý výsledek toho střetu neb to dává teamu další čas něco udělat změnit taktiku atd.

    Každopádně Project Argo má šanci ukázat vztyčený prostředníček hrám typu CSko, BF a CoD. Jenže to na tom budete kluci HOOOOODNĚ zamakat teď jste někde ve stadiu zvedání ruky ale na full StarLorda to jak ještě není.

    Guardians of the Galaxy middle finger uncensored
    https://www.youtube.com/watch?v=pvJXf8aEVRA
    BOD
    BOD --- ---
    77WHITE: Ghost psal že maj nějaké plány ví kam to jde, některý projekty prostě nemaj všechny karty odkrytý odzacatku, navíc nemá smysl mást komunitu rozebíráním vizí. To co píšeš je o tvejch dojmech, ne Argu, ani žádné odvracení se nekonalo co sleduju, rozhodně ne naznačeným směrem. Identita hry je něco co časem vyplyne, IMHO Argo, stejně jako A3 bude mít v žánru své místo a nezapadne mezi další hry, třeba i vlastní série (jak je to klasické u cod, popravdě fakt nevím který díl je který a slévá se mi příběh i další faktory hry); o cílovce Ghost už psal...
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    BOD: Jako popravdě Argo je fajn, ale podle mě ten projekt sám hledá, co vlastně chce bejt. Původně sem ho vnímal jen jako insta arma shootout, pro armaře co sou otrávený hodinovýma přesunama a chtěj akci. Nicméně teď se odvrací od simulovanosti a míří spíš mezi majoritu FPS s důrazem na složitou mapu a (bohužel) všema neduhama mateřskýho enginu a komplikovaností ovládání. Jaká je teda jeho identita= jaká je jeho cílovka?
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: Tady se podle mě mísí několik věcí. Jendka server pokud běží dlouho tak je prostě zahlcený a jde do pitche. Následně pokud jsou tam hráči s větším pingem tak se to desyncne celý ně nějakou dobu ne-li napořád.
    LACHY
    LACHY --- ---
    BOD: Ten ping na to má uritě vliv, ale už jsem pár kol pozoroval šílenosti a všechny pingy pod 100
    BOD
    BOD --- ---
    LLGHOSTLL: Všechny, stopro. Dneska nám jedna vydržela přes 6 kol v CLASHi a to na to moc nekoukám. LLGHOSTLL to je každopádně dobrá zpráva
    LACHY: Děje se to i když sou na serveru hráči s pingem pod stovku/150? mě to příjde schůdný dokud se nelogne někdo s pingem 200/300.
    KOCOURMIKES: To je IMHO hrozná píčovina, BI má svou cestu a dělaj hry s určitou identitou. Produktů šitejch na míru mainstreamové poptávce tu máme zbytečně mnoho.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    dubas aimbot? :D
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    TERZ: Já jsem myslel sepsat ten praise od kluků ale i tak ok :)
    TERZ
    TERZ --- ---
    LLGHOSTLL: Jak si přeješ
    Opravit netcode
    Opravit servery
    Upravit pohyby hráčů - Mám pocit jak kdyby můj char běhal po předem připravenejch osách což naprosto drtí jakoukoli snahu o proper ovládání. (je to pocitovka ale určitě víš o čem mluvím)
    HIP FIRE = TOO OP!
    Opravit/odstranit smoke granades... Aktuálně na mě eze číhá vně granátu a prohlíží si všechny mé záhyby zatímco já sleduju mlhu...
    NOOB TUBE - NEVERMORE!
    Předělat ty zatracené keříky. - Tipuju, že je to problém toho, že mapa je WIP ale některým objektům evidentně zůstavají kolize a jinde zase nejsou. Když spozoruju vyscreenuju a nahlasím pokud o to bude zájem.
    Občas pozoruju rozhozené hitboxy (může být způsobeno výše uvedeným). Např. včera jsem ustřelil ezemu hlavu, když už byl schovanej za konťákem etc.

    A aby to nevypadalo, že jen hejtuju... Level/map design je naprosto perfektní. Chceme víc!

    BURKHAR: Nope bro, tohle je naprosto evidentní problém army. Server side, client side, santa side to už nevím, nechám na Vás ale vzájemné zabíjení o kterém mikeš mluví určitě není způsobeno realističností. Jsou to lagy a netcode... Nehledě na fakt, že je to "kompetetivní" HRA. Tam musí být vítěz. Nemůže skončit duel smrtí obou.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Jinak moc všem díky za podporu. Jak jsem říkal minule. Nejlepší by bylo to sepsat a já to tady vytisknu jako motivační kecy. Hned vedle Fix dem goddamn servers. :D
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: to ne no
    LACHY
    LACHY --- ---
    LLGHOSTLL: Tak ono asi pro core Arma to zrovna nebude to pravé ořechové :D
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LACHY: levnej engine, ale dobrej napad
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: tak to je divný. v Linku je to shcválně. ale jinde ne. zjistim. Nicméně asi už to teď na nějakou dobu bude. :( Jinak zkoumáme ty server issues a uvidíme co z toho bude repro na dvě hodiny je dost na přespiču
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: precisely
    LACHY
    LACHY --- ---
    myslím že všechny. Teď jsem dohrál RAID a i tam se to děje.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    TERZ: Masovka pro ldi co chtějí přemýšlet o tom jak se dostat k cíli. Nejde nám primárně o core arma hráče.
    LACHY
    LACHY --- ---
    KOCOURMIKES: Samo že to hraju, ale prostě ten pohyb není plynulej třeba jako CoD nebo CS a BF. Prostě vidíš spoluhráče "hrabat" na místě třeba 2 vteřiny a voila je v řiti :D To je to, co kazí hru. Když byl LLGHOSTLL na mumble, tak jsem o tom rozprávěli. Vědi o tom, ale nevědi čím to je.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: Který mod?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam