• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LACHY: nekdy tam proste chybi ta barva na tymu... predevcirem a ted zase
    LACHY
    LACHY --- ---
    Včera jsem to chvilku hrál a žádné problémy. Vše v pohodě.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: njn málo pozornosti trigger happiness
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LLGHOSTLL: tlacitka policka nejde se do nich trefit mysi.

    o tom ze nejede oznacovani spoluhracu barvou ani nemluve .] pulka kills je teamkill ted
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: přihlašování nebo tlačítka?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    taky se nemuzete trefit mysi do policek pri spousteni Arga?

    jesteze se tohle nedeje na arme
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    uz to zas smazim ale ted s tim 8jadrem jsem fakt zlej :)
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    BOD: Spectate nevypinat, jen vyhodit ty sipky i tam a pohoda :]
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: :] Za tyden se seslo na HC asi 2-3 party, kde se drzi 10 hracu tak 4-5her. Nez se prihlasi nejakej exot co nasbira 5 TK a ani se neomluvi, rekne ze hra je rozbita a for fun jeste vynda jednoho kolegu nez to rage quitne :]


    Takze HC je super volba a snad sis posbiral cos potreboval :]

    Za nas tomu chybi jen briefing a vypnout ukazatele i ve spectate.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: chtěl jsem vyzkoušet jak to bude fungovat totálně bez vysvětlení. Ovšemže, hráči nemyslí ale data z toho jsou lepší. Chápeš tvrdý data ne dohady. ;)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: dokud se bude zobrazovat pocet zabiti a smrti tak lidi na to proste budou koukat. a priznejme si kazdy ze i kdyz clovek prohraje hru v poslednim kole nebo nevyhraje ani jedno kolo.... neeeeebo treba i vyhraje tak jakmile uvidi ze aspon neco zabil tak se citi o trosku lepe, bez ohledu na to jak to vlastne dopadlo.

    k tomu aby to slo nejak ovlivnit jsou IMHO a mimojine asi, potreba aspon dve veci.. a to je K/D nezobrazovat a bodove ohodnotit objective vyse nez farmeni killu + metagame kde score bude mit nejakej vyznam. unlocky uniform, kolimatoru nebo neceho co hrace motivuje hrat na body.

    jenze... devalvace hodnoty killu ve score tabulce neni bezna praxe, a pokud to chces prodat tak asi nebudes chtit odradit i ty lidi co to hrajou dve tri hodiny tydne a maji radost z toho ze aspon nekoho zastreli a nemaji negativni score. a nebo ty co proste maji talent a hrajou to jen kvuli printscreenovani score tabulky.

    a dokonce momentalni stav je pro radu lidi tak zmatecny ohledne faktickeho prubehu HC hry ze lidi casto na objective nereaguji protoze proste nemaji paru co/kde delat a kde informaci o tom co delat ziskat.
    BOD
    BOD --- ---
    EZECHIAS: udělat z toho bílého okna při loadingu briefing okno s barvami týmů a mapou a ňákým základním know-how by bylo super. spectate mod bych taky zrušil, ale co místo něho aby se v dlouhém clashi slabší hráči neodpojovali kvůli čekání u černé obrazovky, koukat na gameplay člověk přecejen vydrží dýl

    dost mě štvou lidi co hledej jen na osobní kd a serou na objectives i celej tým, nevim jak, ale jestli někdo vymyslí co s tím, budu všema deseti pro.. btw co body z killu rozdělit podle reálnejch hitů? smrtelnej by měl bonus, ale bylo by to fér pro další hráče
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Nechapej me spatne clovece, HC mod je skvelej. Teamkill je z poloviny protoze hraci netusi, ze jsou v jinem modu.

    Tretina her nedopadne, protoze hraci netusi co maji delat a kempi treba airdrop. Za posledni tyden jsme vysvetlovali kazdy vecer - uniformy, co je cil, jaky bod se hraje, atd.

    Takze jak uz tu bylo napsano - chybi herni briefing. Jinak hrajeme jen HC.

    Co by me zajimalo a proc jsem de snazil bejt vtipnej je tvoje matouci odpoved na feedback o nedostatku informaci pro hrace co nepremysli v podobe mission briefingu. Co jste si to chteli overit prosimte?

    Dalsi feedback, zbavte se ukazatelu i v spectate modu. Vetsinou to ted funguje tak, ze ten kdo umre spectatuje a hlasi jestli jsou kroky friendly nebo foe.

    Hough :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: šipky nebudou btw...
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD: jj tohle je největší problém. Není to dobře řečeno.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD
    BOD --- ---
    Uniformy jsou dobře rozpoznatelné (ve srovnání s jinejma hrama), jen je občas problém zjistit v jakém týmu člověk je, kdyby na tabu bylo minimalistické barevné rozlišení (zelení/hnědí), úplně by to stačilo... když je teamplay, tenhle problém není, teamplay každopádně je potřeba podporovat, přijde mi, že se v HC módu víc komunikuje :)
    Dokud nebudou noční mise tak poznat uniformu je po pár hodin ve hře v pohodě. Taky mě sere když někoho reflexivně střelím nebo když mě vykropí týpek vedle kterýho sem běžel už od spawnu, ale občasnej teamkilling je u true HC nevyhnutelnej.
    Ještě by bylo možný, že by všichni viděli svůj tým v zelený a enemáky hnědé, takhle to bylo v brother in arms nebo jak se to jmenovalo, ale už bych tomu neříkal hardcore mod :)
    Šipky do HC prosím nee, je tam mapa a GPS podle který se HC hráči zorientují, to se dá naučit.. DayZ byl taky lepší bez indikace všeho.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Jestli sis chtel potvrdit, ze vetsina hracu bezi na sipku a netusi o cem hra je, pokud mu nedas ukazatel velikosti billboardu... Tak dobry :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: jj bude úprava (soon TM) - ta malá komunikace je schválně. potřebovali jsme si potvrdit pár věcí.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    poznamka k hardcore modu.

    mam pocit ze to nikde neni hracum sdeleno. pokud ano tak me opravite.

    velmi chybi sdeleni jak identifikovat nepritele. to ze tym ma jednotnou uniformu bohuzel neni pro vschny tak proste.
    pocet teamkillu je zbytecne vysoky a to hlavne diky tomu.

    kdyby v ramci HC modu byl treba loading screen na kterem bude misto obrazku mapy ukazka tech dvou uniforem a idealne i sdeleni ktery tym ma jakou a v jakem tymu je hrac.

    lidi bohuze casto nemysli. ze spawnu se rozbehnou bez zajmu se zamyslet nad tim jak asi rozpoznaji nepritele. takze kdyz o minutu pozdeji narazi na hrace nekde kde se uz neciti bezpecne tak je casto po zabave.

    rada lidi je zmatena i z toho jak najit objective. ze mapa se ted stala dosti uzitecnou veci.
    ze casovy limit je porad aktivni/prehled o tom kolik casu zbyva.

    az me napada ze mozna toto info sjednotit na obrazovce pro gamescore. *tab key*
    udelat to vetsi a dat tam k tymum uniformy. stav objective a mozna i navigacni sipku na objective se vzdalenosti. a cas tam uz je.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam