• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    EZECHIAS: joo to bude tim
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    KOCOURMIKES: A nepletes si to a nehrajes nahodou Hardcore mode?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LACHY: nekdy tam proste chybi ta barva na tymu... predevcirem a ted zase
    LACHY
    LACHY --- ---
    Včera jsem to chvilku hrál a žádné problémy. Vše v pohodě.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: njn málo pozornosti trigger happiness
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LLGHOSTLL: tlacitka policka nejde se do nich trefit mysi.

    o tom ze nejede oznacovani spoluhracu barvou ani nemluve .] pulka kills je teamkill ted
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: přihlašování nebo tlačítka?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    taky se nemuzete trefit mysi do policek pri spousteni Arga?

    jesteze se tohle nedeje na arme
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    uz to zas smazim ale ted s tim 8jadrem jsem fakt zlej :)
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    BOD: Spectate nevypinat, jen vyhodit ty sipky i tam a pohoda :]
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: :] Za tyden se seslo na HC asi 2-3 party, kde se drzi 10 hracu tak 4-5her. Nez se prihlasi nejakej exot co nasbira 5 TK a ani se neomluvi, rekne ze hra je rozbita a for fun jeste vynda jednoho kolegu nez to rage quitne :]


    Takze HC je super volba a snad sis posbiral cos potreboval :]

    Za nas tomu chybi jen briefing a vypnout ukazatele i ve spectate.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: chtěl jsem vyzkoušet jak to bude fungovat totálně bez vysvětlení. Ovšemže, hráči nemyslí ale data z toho jsou lepší. Chápeš tvrdý data ne dohady. ;)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: dokud se bude zobrazovat pocet zabiti a smrti tak lidi na to proste budou koukat. a priznejme si kazdy ze i kdyz clovek prohraje hru v poslednim kole nebo nevyhraje ani jedno kolo.... neeeeebo treba i vyhraje tak jakmile uvidi ze aspon neco zabil tak se citi o trosku lepe, bez ohledu na to jak to vlastne dopadlo.

    k tomu aby to slo nejak ovlivnit jsou IMHO a mimojine asi, potreba aspon dve veci.. a to je K/D nezobrazovat a bodove ohodnotit objective vyse nez farmeni killu + metagame kde score bude mit nejakej vyznam. unlocky uniform, kolimatoru nebo neceho co hrace motivuje hrat na body.

    jenze... devalvace hodnoty killu ve score tabulce neni bezna praxe, a pokud to chces prodat tak asi nebudes chtit odradit i ty lidi co to hrajou dve tri hodiny tydne a maji radost z toho ze aspon nekoho zastreli a nemaji negativni score. a nebo ty co proste maji talent a hrajou to jen kvuli printscreenovani score tabulky.

    a dokonce momentalni stav je pro radu lidi tak zmatecny ohledne faktickeho prubehu HC hry ze lidi casto na objective nereaguji protoze proste nemaji paru co/kde delat a kde informaci o tom co delat ziskat.
    BOD
    BOD --- ---
    EZECHIAS: udělat z toho bílého okna při loadingu briefing okno s barvami týmů a mapou a ňákým základním know-how by bylo super. spectate mod bych taky zrušil, ale co místo něho aby se v dlouhém clashi slabší hráči neodpojovali kvůli čekání u černé obrazovky, koukat na gameplay člověk přecejen vydrží dýl

    dost mě štvou lidi co hledej jen na osobní kd a serou na objectives i celej tým, nevim jak, ale jestli někdo vymyslí co s tím, budu všema deseti pro.. btw co body z killu rozdělit podle reálnejch hitů? smrtelnej by měl bonus, ale bylo by to fér pro další hráče
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Nechapej me spatne clovece, HC mod je skvelej. Teamkill je z poloviny protoze hraci netusi, ze jsou v jinem modu.

    Tretina her nedopadne, protoze hraci netusi co maji delat a kempi treba airdrop. Za posledni tyden jsme vysvetlovali kazdy vecer - uniformy, co je cil, jaky bod se hraje, atd.

    Takze jak uz tu bylo napsano - chybi herni briefing. Jinak hrajeme jen HC.

    Co by me zajimalo a proc jsem de snazil bejt vtipnej je tvoje matouci odpoved na feedback o nedostatku informaci pro hrace co nepremysli v podobe mission briefingu. Co jste si to chteli overit prosimte?

    Dalsi feedback, zbavte se ukazatelu i v spectate modu. Vetsinou to ted funguje tak, ze ten kdo umre spectatuje a hlasi jestli jsou kroky friendly nebo foe.

    Hough :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: šipky nebudou btw...
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD: jj tohle je největší problém. Není to dobře řečeno.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD
    BOD --- ---
    Uniformy jsou dobře rozpoznatelné (ve srovnání s jinejma hrama), jen je občas problém zjistit v jakém týmu člověk je, kdyby na tabu bylo minimalistické barevné rozlišení (zelení/hnědí), úplně by to stačilo... když je teamplay, tenhle problém není, teamplay každopádně je potřeba podporovat, přijde mi, že se v HC módu víc komunikuje :)
    Dokud nebudou noční mise tak poznat uniformu je po pár hodin ve hře v pohodě. Taky mě sere když někoho reflexivně střelím nebo když mě vykropí týpek vedle kterýho sem běžel už od spawnu, ale občasnej teamkilling je u true HC nevyhnutelnej.
    Ještě by bylo možný, že by všichni viděli svůj tým v zelený a enemáky hnědé, takhle to bylo v brother in arms nebo jak se to jmenovalo, ale už bych tomu neříkal hardcore mod :)
    Šipky do HC prosím nee, je tam mapa a GPS podle který se HC hráči zorientují, to se dá naučit.. DayZ byl taky lepší bez indikace všeho.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Jestli sis chtel potvrdit, ze vetsina hracu bezi na sipku a netusi o cem hra je, pokud mu nedas ukazatel velikosti billboardu... Tak dobry :]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam