2MEK: Samozřejmě je potřeba počítat i s tím kde bude auto stát a podobně. Novej koncern je lákavý zboží a byl bych v odhadech radši pesimistictejsi. Pořád to ale řeší spoluúčast. Proto považuju parametry pojištění za důležitou součást nabídky.
Na tvoji otázku z principu nemůže existovat jednoznačná odpověď. Jestli je spoluúčast 10%, tak to vychazi na necelé dvě pojistné události ročně. To mi na koncern parkovany tři roky venku (předpokládám v Praze) přijde málo. Případnou opravu disků do toho nepočítám. Pokud je spoluúčast nižší (5%, 1%), tak se ty počty samozřejmě změní.
To fakt musíš zhodnotit ty podle toho jak trpí tvé současné auto. Co jsme tu měli roční golfy, tak vykradenej byl snad jen jeden (Praha venku), odrenej byl nejvíc asi ten Adamuv, kdy s tím jezdil spíš kratší trasy a mel tím pádem hodne parkování. Ja jsem zase urval zrcátko a dost odrel disk (kterej si VW cení na 13tis Kč a to je to hnusná ALU šestnáctka). Tím chci říct, že kazdej to ma jinak podle toho jak to auto používá, kde ho používá a jak na něj dává pozor.
Me osobně nevyhovoval samotnej princip, že musím poškození hlídat, opravovat na určeným místě (autorizak) a mam na to omezenej čas.