Finální nabídka na Scalu 1.5 TSI DSG na 24 měsíců a nájezd 40k/rok, od Barth-operák, je 9950,- bez DPH. Cena za 1 km navíc 1,3 Kč bez DPH, to je dost slušné. Splátka už tolik ne.
Nejsou v tom ani zahrnuty pneumatiky, takže do měsíce +10k minimálně, ale je v tom 5pct spoluúčast a GAP. Žádná kauce, ani poplatek. Přijde mi to, na auto za 525tis Kč, docela hodně. Zvlášt ve srovnání s Toyotou. Ještě mají navíc poslední, stříbrný kus a ten mě moc neoslovil. Na výrobu dalších se prý bude čekat min. půl roku - o auto je velký zájem a Barth vyčerpal kvóty od výrobce.
Stejně mě zklamalo zjištění, že ani ve Style nejsou prvky výbavy, které měla moje předchozí služební Octavia ve Stylu a které Corolla má, např.: Adaptivní tempomat s automatickým rozjezdem v koloně, key-less, parkovací asistent, parkovací kamera, vyhřívaní volantu, elektricky sklopná zrcátka, vyhřívaní zadních sedaček, head-up displej, sledování mrtvého úhlu, atd. atd. U Scaly vše příplatkové a tento kus to nemá.
Ani zkušební jízda Scaly mě nenadchla.
Toyota je prostě o level dál a na to, že stojí v ceníku o polovinu více, vychází splátka paradoxně lépe - 9390,- za 40tis km. Km navíc za 4 Kč, ale do tohodle nájezdu se určitě vejdu. Hav 10% a GAP v ceně. V ceně jsou i pneu a samo servis. Nutno složit 2 měsíční splátky jako kauci, vratnou. Hybrid je proti 1.5 TSI úspornější hlavně ve městě, kde jezdí s cca poloviční spotřebou. Mimo něj je rozdíl kolem litru na 100 km.
Zítra skládám kauci a po 1.11. by auto mělo být připravené k převzetí, mají je skladem. Tím budiž moje 2 měsíční martýrium s výběrem vozu ukončeno. Na 2 roky klid.