• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUCIENFyx pro iOS a Android - neoficiální lehký mobilní NYX klient


    Fyx - neoficiální lehký NYX klient pro iOS a Android. Pro základní informace se podívejte na nástěnku.


    Become a Patron!
    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LUCIEN:
    vypadá to dobře, jen dle animace, pokud začnu rolovat sám, tak to tam drží až moc dlouho. Myslím že by stačila déle 0,5-1 obrazovky - tím je eliminováno už spletení se (nechtěný pohyb). Ale jen takto od pohledu...
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    LUCIEN: Kdyby to ještě mělo možnost nastavení "Vždy přejít na první nepřečtený"... To by bylo něco! :-D Ale jinak samozřejmě super práce, už se těším.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Asi nejžádanější funkce coming soon. Tohle je první funkční verze, se kterou jsem jakžtakž spokojenej a funguje celkem dobře. Dokonce to umí odrolovat na víc než 100+ (i když v tom náhledu to píše vždy 100).

    Do bety to snad půjde brzy, bugy co tam jsou by měly být spíš kosmetický. Do produkce to půjde asi za dlouho, takže pokud chcete tuhle funkcí dřív, teď je čas na sponsoring (viz. nástěnka) :)

    LUCIEN
    LUCIEN --- ---

    🚀 Vyšla nová beta 0.8.3 (52)!


    Nové


    • Zobrazování palečků #284 [LUCIEN]
    • Podpora házení kostkou #301 [KEJML]
    • Podpora PRE a XMP tagu #275 #281 [LUCIEN]

    Změněno


    • Upgrade Flutteru a knihoven #303 [TRAGIKOMIX]
    • Psaní příspěvků nabízí anglické popisky pro práci s textem #205 #299 [KEJML]
    • Historie zobrazuje poslední klub jako nepřečtený #231 #298 [KEJML]
    • Odlišení, jestli je anketa veřejná, nebo ne #288 [KEJML]
    • U vypisu hlasu by bylo uzitecne videt kolik je pozitivnich hlasu #292 [KEJML]

    Opraveno


    • Nepodporovaný typ příspěvku "log_message" #300 [TRAGIKOMIX]
    • Android notifikace nemají správnou ikonu #203 [KEJML]



    Připomenu, že se jedná o betu - tak prosím o shovívavost pokud něco nefunguje nebo je něco rozbité.

    Pokud chcete přístup k novým funkcím jako první, podpořte vývoj.

    #beta #release

    https://x.144.wtf/cJtGr7+
    KOC256
    KOC256 --- ---
    [NYX @ nyx :: novinky v systemu]

    Pokud to je i v API, tak sorry za přidání roboty...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LUCIEN: Rychlost by nemela limitovat. Byl jsem na dobre wifi.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    KOC256: Spis rychlost pripojeni nebo neco takoveho. Ten obrazek se proste nedocte a tak se ulozi do cache.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LUCIEN:
    A nedělají to jen některé obrázky?
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    KOC256: Souvisi to s obsahem, co se zacne tahat. Taky to pozoruju a mam to v planu nejak poresit.
    KOC256: Uz bylo hlaseno. Ale zatim nevim moc co s tim. Ten obrazek se nahraje, nestahne se cely, ale v kesi uz zustane takhle. Nejaky reload btn by tomu pomohl, ale to bohuzel neni tak easy jak se muze zdat... https://github.com/Baseflow/flutter_cached_network_image to nijak jednoduse nepodporuje (-val).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    A ted se mi 2x nepodarilo nahrat fotku do auditka. Dopadne to nejak takto…

    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pri prechodu ze sledovanych do detailu diskuze pozoruji docela casto neplynulost toho swipe efektu. Nekdy se az skoro na okamzik zastavi.

    Chvili jsem mel dojem, ze to souvisi se stahovanim obrazku, pokud tam nejaky je.
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    LUCIEN: A nebo, dík.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    CPT_PLESARD: Spíš bude možné si zvětšit písmo.
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    Šlo by do nastavení přidat možnost úpravy výšky řádku v přehledu diskusí?
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: 1/ neres, o tom vim. 2/ to je pro me novinka.

    Pojdme prosim resit tyhle dev-related veci v GitHubu.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN: PR je vytvoren - obsahuje upgrade flutteru a Fix na issue #300.

    Ovsem narazil jsem na 2 problemy a bohuzel netusim jestli souvisi s tim upgradem. To bych rad kdybyste mohli pripadne testnout na verzi flutteru ktery pouzivate aktualne, pokud se nepletu tak 2.5.3. Ja si zprovoznim fvm a snad budu schopen lepe switchovat mezi verzemi.

    1. Problem c.1 je kdyz nahodim appku do simulatoru a prepnu se mezi tabem "Sledovane" a "Historie", tak mi to vyblije exception viz nize. Nicmene opravdu se to deje jen pri tom prvnim prokliku mezi taby. Nasledne uz je to ok.
    Vliv na aplikaci zrejme nema, protoze funguje pak bez problemu.
    Jelikoz nejsem jeste tak zdatnej v kodu fyxu a zaroven flutter/dartu, tak uplne neni pro me easy to prodebugovat/identifikovat problem. Nicmene zkusim hledat a pripadne dat vedet.

    flutter: ══╡ EXCEPTION CAUGHT BY WIDGETS LIBRARY ╞═══════════════════════════════════════════════════════════
    flutter: The following assertion was thrown while finalizing the widget tree:
    flutter: A ScrollController was used after being disposed.
    flutter: Once you have called dispose() on a ScrollController, it can no longer be used.
    flutter:
    flutter: When the exception was thrown, this was the stack:
    flutter: #0 ChangeNotifier._debugAssertNotDisposed.
    flutter: #1 ChangeNotifier._debugAssertNotDisposed
    flutter: #2 ChangeNotifier.dispose
    flutter: #3 ScrollController.dispose
    flutter: #4 _PullToRefreshListState.dispose
    flutter: #5 StatefulElement.unmount
    flutter: #6 _InactiveElements._unmount
    flutter: #7 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #8 SingleChildRenderObjectElement.visitChildren
    flutter: #9 _InactiveElements._unmount
    flutter: #10 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #11 SingleChildRenderObjectElement.visitChildren
    flutter: #12 _InactiveElements._unmount
    flutter: #13 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #14 ComponentElement.visitChildren
    flutter: #15 _InactiveElements._unmount
    flutter: #16 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #17 ComponentElement.visitChildren
    flutter: #18 _InactiveElements._unmount
    flutter: #19 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #20 ComponentElement.visitChildren
    flutter: #21 _InactiveElements._unmount
    flutter: #22 _InactiveElements._unmount.
    flutter: #23 ComponentElement.visitChildren
    flutter: #24 _InactiveElements._unmount
    flutter: #25 ListIterable.forEach (dart:_internal/iterable.dart:39:13)
    flutter: #26 _InactiveElements._unmountAll
    flutter: #27 BuildOwner.lockState
    flutter: #28 BuildOwner.finalizeTree
    flutter: #29 WidgetsBinding.drawFrame
    flutter: #30 RendererBinding._handlePersistentFrameCallback
    flutter: #31 SchedulerBinding._invokeFrameCallback
    flutter: #32 SchedulerBinding.handleDrawFrame
    flutter: #33 SchedulerBinding._handleDrawFrame
    flutter: #37 _invoke (dart:ui/hooks.dart:151:10)
    flutter: #38 PlatformDispatcher._drawFrame (dart:ui/platform_dispatcher.dart:308:5)
    flutter: #39 _drawFrame (dart:ui/hooks.dart:115:31)
    flutter: (elided 3 frames from dart:async)
    flutter: ════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════

    2. Problem c.2 je pouze u Androidu a jedna se o prvni inicializaci tokenu. Kdyz na slidu 2, kde se zobrazuje token, kliknu/double-kliknu na token, zobrazi skoro BSD I kdyz spise je to cervena obrazovka :)
    Imgur: The magic of the Internet
    https://imgur.com/a/pfkNitM
    Zkusil jsem zbuildene apk hodit na muj zalozni android phone, tam sice neni ta red screena, ale i tak to zbledne/zbela a vypada to mrtve.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: Rovnou priznam, ze na nejaky sofistikovany testy jsem nikdy nemel moc casu. Neco malo sice je, ale zadna slava to neni. Obecne to delam tak, ze nez vyjde beta, testuju app u sebe na telefonu. Kdyz vse funguje jak ma, vydam betu. Jinymi slovy - udelej PR, Travis spusti testy, kdyz bude vse ok, otestuju, mergnu do developu a pak se uvidi :)
    KEJML
    KEJML --- ---
    LUCIEN: Jo už chápu, jak prochází ten release bez multiDexu a pro Android SDK 19. Ono totiž ten flutter build pouští (logicky) gradle task bundleRelease, zatímco když tu appku pouštím v Android Studio, abych ji dostal do emulátoru, tak se pouští task assembleDebug.. A zřejme s těma debug informace je ten výslednej balík moc velkej, i když bez nich se vejde do limitu.

    Čili pro release to funguje bez multidexu a jen pro AndroidSDK 19, ale pro lokální vývoj je potřeba si buď zapnout ten multidex, nebo zvednout minSdkVersion na 21
    KEJML
    KEJML --- ---
    TRAGIKOMIX: Testu je tam par. Pusti se automaticky, kdyz udelas PR, nebo lokalne se daj pustit pres "flutter test". Mne teda lokalne jeden pada, vypada to na nejakej problem s timezonama, ale Travis s tim problem nema, tak jsem v tom nevrtal, jen jsem si ho lokalne zaignoroval
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN:
    Issue #300 mam taky fixed. Udelam PR s tim upgradem ale rad bych tam asi prvne sjel nejak ty testy nebo pripadne udelal hlubis regresi.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN: Draft toho upgrade mam hotovy. Zatim jsem to otestoval pouze spustenim na Android a Iphone simulatoru. Vypada to cajk. Jak mam spustit ty testy co tam mas? Nebo co jeste by sis predstavoval v ramci nake regrese?
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: Simulator si credentials pamatuje, i napric ruznejma strojema a restartama... Nicmene je to samozrejme mozne pres env, podivej se na tohle https://pub.dev/packages/flutter_dotenv
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam