REDTIME: Svobodnou moznost volby mas tehdy, kdyz je ti to vlastne jedno. Fifty fifty, 50:50. Pokud mas na vyber jet vlakem 30 minut, nebo autobusem hodinu a draz, tak se svobodna volba zuzuje.
Byl by problem, pokud by ti CD prodaly listek bez poskytnuti osobnich udaju jen za 200% "bezne" ceny? Ferove podotykam, ze takto lze zrelativizovat vsechno. Dovoluji si tvrdit bez dukazu, stejne jako ty, bez urazky, ze CD jsou opravdu porad dopravcem, ktery zneuziva nedostatecne konkurencni prostredi trhu.
CD mi jako drziteli InKarty a NEclena vernostniho programu pred chvili poslaly sdeleni, jestli mam *nadale* zajem dostavat prednostne informace o akcnich nabidkach, blabla, a ze muzu nadale ziskavat premiove odmeny a blabla. Podotykam, ze jsem NIKDY zadne prednostne informace neobdrzel. Moje interpretace je takova, ze se timto docela chytre, v ramci GDPR marketingu, CD snazi ziskat muj souhlas k necemu, co jsem ani predtim nemel a nepotreboval. Nejpozdeji do zitra. CD je stejnej hnuj jako kazda prilis velka a zavedena hierarchie.