• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) vs. hloupí a zlí trollové, co proti nim vystupují
    Obecně plkací, otevřená a nemoderovaná alternativa k diskuzi "Česká Pirátská Strana". Stávající klub [ Česká Pirátská Strana ] slouží spíše k prezentaci aktuálního dění ve straně a oficiálních názorů strany a jejích členů, případně k debatám s příznívci... a samozřejmě přitahuje pozornost během předvolebních kampaní. No a rozmohli se nám tam odpůrci a trollové, kteří samozřejmě s napětím očekávají moment, kdy začnou být jejich příspěvky mazány, případně kdy dostanou ban. A právě v tenhle moment vzniká potřeba obecného kecacího prostoru, pro různé Pirate-related flamewars, které by v oficiálním moderovaném klubu mátly příznívce a potenciální voliče a vůbec obecně zabíraly prostor.
    rozbalit záhlaví
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DANYSEK: tramvaj na vaclavaku je nejvetsi picovina posledni doby. uz takhle je tam lidi jak narvano a me prijde fajnovy prostredkem namesti sejit od kone az k mustku... jakoby nestacily dve stanice metra muzeum a mustek, k tomu hromada tramvaji ze smeru lazarska-vaclavak-jindrisska.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a ja mel za to, ze Hrib naopak chce zmirnit negativni dopady turistiky a spise vracet Prahu zpet lidem zijicim v Praze :D Aspon to psali v tisku :D A ty nam tu smele napises, ze tramvaj na Vaclavaku ma byt kvuli turistum... :D Nemate i v tom programu nejakej bordel, pane? :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JPLABS: jenže tramvaje jsou součást toho, za čím turisti do Prahy přijížděj. Čím větší kus centra půjde vidět z tramvaje, tím celkově budou turisti jezdit za městem takovým, jaký bylo na vrcholu své slávy a svého významu - a ne za turistlandem, kdy sem místo za nějakou autentickou Prahou jezději za pseudohistorickýma atrakcema a chlastem.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    Abysme prilis neodbocovali od nepracovitosti Piratu.... dalsi jejich webik, co tak nejak uhniva :D Uz i snemovni tisk 580 je davno po tretim cteni, ale u Piratu je to porad aktivni... :)

    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ty vole, nechci vam do toho kecat, ale xchaos politice a rizeni mesta (natoz statu) vubec nerozumi. pise sahodlouhly pindy.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a s tramvaji pres pul Vaclavaku ten zmineny SPOF Lazarska-Vodickova-Jindrisska neodstranis, samotny Vaclavak bude intenzitou ostatniho provozu (vc. pesiho) kurvitko, o nejakych akcich na tam nemluve. Vzit to Washingtonovou a Opletalovou by bylo logictejsi, at uz z pohledu obsluhy hlavaku, tak i moznosti objet prirozene shromazdiste lidu... problemem je, jak uz to tak byva.... POPULISMUS, zeano... vono to zni na prvni pohled lip, kdyz mluvis o Vaclavaku... to ze to je min prakticky je podruzny, jde o nejaky SYMBOL :)
    Muzes si za domaci ukol vzit mapu, pastelku a to tvy takzvany "rozprostreni" si namalovat. Schvalne, kolik linek od Spalene na Senovazne pres Vaclavak odklonis? :) Mas tam 3, 5, 6, 9, 14, 24. Vidim to na 6 a pri trose kreativity jeste 24, pro oboji ale i nadale ten SPOF v Jindrisske zustane a nikterak ji neulevis :) Zbytek linek je nesmysl pres IPak odklanet, to uz je level chalupoida - pravda, v teto discipline obyvatelstvo Prahy 6 vzdycky vynikalo.:D :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: musíš uznat, že současné vedení všech tramvají v centru mezi Spálenou a Senovážným náměstím je dost šílenost. Pokud část těch linek pojede přes Václavák, tak to spoustě lidem ušetří přestupy a rovnoměrněji se rozprostře dopravní obslužnost centra.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a tramvaj (az) na Vaclavaku hlavaku zrovna 2x nepomuze... bohuzel zvitezily plany protahnout to pres pulku namesti, nikoliv Opletalkou (kde by to z pohledu zamysleneho zodolneni TT v centru davalo mozna i vetsi smysl)... realne bliz bude stale tramvaj v Bolzanove. Co cekas, ze ti linkove protahnou "nove" skrze Vaclavak, aby se (diky konstrukci trati fakticky dost pomalou) tramvaji lepe jelo k hlavaku...? :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: Dobře, ale podzemní tramvaj nemáme. A tramvajím v centru chybí návaznost, a třeba Hlavní nádraží má přestup z tramvají dost pekelný.

    Tramvaj na Václaváku je podle mě něco, co má podporu napříč stranami (ale bohužel i odpůrce)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: kdyby sis udelal poradnou historickou retrospektivu, tak zrovna zrovna v centru uz nasi predkove tramvaje chteli zahrabat lehce pod zem... uz nekdy v roce 1912 :-) Zrovna usek Mustek - Hlavni nadrazi, jehoz stavba zacla v roce 1966 toho je stale zivym dukazem.
    Pro chodce je tramvaj nebezpecnejsi nez auto - jeji brzdna vaha je proste delsi, tudis reakce na zivou prekazku v ceste o dost pomalejsi. A tech chodcu tam je, jak uz tu padlo... fakt hodne.

    Treba v San Franciscu je pomerne sexy kombinace, kdy po perifernejsich castech jezdi tramvaj po povrchu a v centru zajede pekne pod zem. A je to v podstate jen patro pod ulici. Ciste metro - ale v podobne hloubkove urovni je treba prvni trasa v Parizi, nektere linky metra v Barcelone ci Budapesti. Ve finale to stoji i o dost min penez ve srovnani s variantou tunel desitky metru pod zemi... a cestovani je takove prirozenejsi - v porovnani s nutnosti farat hluboko do podzemi.

    Me fakt fascinuje, jak se tu kdekdo klem ohani "zahranicni" zkusenosti, ale pritom se to vyzkousene reseni odjinud nezvladne ani poradne okopirovat :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KRAMERIUS: Tramvaje do centra patří. Zvlášť v Praze.. pro Prahu jsou tramvaje stejně důležitý symbol, jako pro Londýn doubledeckery, pro Paříž Eiffelovka nebo pro San Francisco Golden Gate bridge.
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    Ve mně tedy tramvaje jezdící po Václaváku žádné nadšení nebudí.
    Spíš bych byl taky za změnu na pěší zónu jak píše níže JPLABS - lidí tam chodí podobně jako Na Příkopech kde pěší zóna je.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: diskuzi o Vaclavaku si ale zobecnil ty sam... za to ja nemuzu :-) Jisteze mi to uz hodne lidi reklo, taky se diky tomu hodne veci posunulo kupredu - protoze si dokazu vsimnout detailu, ktere ostatni prehlizi. Treba to, ze Pirati neumej nastavit ani svuj webserver a treba i to, ze se ani dvakrat nehrnou do skutecne transparentnosti mestskych firem, i kdyz jim ted vubec nic nebrani to zmenit a na vecech skutecne zamakat ;-) Hrib si holt namisto reseni otevrenosti jemu podrizenych firem pomeruje penis s cinskymi politiky... coz je z pohledu cloveka zijiciho v Praze fakt to posledni, co me zajima...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ano, ale v reakci na diskuzi o Václaváku

    řekl ti někdo už, že jsi hnidopich? vytrhávání z kontextu je mimochodem to, co udělali Tomáši Tožičkovi. Já fakt zjistil, že nejsem historik, abych přesně znal třeba okolnosti hladomoru v roce 1943 v Bengálsku... já měl Churchilla vždycky celkem za hrdinu.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tys ale napsal doslova Tramvaje zrušily jen jednou v historii komunisti. V celem tom prispevku mluvis o Praze jako celku a v dlouhodobem pohledu, nikoliv jen o Vaclavaku, jak se tu ted nasledne snazis podsunout. A na to jsem odpovedel, ze tramvaje rusili nejen komunisti ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: co nezamluvíš je, že tramvaje na václavaku zrušili jen komunisti a jen jednou. a že Piráti v dnešní koalici tramvaje prosazují... zatímco TOP09 např. na Praze 1 tak nadšená není. A zejména jsou proti majitelé nočních podniků.. ty potřebují taxíky, ne tramvaje, ty z jejich hlediska vozí socky...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak obecne se rusily trate v soubehu s metrem... hysterie zacla az po plosnem myti tunelu metra v srpnu 2002... :) Ale nic to nemeni na tom, co pisu nize - ze deficit v budouvani siti ma mesto dlouhodobe hlavne na periferii a problemy s pretizenosti v centru jsou prave i dusledek toho pojeti vseho "do hvezdy" se stredobodem vesmiru v centru. Ale tahle debata smysl nema, protoze obratem muzeme ocekavat vymluvu, ze to Pirati na magistratu v gesci stejne nemaj :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: doplnil jsem ty věci na wiki do diskuze :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: no tak zrovna u toho Václaváku pravdu mám.. na to člověk nemusí být šotouš :-)

    BTW zajímavé, v tom seznamu chybí trať u nás v Břevnově/Střešovicích v ulici Za Pohořelcem... nevím, jestli to byla odstavná kolej, nebo součást systému tramvajových smyček pro sokolské slety za 1.republiky, ale zbytky kolejí tam byly vidět dlouho, V tomhle seznamu na wiki jí nevidím, tak nevím, jestli šlo jen o odstavnou kolej, nebo to někam navazovalo (to asi těžko, stoupání na Malovanky by tramvaje asi nedávaly)

    Taky v seznamu chybí celkem dlouhá manipulační kolej na Brusnici (opět u nás), zrušená někdy po roce 2020 a nahrazená cyklostezkou. Doplnil bych to tam, ale neznám přesná data zrušení (u té trati v ulici Za Pohořelcem dokonce ani přibližně)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: hele ty jeden wikipedia experte, zase nemas tak uplne pravdu :D Vyse v temze clanku mas i aktualni zamery, nektery jsou dlouhodobe i podchycene v uzemnim planu (coz neni pripad TT Vaclavaku)... a troufam si rict, ze i potrebnejsi (obsluha sidliste Dedina, Malesice nebo Bohnice). Bohuzel MHD se stale resi jako hvezda se stredem v centru, na periferii se kasle - i kdyz ten zivot "kolem centra" je uz davno prekonana vec...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JPLABS: přeháníš. Tramvaje zrušily jen jednou v historii komunisti. Je čas je tam vrátit. Já to pllně podporuji, úplně nezávisle na tom, jestli v Praze na magistrátu jsou nebo nejsou Piráti.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam