XCHAOS: a tak automobilistou je i Bartos... dokonce po sockach sdili videa. jak bavi deti v aute :-) A ono to auto prekvapive na periferii mesta uplne nenechas. Ono jaksi neni kde, zeano... a s jeho bydlistem na Vinohradech, co si budem podivat... tu svou Skodovku tam upichne dost problematicky :D
K tomu samozrejme obecny zivotni styl... kdy si kazdy individualne objednava kdeco z ruznych eshopu s dovozem az pred dum... ono to samo o sobe vygeneruje dost aut. Prekvapive pro to nejakou infrastrukturu potrebujes ;-) (a neboj, ona si na sebe vydela, spotrebni dan s paliv + DPH nad tim udela ohromny balik penez, ktery ale zmizi neznamokde, ze...)
Jak za Piratu pokrocil aspon mestsky okruh? Nijak :-) Nakonec ani v Holesovickach se jen tak nedockaj zahloubeni pod zem... no jo, ono neco postavit stoji prachy, zeano. A rozlejvat kyble z barvou (aka nesmyslny cyklopruhy na prutazich, kde i moje draha prohlasila , ze v tomhle na kolo v Praze nesedne, ackoliv na jihu jezdila bezne) vyjde zjevne levnejc :-) Uplne epicka je Plzenska.. kde se to nacmaralo a zas se to zrusi :D
XCHAOS: jo a kde presne? Velky projekt na Zlicine se zdal zbytecne velky, takze se postavi za stejny peniz podstatne mensi kapacita, jen s prirazkou za metro - kvuli kterymu se (za draho) bude muset prekopat cely depo...
Me se strasne libi, jak u Piratu radi porovnavate Amsterdam a Prahu... ale vsimnul sis, ze oni maji dokonceny vnitrni okruh pomerne blizko centra a obrovsky parkovaci dum hned vedle vlakoveho nadrazi - opet v dochazkove vzdalenosti i do centra? :-) Ne, on ani Amstr neni jen o bicyklech ;-)
Jako P+R... tam realne chybi stovky tisic mist. To co se chysta je stezi dve promile toho, co fakticky chybi... v praxi to, na cem se "maka" se na venek nijak dramaticky ve smyslu nejakeho zlepseni neprojevi.