• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) vs. hloupí a zlí trollové, co proti nim vystupují
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale volby stejně dopadnou jinak, než průzkumy :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: "uz jsme jako oni".. "kampan matlaji strasne"... jo to je trefny :D Ne, za propad Piratu nikdo jinej nemuze, to jste zpackali sami svou neschopnosti ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LOPIK: ani jsem to nenavrhl já, ale viděl jsem to jako jednu z alternativních variant :-) navíc úvrať není smyčka. Víceméně by si tim dosáhl toho, že trasa by neměla 2, ale 3 konce. Což se pro většinu tras plánuje stejně (odbočky), ale trochu jinak.

    A mě je to ostatně fuk, jestlii úvrať na trase D bude, tak nejspíš to bude ve stanici položené mezi Masaryčkou a Hlavákem, která se bude asi jmenovat hlavák (ale z Masaryčky do ní půjde vlézt víceméně přímo). moje varianta "úvraťové odbočky hlavák - nám.Republiky - Letná je jen můj soukromý, Břevnovocentrický plán (protože mi na Letnou jede přímá tramvaj :-) a počítám ho nikdo nikdy nezrealizuje, rozhodně to není "smyčka" .... ale bylo by to stejně cool (stanice Letná s jedinou kolejí, kde by ještě navíc šlo vlak obejít v místě, kde zastaví, a každý vlak, který na ní přijede, by zase odjel druhou stranou, pro samořídící metro bez řidiče žádné zdržení a i by se mohly otevřít dveře na obou stranách, jako v jediné stanici metra v Praze :-) ale lidi by pak na hlaváku vystupovali a přebíhali do předchozího metra, který by se z tý odbočky vracelo :-) nebo prostě se na Žižkov úplně vykašlat a jednoduše trasu D hezky přímo za nosem z Náměstí Republiky odvést na Letnou a bylo by :-)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Metro žádný smyčky nemá, nemělo a mít nebude.. Co to zase Chaosi vymejšíš za kraviny, nefušuj šotoušům do řemesla..
    Ta tvoje úvrať se dělá při výlukách, když nemáš za stanicí odstavnou kolej nebo obratiště, ale v principu se takhle jezdí - metro dojede na konečnou, tam nastoupí na druhej konec jinej fíra a jede na druhou stranu, jen se u toho zajede na obratiště, kde změní kolej..
    Jestli máš nějaký vlhký sny, že se udělá nějaká trasa do trojůhelníku, protože ti to přijde sexy, tak zapomeň, Praha není někde v Himalájích, aby se takhle muselo stavět metro..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    VYHULENY_UFO: no vzhledem k tomu, ze Hrib dosud na nej nesehnal prachy.... :D Takze ne, ted se budou cpat prachy do toho, aby se konzervovala ta pruzkumna stola..... jo, bude to stat vic, ale hlavne ze se panacek predvedl u sbijecky :D
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DANYSEK: stejne je to takovy zvaneni po internetech. nebo ty snad veris, ze se Dcko zacne v nejaky dohledny dobe skutecne stavet?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak jasne... budeme srovnavat 2-3 vozovou regionovu s petivozovou soupravou metra :D Nebo nedejboze s Elefantem :D Ano, Dcko bude nejspis bez strojvedouciho... ale je otazka, jak ten system bude fungovat a minimalne overovaci provoz bude stejne s firou... protoze tohle jsou veci, ktery se stavi dost na miru (i kvuli tomu, ze co stat, to jina legislativa) a nic odladenyho tu ted nemas :D Problem dnes jsou i automaticky obraty v konecnych... aneb se to obcas sere ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale samozřejmě, prosímtě na lokálách u Prahy je úvraťová zastávka Liteň, navíc D bude jezdt bez strojvedoucího, takže tam by to bylo nulový zdržení, jen by to lidi mátlo, ale zvykli by si :-)

    Jenom v případě dvou zastávek (Hlavák a Masaryčka) by pendl Hlavák-Masaryčka-Hlavák ty tranzitní cestující asi štval, no. Takže spíš zvítězí ta smyška přes Karlín s novou stanicí Karlínské náměstí a Žižkováci holt budou na Hlavák jezdit zajížďkou přes Karlín

    Já teda měl tendenci lobovat za protažení Dčka z nám.Republiky na Letnou, aby náš břeh Vltavy taky měl Déčko :-) a na Žižkov by musela vést až úplně další nezávislá trasa, akorát tím, že by měla dohromady asi jen tři stanice, tak jsou tendence jí nějak přilepit k tomu Déčku. Ale vůči Letné to teda není fér!
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: no je to pomerne narocny na lidi... :-) jeden, co uz ceka na soupravu, co uz prijela... a druhej, co ji doveze :D coz pri vylukach nejak davaj... ale na beznej provoz ti ponekud stoupne personalni potreba...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: proc? Ccko v tomhle rezimu fungovalo napr na Povstani kdyz se delo neco s nuselakem... A taky to slo :) I ve spicce... Takze pokud to na to bude projektovany a rizeny tak proc ne :)

    Na druihou stranu nejsem dopravni exprd takze o tom vim tuzku :)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: v metru realne nepouzitelny... ono to neni na pul minuty... :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: hele wiki rika ze jo :)
    Úvrať (doprava) – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Avra%C5%A5_(doprava)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: ale tak funguje cely metro... prijede na konecnou a odfrci na druhou stranu tam, odkud prijelo :-) Si nekdy zajed na konecnou oprasit znalosti toho, jak metro jezdi :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: no puvodni projekt byl o tom, ze se opravi Bustehradka... bylo by to i docela levny, ale Praha 6 rekla ne... a od te doby se handrkujeme :-) Zajimavy je, ze ve Vrsovicich s podobnym konceptem problem nebyl... a koridor na jih nikdo do drahych tunelu krecovite netlaci.

    XCHAOS: simte, voni nemaj prachy ani na usek z Pankrace do Libuse... a ty tu takovy vasnivy plany :D
    XCHAOS: tomu se ale nerika uvrat :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: jo, no to je taková železniční terminologie, no. Že by efektně vyjelo z tunelu na slepou kolej a pak odfrčelo zpět odkud přijelo - ale nebyla by to konečná.

    Varianta, že by to takhle projíždělo až na Letnou, má samozřejmě pro a proti... proti je, že už by to bylo příliš mnoho zastávek 2x po sobě, Hlavák 2x po sobě a Masaryčka mezi tím, to by bylo až až ...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    XCHAOS: ja tim myslel "uvrat" :) to mi nic nerikalo :)
    zbytek chapu :) a asi to dava smysl...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: že to Déčko má dva konce, nejen to co se teď řeší, a já navrhuju aby mělo 3 konce :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    XCHAOS: tak sem si musel najit co ze si mi to vlastne snazil rict :D :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: tak hlavně Dčko by dávalo smysl jako úvraťová trať, s Hlavákem a Náměstím Republiky jako úvraťovou zastávkou, s 2.vestibulem na Petrské náměstí, s prvním vestibulem na Masaryčce... s možností prodloužení té úvraťové větve až na Letnou, což by se mi pro přístup z P6 na Hlavák teda líbilo hodně :-) a na Žižkov by vedla druhá větev z Hlaváku. Vůbec nechápu, proč to řešej jako dilema - obě větve Dčka jsou potřeba, obě by uvítaly přímé spojení na Hlavák, ta varianta, že to prosviští Masaryčkou a tam se to nějak šíleně zaklikatí přes Karlín na Žižkov, sice dává okrajový smysl taky, ale úvraťovou stanici metra v Praze ještě nemáme, takže by to byla atrakce pro šotouše :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam