DANYSEK: tohle už by stálo za statistiku, jak často Hřib jezdí linkou S61 :-) Není tam nějaký problém, že se měly vybudovat asi tři zastávky, které se nevybudovaly, takže by z toho byla vyhlídková jízda, která by velkou část centra prostě prosvištěla bez jediné zastávky? Já jsem příznivcem městské železnice, ale fakticky bez opravy mostu na Výtoni a dostavby Smíchova je to teď v rozkladu. Aspoň kdyby zas vlaky z Dejvic zajížděly na Masaryčku a tak... ještě tak 5 let, než se dokončí to podstatné, je to jen taková hra, potom by to mohlo být druhé metro a kdyby to někdo dokázal i pořádně prodat... třeba zkrátit intervaly, zpřehlednit prezentaci a naučit na to veřejnost....
Prosímtě, mě z Břevnova jede tramvaj do centra dýl, než rychlík z Berouna (a to už teď... natož až tam dovrtaj ten tunel :-). Pokud nejedu přímo na Klárov, tak je Břevnov z hlediska dojezdových časů na úrovni vnějších předměstí (takových těch vesnic), intervaly nejsou všechno. Proč myslíš, že jsem přešel na to elektrokolo (které je zvládnutelné v 99% druhů počasí v Praze... i díky tomu oteplení, samozřejmě...). Břevnov má řadu předností, ale dojezdové časy do centra Prahy mezi ně fakt nepatří. Jo, kdyby přestup mezi A a C byl na Hlavním Nádraží, jak to navrhovali za 1.republiky a ne u Muzea (což udělali kvůli napřímení trasy a debilnímu zrušení tramvají...), tak by to bylo o něčem, ale takhle jezdíme do každé části centra jinak, a všechno trvá stejně dlouho.
Ok, zase jsme odbočili. What Hřib actually do:
[XCHAOS @ Česká pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu ] a zrovna v tomhle za ním stojím...